PDA

View Full Version : [Idols] Doorgestoken kaart of niet?

Darkwing
4 maart 2003, 11:53
Ik heb afgelopen zaterdag echt met verbazing gekeken naar de uitslag van Idols: Hind eruit, Jamai en Jim door naar de finale.
En dat terwijl in de vele idols-polls van de afgelopen weken (evenals onze eigen XBW-poll (http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=18081)) Hind als grote favoriet uit de bus kwam.

Nu is mijn vraag aan jullie: denken jullie dat het hele Idols gebeuren doorgestoken kaart is, en dat de winnaar nu al vast staat??

Ik denk van wel. Kijk, het was natuurlijk vanuit marketingtechnisch opzicht veel gunstiger om een jongen als winnaar te hebben, omdat er toch heel veel jonge meisjes naar het programma kijken, en dát zijn juist degenen die behalve singletjes ook posters, dekbedovertrekken en weet ik wat allemaal nog meer aan merchandising zullen kopen.

Hind was wekenlang mijn favoriet, en ik vind het echt zonde dat ze eruit is. En dat terwijl ik Jim echt 10x niks vind: ik vind zijn stem absoluut niet geweldig, heel monotoom en een beperkt zangbereik. Nu gaat mijn voorkeur uit naar Jamai, maar toch heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat Jim gaat winnen, puur om wat ik zonet heb aangegeven.

Wat denken jullie, is Idols nep of niet??

mischa
4 maart 2003, 12:00
volgens mij is het doorgestokeen kaart
aan het begin was het vet lachen toen ze die gasten gingen afkatten maar nu, gaat bv jim zingen is tie klaar ja goed gedaan zeggen ze dan en dat is altijd volgens mij weten ze van tevoren al wie der weg moet...

Elitian
4 maart 2003, 12:00
Idols is suXXor.
Het idee in het begin was goed maar nu is er zoveel gerotzooi.
Ik heb uit nieuwsgierigheid 1x gekeken .. nou ...

Die Jim zit steeds op de bank maar wordt niet weggestemd en de vorige keer werd spontaan Hind eruit gestuurd. Volgens mij zit hier wel iets achter oor. Als Jim wint volgende week klopt er echt iets niet want die gozer kan echt niet zingen.
Die Jamal moet winnen. Gozer kan nog goed zingen ook.

xforz
4 maart 2003, 12:03
Ik weet niet of het nep is, maar vorige week ofzo stond er ook in de krant dat Hind zou gaan winnen omdat het vuurwerk voor haar naam al besteld was ofzo, maar nu is ze weg gestemt. Maybe wilden de makers van Idols haar wel laten winnen maar konden zich dat na dit gerucht niet meer veroorloven...
Ik vond het ook heel vreemd dat ze is weggestemt, zeker nadat op zondag er een programma op tv was waar mensen konden stemmen of het trecht of ontrecht was dat Hind er uit was: ongeveer 90% vond het ontrecht dat hind weg was, dus dat is ook wel vreemd.

CyberLaui
4 maart 2003, 12:04
heb nooit idols gekeken, en dat wil ik ook niet

Yoost
4 maart 2003, 12:05
Nou, doorgestoken kaart...Ik denk wel dat ze de uitslagen wel wat manipuleren zodat Jim er net inblijft of zo...

Dus ik denk ook doorgestoken kaart, maar het begin was nog wel het leukst. Nou is 't veel te serieus :)

mischa
4 maart 2003, 12:06
jaah er is geen reet meer aan
ik vind het zo dom volgens mij zijn er wel op zijn hoogst 200 mensen die ook daadwerkelijk een smsje sturen om mee te stemmen :P

Shriko
4 maart 2003, 12:13
Tja.. wat moet ik er van denken. Eerst was het zogenaamd doorgestoken kaart. Dit geloofde ik zoiezo niet. Hierbij zou Hind de winnaar zijn enzo, dit is dus zoiezo niet waar gebleken.

Mijn favouriet is (was) Hind. Hind was gewoon de beste, zelden vals, en altijd goed bezig, en opeens weet de jury dat zei eruit gaat, en ja hoor.. weg is ze. Dit snap ik dus gewoon niet. Daarom denk ik wel een beetje aan dat doorgestoken kaart ja.

Of het ook echt zo is.. ik heb geen id. Maar tja.. Hind is gewoon een topper, en krijgt hopelijk gewoon een platencontract, waar ze dan haar eigen nrs kan zingen. Daarnaast ben ik nu voor Jamai..

WouteR
4 maart 2003, 12:21
Ik vond Hind altijd de betere van het stel, alleen afgelopen week deed Jamai het een stuk beter. Die verdiende imho de finale. Jim, wat moet ik er van zeggen? bReEzAh sletjes met een te hoog SMS saldo verkloten een dergelijk programma gewoon. Die jongen heeft vast talent, alleen om hem nou de finale in te sturen.. Ik vond zijn nummers altijd weinig passie bevatten, alsof een robot met 'ik heb net de baar in mijn keel' een verhaaltje op reutelde.

Doorgestoken kaart? Nee. Niet door Idols iig. Het zijn de eerder genoemde tienermeisjes die een dergelijk (interessant) project doen vernieten. Is het commercie? Uiteraard is dit programma net als BB en Starmaker ingericht om bakken en bakken met geld te verdienen en goedkoop talentjes te werven die misschien niet eens de echte top van de muziek kunnen worden maar nu, ine en maand of 10, compleet worden uitgemolken en vervolgens in de prullenbak verdwijnen.

pacboyslim
4 maart 2003, 12:21
Ik vind het zo raar dat ze nooit laten zien met hoeveel procent van de stemmen (zoals bij Big Brother) iemand gewonnen/verloren heeft.
Dat maakt het allemaal zo ongeloofwaardig, als of ze 5 minuten voor de uitzending kunnen beslissen wie ze er uit laten gaan….

Ik begrijp op zich wel dat Jim door is.
Hij kan natuurlijk niet zingen maar ik heb verhalen gehoord van meisjes die speciaal voor Jim een pre-paid kaart kochten en leeg belden/smsten.
Daar kan je toch niet tegenop...
Maar als het eerlijk gaat zal die Jamai wel winnnen.
Want dan zullen alle Hind stemmers en Anti-Jimmers Jamai steunen.

djbokkeman
4 maart 2003, 12:32
Originally posted by xforz
Ik weet niet of het nep is, maar vorige week ofzo stond er ook in de krant dat Hind zou gaan winnen omdat het vuurwerk voor haar naam al besteld was ofzo, maar nu is ze weg gestemt. Maybe wilden de makers van Idols haar wel laten winnen maar konden zich dat na dit gerucht niet meer veroorloven...
Ik vond het ook heel vreemd dat ze is weggestemt, zeker nadat op zondag er een programma op tv was waar mensen konden stemmen of het trecht of ontrecht was dat Hind er uit was: ongeveer 90% vond het ontrecht dat hind weg was, dus dat is ook wel vreemd.

Jah precies aan zo iets zat ik ook al aan te denken. Volgens mij doen ze niks met die smsjes. Irene moors ofzo en iemand van 538 mochten een keertje gaan kijken hoe dat ging. Maar hoe moeilijk is het nou om een programma te maken wat lijkt alsof ie smsjes ontvangt. Dat is natuurlijk nog makkelijker dan een progje die dat echt doet. Ik vind het maar een Fake programma alleen het begin vond ik leuk waar mensen deden alsof ze konden zingen.

shd
4 maart 2003, 12:34
Klopt echt geen klote van die uitslag.
Jim moest de finale wel bereiken want nu gaan ze voor hem ook een single uitbrengen en hebben ze alsnog de merchandise van die geezer met al die hysty girls.

Ik denk echter dat Jamai zal winnen omdat die duidelijk de betere van de twee is.
Op deze manier hebben ze dubbele verdienste aan die stakkers.

En aan Hind valt niet veel te verdienen, wie zit er nou te wachten op het zoveelste zangeresje, talentvol of niet je verdiend nog niet de helft aan haar als die andere twee.

IDOLS IS PURE COMMERCIE

Matrix
4 maart 2003, 13:01
Aarrghhh.... Ik begin dat verhaal dat ze dat vuurwerk voor Hind hadden gekocht steeds meer te geloven. Jim zat al heel vaak op de bank en won steeds net. En Hind gaat er altijd gewoon door, nog nooit op de bank geweest. En dan met Jim (die dus al vaak er haast uitging) verliest de allerbeste en gaat die Jim door.
- Of Idols is inderdaad dooorgestoken kaart en willen ze veel verdienen aan Jim's knappe kop.
- Of er zijn idd gigantisch veel meisjes die zich zo belachelijk gedragen als die jongen op tv komt (heb een vriendin die precies zo is, vind zelfs dat Jim niet kan zingen maar stemt toch op hem)

CyberLaui
4 maart 2003, 13:02
wie is hind btw?

WouteR
4 maart 2003, 13:02
Dat geteinte meisje.

Darkwing
4 maart 2003, 13:05
Dit is hind:

http://www.rtl.nl/components/shows/idols/kandidaten/images/Hind162x330.jpg

Tom Clancy
4 maart 2003, 13:07
Ik denk niet dat het doorgestoken kaart is en wel om de volgende redenen en dat is:
- De mensen die de moeite nemen om een luttele €1,60 neer te tellen voor een kandidaat zijn veelal tienermeisjes en die sms-en niet voor een meisje maar voor een 'lekker ding'.
- Wel is het opvallend dat de jury altijd uitermate tevreden is over Jim terwijl de meesten nog liever naar Jantje Smit luisteren dan naar zijn slaapliedjes.
Oftewel de mensen die SMS-en en bellen zijn tienermeisjes die op een leuke jongen stemmen en daarmee is het verhaal uitgelegd, dat zijn veel meer stemmen dan die Hind van haar familie, kennissen en fans krijgt.

Dioga
4 maart 2003, 13:07
Volgens mij is het ook doorgestoken kaart ja... Hind & Jamai kunnen allebei goed zingen, zeker beter als die Jim die eigenlijk alleen zijn uiterlijk goed mee heeft. 't zal me ook niks verbazen als hij wint.

Tom Clancy
4 maart 2003, 13:10
Wat wel opvallend is dat in veel tv-programma's scores worden medegedeeld door een notaris en Reinout noch Tooske is naar mijn weten een notaris dus het zou wel heel goed kunnen dat het niet helemaal eerlijk verloopt en bovendien is een 15/16-jarige (Jim/Jamai) veel goedkoper dan een 20-jarige (Hind).

WouteR
4 maart 2003, 13:19
Dat salaris maakt weinig uit; Je hebt niet te maken met schaalbaarheid, andere werknemers of werkdruk die anders is.

Notarissen zijn wellicht belangrijk, ik zie ze echter meer als een psychologisch effect dat zekerheid moet tonen.

orgaZm
4 maart 2003, 13:19
jaah dit is echt fake, eerst moest jim al drie keer er bijna uit, en nou ineens toch niet! Volges mij klopt et van geen kant.

WouteR
4 maart 2003, 13:23
Wie zegt trouwens dat die 'bank' bedoeld is voor de mensen die de minste stemmen hebben gekregen? Waarschijnlijk stond Jim constant bovenaan, of iig hoog, en hebben ze hem er alleen opgeplaatst omdat het zeker is dat ze er de volgende week flink mee kunnen cashen.

Yoost
4 maart 2003, 13:37
Het valt me trouwens op dat iedereen vindt dat Jim niet kan zingen. Oké, zijn monotome stem is soms vervelend maar die jongen heeft zeker talent.

Toch geef ik de voorkeur aan Jamai, al heb ik liever geen van beide :{ Er waren veel beter zangers, maar die hadden uiterlijk niet mee.

Koen14
4 maart 2003, 13:56
Ik denk niet dat Idols doorgestoken kaat is, Jim is gewoon eerlijk doorgegaan zaterdag. Hij heeft voor het eerst op de bank gezeten tijdens de ronde met de Nederlandse thema. Toen kreeg hij inderdaad erg veel kritiek en hij deed het voor zijn doen (hoe goed dat ook is:)) niet goed. Echter de week daarop met de jaren '80, toen hij dat liedje van Queen deed, was de jury tevreden over zijn prestatie. Ik vond hem zelf ook niet slecht. En wat zie je dan, hij zat niet op de bank. Hij heeft die stemmen gehad, doordat veel mensen hem goed vonden. Het is dus ook niet zo dat hij elke week op de bank heeft gezeten.
Dat deze week Hind eruit is gegaan, is natuurlijk eeuwig zonde, ik vond haar altijd wel het mooiste zingen, maar ik hoorde duidelijk dat ze er af en toe naast zat. Het is gewoon een feit dat ze minder zong dan normaal. En ja, je hebt natuurlijk de groepen fans van een bepaalde kandidaat, maar ook de "zwevende kiezer". En die groep moet je als kandidaat elke week weer kunnen overtuigen door je zangprestatie. Dat deed Hind deze week dus niet.
Verder lijkt het er natuurlijk op dat de stem van Jim zich wel degelijk ontwikkelt. Die hoge noten die hij haalt zijn echt heel knap. Wie nu nog zegt dat hij een monotone stem heeft, zegt dat denk ik gewoon uit jaloezie. Jaloezie die deze discussie sowieso al kleurt. Het is duidelijk dat iedereen dat wel zou willen zoals Jim, allerlei gillende meiden als ze hem zien en nationaal, en misschien als hij wint wel internationaal, bekend zijn. Ik geef toe dat ik zelf ook wel zou willen, maar daarom ga ik Jim nog niet verafschuwen.

Darkwing
4 maart 2003, 14:00
Wacht even Koen14, hoor ik je nou over hoge noten praten??? Die uit Jim's mond moeten komen??? Man, Jim heeft een bereik van niks, misschien hooguit 1 octaaf, hij zit constant in dezelfde toonhoogte, heel veel van de nummers die hij speelde moesten noodgedwongen getransponeerd worden, omdat hij er in de originele toonhoogte nooit bij zou kunnen komen, zelfs Crazy Little Thing van Queen, schandalig!

De stem van Jim is gewoon vervelend en saai om naar te luisteren. En als jij dan beweert dat ik dat uit jaloezie zeg, dan lul je - no offence - uit je nek, want no way dat ik jaloers zou zijn op dat broekie.

Koen14
4 maart 2003, 14:06
Ik denk inderdaad dat deze discussie gekleurd wordt door jaloezie. Zo moet je het opvatten. Natuurlijk kan ik dat van jou niet zeggen, want ik ken je verder niet, en ik wil ook niemand beledigen, maar bij mij in de klas heb je duidelijk mensen die jaloers zijn op Jim. Ik zeg het nooit tegen ze, want dan wordt het toch ontkend, maar het is wel duidelijk dat ze jaloers zijn. Waarschijnlijk komt dat ook wel omdat wij even oud zijn als Jim, ik ben 15, en jij ouder bent. Ik wil absoluut niet zeggen dat iedereen stikjaloers is, maar misschien toch een beetje:) En ja, dat iemand die veel ouder is dat niet is, is goed te begrijpen, maar zeg nou eerlijk, zijn leven nu is wel een heel eind in de richting van een jongensdroom.

Darkwing
4 maart 2003, 14:13
Voor de duidelijkheid: ik ben absoluut niet jaloers op Jim, sterker nog: ik zou niet eens in zijn schoenen willen staan.

Ik ben zelf ook zanger, en sta al jaren op het podium (ook al toen ik zou oud was als Jim nu is), dus ik weet wel enigszins hoe het is om in de spotlights te staan. Ok, niet zozeer als Jim nu geniet, maar toch. En omdat ik ook zing, weet ik uit ervaring dat Jims stem absoluut te wensen overlaat, en daarom ben ik er ook absoluut niet over te spreken.

Koen14
4 maart 2003, 14:18
Het ging me op zich niet om jou, maar om vele anderen. Nou ja goed. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, en ik ga er nu maar niet onnodig verder op in.

Vriendjes?:)

Darkwing
4 maart 2003, 14:19
Originally posted by Koen14
Het ging me op zich niet om jou, maar om vele anderen. Nou ja goed. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, en ik ga er nu maar niet onnodig verder op in.

Vriendjes?:)

Vriendjes!

* knuffelt * :D

Ephax20
4 maart 2003, 14:37
ik ben het met darkwing duck eens hij zingt altijd op dezelfde toon echt saai.

T-box
4 maart 2003, 14:41
Originally posted by WouteR
Doorgestoken kaart? Nee. Niet door Idols iig. Het zijn de eerder genoemde tienermeisjes die een dergelijk (interessant) project doen vernieten. Is het commercie? Uiteraard is dit programma net als BB en Starmaker ingericht om bakken en bakken met geld te verdienen en goedkoop talentjes te werven die misschien niet eens de echte top van de muziek kunnen worden maar nu, ine en maand of 10, compleet worden uitgemolken en vervolgens in de prullenbak verdwijnen.
Zoals je zelf al een beetje zegt. het is een commercieel programma en bedoelt om een artiest voort te brengen die vervolgens cd's verkoopt aan diezelfde bReEzAh sletjes die het 'verkloten'. Het is geen experiment maar een productontwikkeling. Zonder de commercie zie ik persoonlijk niets interessant aan het selecteren van een idool overgens.

En over de stelling. Natuurlijk is het doorgestoken kaart. Tenminste als je ervan uit gaat dat de beste moet winnen. De populairste van een aantal, op criteria geselecteerde, mensen wint.
Ik hoop trouwens dat die Roger z'n plaat een succes wordt, kan die een hele lange tong uitsteken.

The Hammerman
4 maart 2003, 14:48
Ik vind het ook doorgestoken kaart. Hind staat overal bovenaan en Jim onderaan. Kweet niet meer of het op dit forum was, maar iemand zei dat hij amper door de lijn kwam bij Hind en bij Jom makkelijk er door kwam. Toevallig heeft de jury het altijd goed.

Maar het kan ook gewoon niet eerlijk verlopen. Want iedereen kan meerdere keren stemmen. Dus als al die meiden 269 keer in een uur sms-en, tja, dan kan ik ook doorgaan. Ook was er zaterdag een probleempje met de sms service, dus waarschijnlijk zijn daar de cruciale smsjes verloren gegaan. Hoe dan ook, het is gebeurd en terug draaien zal nooit gebeuren. Maar als die )&#!@^*(&(&* Jim gaat winnen, dan is het 100% zeker doorgestoken kaart.

gamer2003
4 maart 2003, 17:47
Ik denk ook dat het wel doorgestoken kaart is, maar ik denk dat de finale wel eerlijk is. Alle 65+ ers stemden op jamai (nieuwe jantje smit), alle 13 tot 15 jarige meisjes stemden op jim, en de rest stemden op hind.
Maar alle meisjes stemmen wel 100x, maar als er een cd uit is van jim kopen ze die vast geen 100x (ff doordenke)
Maar als de finale maar eerlijk is...

ProXi
4 maart 2003, 17:49
Finale is niet eerlijk

Jim is super populair bij de doelgroep dat super verslaafd is aan smsen en bellen (de jonge tienermeisjes) terwijl ouderen veel minder snel zullen smsen en jongens ook niet dus hij heeft een ontzettend groot voordeel gewoon.

ALs ze nou echt een Idol zochten dan zou een jury gewoon moeten beslissen wie het beste kan zingen en ook de andere eigenschappen heeft om een idol te zijn. Hun zijn immers degene die er verstand van hebben. Ze kunnen anders net zo goed weggaan.
Er wordt nu alleen maar gekeken naar uiterlijk enzo door het publiek die daar helemaal geen verstand van heeft want je kan mij niet wijs maken dat Jim het beste kan zingen en dus de beste idol is want dat is hij absoluut niet

Ze zoeken eigenlijk geen idol. Ze zoeken geld. Geld dat ze verdienen door de vele reclame inkomsten doordat er zoveel kijkers zijn, geld door het bellen en smsen en straks geld omdat al die meisjes net als bij K-otic ofzo de cd kopen omdat ze gek zijn van Jim en vooral dat de doelgroep is die cd's zal kopen bij dit soort programma's net als bij Starmaker.

Jim wint 100% zeker dus let maar op
Idols is dus eigenlijk gewoon super fake en zoveel mensen zien het niet.
Ik vond zelf Hind beste. Zij had echt zo'n mooie stem en zag er ook leuk uit enzo. Ik hoop nu dat Jamai wint want hij is beter dan Jim maar ik denk dat die kans heel klein is

masterape
4 maart 2003, 18:04
Originally posted by DarkwingDuck
Ik heb afgelopen zaterdag echt met verbazing gekeken naar de uitslag van Idols: Hind eruit, Jamai en Jim door naar de finale.
En dat terwijl in de vele idols-polls van de afgelopen weken (evenals onze eigen XBW-poll (http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=18081)) Hind als grote favoriet uit de bus kwam.

Nu is mijn vraag aan jullie: denken jullie dat het hele Idols gebeuren doorgestoken kaart is, en dat de winnaar nu al vast staat??

Ik denk van wel. Kijk, het was natuurlijk vanuit marketingtechnisch opzicht veel gunstiger om een jongen als winnaar te hebben, omdat er toch heel veel jonge meisjes naar het programma kijken, en dát zijn juist degenen die behalve singletjes ook posters, dekbedovertrekken en weet ik wat allemaal nog meer aan merchandising zullen kopen.

Hind was wekenlang mijn favoriet, en ik vind het echt zonde dat ze eruit is. En dat terwijl ik Jim echt 10x niks vind: ik vind zijn stem absoluut niet geweldig, heel monotoom en een beperkt zangbereik. Nu gaat mijn voorkeur uit naar Jamai, maar toch heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat Jim gaat winnen, puur om wat ik zonet heb aangegeven.

Niet lulluh Hind is er uit punt uit en JIM wordt de winnaar.

Darkwing
4 maart 2003, 18:06
Precies Proxi , je haalt me de woorden uit de mond.

Wat je zegt: als ze echt een goeie zanger/zangeres met de juiste kwaliteiten hadden gewild, hadden ze de jury de beslissende stem moeten geven. Nu is er zoveel kwaliteit afgevallen (Hind, Dewi, David, om er maar een paar te noemen), door de subjectiviteit van de kijker, die maar naar één ding kijkt: of er een leuk koppie op zit. Degenen die daadwerkelijk zo stom zijn om € 1,20 te vergallen door te stemmen, althans. En wij zijn dat? juist: die 13-jarige pubermeisjes, die smoorverliefd zijn op Jim, en dus al hun beltegoed maar opmaken door 10 keer op hem te stemmen...

De mensen die op Jamai stemmen, zijn de mensen die wél gevoel hebben voor muziek, vaak een wat oudere doelgroep, niet degenen die elke show met hun mobieltje in de hand zitten, laat staan om tig keer op dezelfde persoon te stemmen.

Ik vrees dus het ergste voor Jamai..

gamer2003
4 maart 2003, 18:06
Maar de enigen die op jim stemmen, zijn die meisjes, hij heeft al een paar x op de stoel gezeten, en iedereen die eerst niet op hem stemde,stemt nu dus op jamai.
Dus het word meisjes tussen 13 en 15 tegen de rest

masterape
4 maart 2003, 18:07
Precies Proxi , je haalt me de woorden uit de mond.

Wat je zegt: als ze echt een goeie zanger/zangeres met de juiste kwaliteiten hadden gewild, hadden ze de jury de beslissende stem moeten geven. Nu is er zoveel kwaliteit afgevallen (Hind, Dewi, David, om er maar een paar te noemen), door de subjectiviteit van de kijker, die maar naar één ding kijkt: of er een leuk koppie op zit. Degenen die daadwerkelijk zo stom zijn om € 1,20 te vergallen door te stemmen, althans. En wij zijn dat? juist: die 13-jarige pubermeisjes, die smoorverliefd zijn op Jim, en dus al hun beltegoed maar opmaken door 10 keer op hem te stemmen...

De mensen die op Jamai stemmen, zijn de mensen die wél gevoel hebben voor muziek, vaak een wat oudere doelgroep, niet degenen die elke show met hun mobieltje in de hand zitten, laat staan om tig keer op dezelfde persoon te stemmen.

Ik vrees dus het ergste voor Jamai..

Dit is helemaal niet waar, Jim heeft ook een goede stem en denk je dat al die pubertjes dat mogen van hun ouders d8 et niet!

Hotshot
4 maart 2003, 18:08
tis zwaar nep, sweet hind is zwaar de populairste.....

ProXi
4 maart 2003, 18:09
dacht jij het niet??
Zit jij nog op een middelbare school??
Moet je toch eens ff rond checken en luisteren
dan weet je al genoeg

wessel
4 maart 2003, 18:13
Jim kan echt nie zo god zingen dat hij moet winnen maar hind was ook beter als jamai dus er zal wel iets nie kloppe

ProXi
4 maart 2003, 18:21
Zoals ik al een keer in een oudere thread over idols heb gezegd
zet er een mannelijke model neer of iemand waar jonge meisjes op vallen zoals Leonardo Di Caprio en de kans dat die wint is heel groot als die een beetje kan zingen

orgaZm
4 maart 2003, 19:42
Haha Jim klinkt als een eenstemmige doedelzak, echt zingt slecht hij wint gewoon omdat ie zo lief is ofzo :(

DesertFox
4 maart 2003, 19:49
Originally posted by mischa
jaah er is geen reet meer aan
ik vind het zo dom volgens mij zijn er wel op zijn hoogst 200 mensen die ook daadwerkelijk een smsje sturen om mee te stemmen :P

whaha er was een Meisje die had 298 x voor Marieke ge-sms-ed 8)

whaha , met mobiel van der vader , zou zijn Baas blij mee zijn 8)

DesertFox
4 maart 2003, 19:50
Originally posted by ProXi
dacht jij het niet??
Zit jij nog op een middelbare school??
Moet je toch eens ff rond checken en luisteren
dan weet je al genoeg

75 % van de school is voor JAMAI ,
en 25 % van gestoorde meisjes is voor JIM 8)

Borix
4 maart 2003, 20:00
toen ik naar huis fietste van school kwam ik 10 posters tegen

8x jamai en 2x jim :)

Darkwing
5 maart 2003, 00:11
Originally posted by orgaZm
Haha Jim klinkt als een eenstemmige doedelzak, echt zingt slecht hij wint gewoon omdat ie zo lief is ofzo :(

Nou, zo lief vind ik hem anders niet :{ :p

The Hammerman
5 maart 2003, 06:17
Originally posted by ---X---
toen ik naar huis fietste van school kwam ik 10 posters tegen

8x jamai en 2x jim :)

Das mooi... maar toch, als al die meiden waar net de hormonen beginnen te werken allemaal op die lijpe, slecht zingende Jim gaan stemmen... Want die smsen 20 pleuro op in een uur

orgaZm
5 maart 2003, 07:52
Nou, zo lief vind ik hem anders niet :{ :p

hehe jij ook al niet :p maar 95% van de meisje leeftijdscategorie 10-16 ofzo wel :{

Ravage
5 maart 2003, 12:27
zolang Jamai maar wint,die kan iig nog zingen en is ook wel grappig

Sultan_of_Swing
5 maart 2003, 13:57
Ach ja.. het is geen doorgestoken kaart denk ik hoor. Het is alleen de trieste waarheid dat bijna alle jonge meisjes (zeg maar 14 en jonger) op Jim stemmen en niet 1 keer, nee zoals gezegd soms hele beltegoed kaarten.
En dat hij op de bank zat kwam omdat er een periode was waar er nog meer keus was. Toen was Jim gewoon duidelijk minder zodat een deel van de meisjes op een andere kandidaat stemde. Toen Jim op de kruk moest zitten schrokken ze allemaal en toen was het echt weer 100x voor Jim sms'en. Triest want goed beschouwd is hij echt 1 van de minste zo niet gewoon de slechtste van de kandidaten in de finale en heeft hij ook de meeste misstappen gehad.
Nu met Hind de echte kwaliteit er uit is lijkt het erop dat Jim gaat winnen (de meisjes zijn natuurlijk al volop beltegoed aan het inslaan). Hoewel een deel van de mensen die in het verleden op Hind en Dewi enzo gestemd hebben wel op Jamai gaan stemmen, en Jim krijgt er waarschijnlijk geen grote groep stemmers bij. Maar of dit genoeg zal zijn...

masterape
5 maart 2003, 14:31
Zoals ik al een keer in een oudere thread over idols heb gezegd
zet er een mannelijke model neer of iemand waar jonge meisjes op vallen zoals Leonardo Di Caprio en de kans dat die wint is heel groot als die een beetje kan zingen

Ja maar dit is toch ook deels waar heb jij ooit een popster met een super stem gezien die er niet uitziet naast Michael Jackson dan?En al moet er dan nou iemand winnen is het Jim wel want Jamai vind ik niet echt een idol.

Darkwing
5 maart 2003, 15:28
Originally posted by masterape
Ja maar dit is toch ook deels waar heb jij ooit een popster met een super stem gezien die er niet uitziet naast Michael Jackson dan?En al moet er dan nou iemand winnen is het Jim wel want Jamai vind ik niet echt een idol.

En of er lelijke popsterren zijn:

Wat dacht je van Mick Jagger:

http://www.cnn.com/2000/SHOWBIZ/News/03/31/showbuzz/mick.jagger.jpg

Ook niet bepaald moeders mooiste, maar toch een pop/rock idool :)

Dioga
5 maart 2003, 15:31
Damn, ziet hem daar 's gaar op de foto staan, kon je geen betere uitzoeken ? :p

Nah, ik gun het Jamai dat ie wint, hij kan 't beste zingen en heeft afentoe ook nog 's humor. Jim kan niks, alleen een leuk koppie trekken dat meisjes blijkbaar aantrekkelijk vinden.

Darkwing
5 maart 2003, 15:38
hehe, heb wel ff expres de lelijkste uitgekozen :D

bl0kkie
5 maart 2003, 19:42
ik weet niet of het doorgestoken kaart is..maar ze hebben zeker weten Jim erin gehouden omdat ie naar de 1e 5 afleveringen al een "fanclub" had. Dus die mensen van yorin die dachten van hé..!! Dat vinden ze dus een leuke jongen, kunnen we mooi wat kijkcijfers en bellende breezah sletjes (masterlijk woord) hun beltegoed kaarten op laten maken. En hij kon ook nog eens redelijk zingen...mooi dachten hun. Bij mij in de klas ook (ben 15) eerst vonden al die meiden uit mijn klas hem zo "lekker"en zo "mooi"zingen, nu zitten diezelfde hem helemaal af te kraken (fantastisch)!! Ik denk wel dat ze er goed overna hebben gedacht, maar het is weldegerlijk nep. Van dat vuurwerk geloof ik eigenlijk niet zo veel, heb jij ooit vuurwerk gezien dat gemaakt is voor iemand uit nederland ? Dat spul komt allemaal uit China, is veel te duur om dat hier naartoe te laten komen. Nahja we zullen het allemaal zien zaterdag!! 8)

shd
5 maart 2003, 19:49
Nou ja of die nou kan zingen of niet hij is wel een idol, al die meiden zijn geheel idolaat van de jongen dus is hij een IDOL.
Talent of niet en Jamai met zijn goede stem krijgt die panties echt niet wet van die ladies.
Denk eerder dat hij goed scoort bij de Ridders van de bil afdeling.

Ut is gewoon vet jammer dat Hind er uit is gestemd.:'(

ProXi
5 maart 2003, 19:55
hehe ja hind moet terug
we gaan demonstreren:+

Hotshot
5 maart 2003, 19:56
hehe ja hind moet terug
we gaan demonstreren:+

kom maar, zeg maar waar en wanneer...:{ :)

Alien
5 maart 2003, 19:59
Originally posted by Sultan_of_Swing
Ach ja.. het is geen doorgestoken kaart denk ik hoor. Het is alleen de trieste waarheid dat bijna alle jonge meisjes (zeg maar 14 en jonger) op Jim stemmen en niet 1 keer, nee zoals gezegd soms hele beltegoed kaarten.
En dat hij op de bank zat kwam omdat er een periode was waar er nog meer keus was. Toen was Jim gewoon duidelijk minder zodat een deel van de meisjes op een andere kandidaat stemde. Toen Jim op de kruk moest zitten schrokken ze allemaal en toen was het echt weer 100x voor Jim sms'en. Triest want goed beschouwd is hij echt 1 van de minste zo niet gewoon de slechtste van de kandidaten in de finale en heeft hij ook de meeste misstappen gehad.
Nu met Hind de echte kwaliteit er uit is lijkt het erop dat Jim gaat winnen (de meisjes zijn natuurlijk al volop beltegoed aan het inslaan). Hoewel een deel van de mensen die in het verleden op Hind en Dewi enzo gestemd hebben wel op Jamai gaan stemmen, en Jim krijgt er waarschijnlijk geen grote groep stemmers bij. Maar of dit genoeg zal zijn...

Je mag maar 2x stemmen...

Jeroen14xboxfan
5 maart 2003, 20:00
jaaaaaaaa Uber idee :+ we gaan naar t binnehof!!!!! ik twijfel eigenlijk of t doorgestoken kaart is ik denk het eigenlijk wel want jim heeft echt zo'n F*CKIN zeurstem het lijkt wel een siamwese kat die op zn staart word getrapt ik stem op jamai 4 sure

DesertFox
5 maart 2003, 21:09
K'ging net folders lopen in de wijk , beetje checken of er Posters hingen..

ongeveer 20-25 posters die ik zag , 18 van Jamai en 7 ofzo van Jim.

Ik vind zelf dat JAMAI ook moet gaan winnen..

KILL THE TIENERMEISJES DIE JIM UITERLIJK MOGEN , op de Cd hoor je hem toch niet 8) 8) .... Dream on Girls , and listen to the Music ....

:D , en op School is Jamai veruit de Favoriet ... als Jim wint gaat er denk ik een zwarte deken over onze school heen 8) ...

*das mooi, want nu kan ik stiekem onder de les uitslippen , niemand die me ziet in het donker 8) * (maar goed ook :+ , voor de slimeriken die me wilden Fucken ;) )

Hotshot
5 maart 2003, 21:22
lol desertfox= een desertclown..

emusa
5 maart 2003, 23:58
Jim moet in mijn optiek idol worden. Hij heeft helemaal niet zo'n beperkt bereik; zijn kopstem is erg goed zelfs. Hij heeft een 'grote stem', alleen haalt hij er absoluut nog niet uit wat erin zit. Maar dat komt nog wel..

Jamai vind ik NEP. Echt een jongetje dat vroeger gepest werd en daarom een dik schild om zich heen gebouwd heeft. Dat overdreven vrolijke gedoe van em.. bah.

ah fuk it, niemand deelt deze mening waarschijnlijk.. Ik stem iig op Jim as. zaterdag 3)

Darkwing
6 maart 2003, 00:21
Je mening wordt wel gewaardeerd hoor, emusa :)

Alleen behoor je idd tot de minderheid die Jim wél goed vind.... maar daar kun jij ook niks aan doen hoor ;)

masterape
6 maart 2003, 10:36
Originally posted by Alien
Je mag maar 2x stemmen...
Dus niet er hadden eerst 2 meisjes ongeveer 300 keer gestemd.Met hun vaders telefoon :+

aghshar
6 maart 2003, 12:43
Originally posted by masterape
Dus niet er hadden eerst 2 meisjes ongeveer 300 keer gestemd.Met hun vaders telefoon :+
Idd, dat had ik ook gehoord.
Volgens mij is het geen doorgestoken kaart, maar staat al wel van te voren vast wie er gaat winnen en dat is Jim. Dat hebben niet de makers besloten, maar dat is omdat degenen die Jim goed vinden (tienermeisjes) er meer geld voor over hebben om te gaan stemmen dan degenen die bijvoorbeeld Hind goed vinden.

balleknieper
6 maart 2003, 13:06
het staat gewoon al vast dat Jim gaat winnen omdat hij er goed uit ziet een goede stem heeft en erg jong is.. hij heeft dus nog een hele lange carriere voor de boeg en zal zich verder ontwikkelen tot een superster (denken die van Idols dan)

ik persoonlijk vind datie niet goed zingt.. (1 tonig) en Jamai is een stomme :+ die wil opvallen volgens mij wordt hij de 2e Paul de Leeuw zun figuur heeftie al }:]

DiaLogical
6 maart 2003, 13:10
ik hoop dat jim wint..niet omdat ik hem goed vind maar ik gun het die faggot boy jamai simpelweg niet
er zijn al veels te veel van zulke types op de nederlandse tv

Borix
6 maart 2003, 14:11
het staat volgens mij al vast wie er eigelijk moet winnen: jamai, hij is bij bijna alle jongens favoriet en bij een groot deel van de meisjes ook (op mijn school dan en volgens mij ook op andere scholen). daarbij komt ook nog dat er veel meer poster van jamai hangen dan van jim, de enige reden waarom jim misschien wint:

-omdat dat kleine groepje vaak SMSt
-omdat idols nep is

maar ik denk dat NL vind dat jamai moet winnen (wat dus niet betekend dat hij wint)

aghshar
6 maart 2003, 17:08
Jamai is echt de grootste idioot die ik ooit heb gezien, Dewi moest winnen. Maar ik zal mij hier niet verder mee bemoeien, want ik heb op de eerste afleveringen na nog maar een paar keer een paar minuten gezien.

Darkwing
7 maart 2003, 01:36
Ok, heb ff wat meningen geturfd, en de tussenstand tot zover is:

Idols is nep: 27 mensen zijn het hiermee eens
Idols is echt: 6 mensen zijn het hiermee eens
Ik ben niet zeker 3 mensen vinden dit.

Totaal: 36 stemmen

Dat betekent dat de overgrote meerderheid (75%) meent dat Idols doorgestoken kaart is. Dat geeft al wel aan hoe groot het vertrouwen is in de authenticiteit van het programma.

Het zal mij benieuwen wie er morgen tijdens de grote finale als grote winnaar uit de bus zal komen. Al heb ik zo het voorgevoel dat het wel eens slecht af kon lopen met arme Jamai, ook al verdient hij het volgens mij (en volgens velen met mij) het meer om te winnen dan zijn concurrent Jim. We zullen het zien....

xforz
7 maart 2003, 01:47
Ja idd
:(

Marius
7 maart 2003, 02:20
Ik vind Idols triest.. mooi dat ze jonge talenten een kans geven, maar het is gewoon compleet doorgestoken kaart.

Dit is niet een eerlijke manier van talenten een kans geven.. (IHMO)

orgaZm
7 maart 2003, 11:57
damn ik let nie echt op de posters, maar van wat ik zie staat et:
jim:6
jamai:1
CDA:2 :+

Darkwing
7 maart 2003, 12:37
W00t, doet CDA ook mee??

Nooit geweten dat balkenende kon zingen :+

T-box
7 maart 2003, 12:44
W00t, doet CDA ook mee??

Nooit geweten dat balkenende kon zingen :+
check this (http://www.grapes.nu/mailview.asp?id=144@@55@@ok)

:+

Darkwing
7 maart 2003, 12:47
Originally posted by T-box
check this (http://www.grapes.nu/mailview.asp?id=144@@55@@ok)

:+

Whahaha lol, hij kan nog dansen ook!!!

Een echte idol :+

T-box
7 maart 2003, 12:48
Whahaha lol, hij kan nog dansen ook!!!

Een echte idol :+
heb je hem helemaal afgeluisterd?
wouter bos doet niet meeeeeee
whaha ROFL

orgaZm
8 maart 2003, 14:25
lijp ik ga 300 keer voor peter jan stemmen! :+

Ajax
8 maart 2003, 16:45
hallo,
ik zag het volgende:

Hind tóch naar finale Idols
Het avontuur leek over voor de 18-jarige Idols-kandidate Hind. Op emotionele wijze nam zij afscheid van het avontuur waarin zij zich sinds vorig jaar November liet meeslepen. Tenminste, dat dacht ze, want, Hind mag terugkomen!

De reden omtrent deze plotselinge beslissing is heel logisch, volgens juryvoorzitter Henkjan Smits "Zoals we al zo vaak hebben aangegeven, draait Idols om wat de kijker wil. Zij moeten uiteindelijk het nieuwe idool kiezen, en dat betekent dan ook dat zij bepalen wat er gebeurt in het programma."

Dat het zó ver zou gaan dat zelfs de regels van het spel er aan moesten geloven, had ook Henkjan niet gedacht. "Het concept van Idols ligt in principe helemaal vast. Maar als blijkt, zoals afgelopen week, dat de kijkers graag drie kandidaten in de finale zien, dan moeten we daar gewoon aan toegeven.

De beslissing heeft niet alleen gevolgen voor de 18-jarige ster, maar ook voor de twee finalisten, Jim en Jamai. Zij zijn op dit moment druk bezig met hun promotietour, en de terugkeer van Hind betekent dat ze hun plekje aan de top plotseling moeten delen. Gelukkig denken zij zelf heel positief over de plotselinge beslissing van de redactie.

"Het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit" vertelt Jim overtuigd. "Het is en blijft een race, en de beste moet winnen, op welke manier dan ook. Als ik het nu nog van Hind verlies, dan vind ik dat niet zo erg. We komen er alledrie wel, en ik voel me nu toch al een winnaar, dus wat valt er te verliezen." Medefinalist Jamai denkt er al net zo over: "Het enige dat er nu voor ons verandert, is dat er iemand bijkomt om de ervaring mee te delen. We hebben iemand teruggekregen die we kwijt zijn geraakt....hoe kan dat nou slecht zijn?"

Sportief zijn de twee in ieder geval. Minder spannend wordt het er niet op, want met Hind terug in de race, lijkt helemaal niets meer zeker. Wie wordt het idool van 2003, Jim, Jamai of nu toch Hind? Ontdek het zelf, en kijk naar Idols, aanstaande zaterdagavond

Best leuk toch?

Zou er nou ook nog een poster van Hind te krijgen zijn

Groeten!

toch door?

Borix
8 maart 2003, 16:49
bron.....

emusa
8 maart 2003, 16:51
Originally posted by ---X---
bron.....

ja.. dat wil ik ook wel weten.

Ajax
8 maart 2003, 17:00
www.fok.nl

Darkwing
8 maart 2003, 17:00
Geloof er geen zak van....

WouteR
8 maart 2003, 17:01
Ajax=ASEL Ban. Het is een Hoax.

Koen14
8 maart 2003, 17:17
Gelijk een ASEL ban lijkt me wel erg overdreven om een zo'n ding. Ok, hij heeft ook al een thread gemaakt, maar om hem nou gelijk van dit forum te verbannen lijkt me erg overdreven.

Flamingo
8 maart 2003, 17:44
Nee een ban lijkt mij ook niet nodig, ik plaats ook wel eens wat dubbel zoals gisteren met dat @home gebeuren. Maar wtf is ASEL ???

Darkwing
8 maart 2003, 17:54
ASEL = Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle :)

shootergod
8 maart 2003, 18:30
Ajax=ASEL Ban. Het is een Hoax.

hoezo bannen???????
ajax kan er tog niets aan doen dat het niet waar is?????

echt weird........

wat is een hoax?

emusa
8 maart 2003, 22:50
:( ! KUTZOOI ! :(

Jamai wint.. tis een ware schande! Hij zong KLOTE en liet zien níet onder druk te kunnen presteren. Snapt dan niemand dat het bereik van Jamai veel kleiner is dan van Jim?! Het bereik van Jim reikt echter naar onder, van Jamai naar boven. Jim's kopstem is veel beter en zijn Engelse uitspraak al helemaal. Hij heeft wél uitstraling en geen neppe presentatie. Het Nederlandse volk is gek geworden! }:]

Wat een oneerlijke klote wereld is dit toch :{ :9 8) :+

Eckie
8 maart 2003, 22:52
Jij ziet echt wat je wilt zien.
Jamai zong veel beter dan Jim en heeft terecht gewonnen.

p1m
8 maart 2003, 22:54
posters, dekbedovertrekken en weet ik wat allemaal nog meer aan merchandising zullen kopen.

oohh me want dekbed...

hind was me favoriet... ik denk dat het een beetje fake is maar niet 100% die gast wil natuurlijk wel zeker weten dat hij een beetje zanger voor z'n platencontract heef

Perfect_Shit
8 maart 2003, 22:55
Originally posted by emusa
:( ! KUTZOOI ! :(

Jamai wint.. tis een ware schande! Hij zong KLOTE en liet zien níet onder druk te kunnen presteren. Snapt dan niemand dat het bereik van Jamai veel kleiner is dan van Jim?! Het bereik van Jim reikt echter naar onder, van Jamai naar boven. Jim's kopstem is veel beter en zijn Engelse uitspraak al helemaal. Hij heeft wél uitstraling en geen neppe presentatie. Het Nederlandse volk is gek geworden! }:]

Wat een oneerlijke klote wereld is dit toch :{ :9 8) :+

ik vraag me af of dit nou serieus bedoeld is....
of is het sarcastisch, want elke randdebiel kan horen dat Jamai's bereik kilometers groter is dan die van Jim... En Jim zingt ook meer uit zn neus ofzo, iig klinkt het gewoon NIET!
Jamai heeft terecht gewonnen van Jim, maar eigenlijk had Hind moeten winnen...

En op Fok.nl staat trouwens ook dat jamaimusic.nl en jimmusic.nl VOOR vorige week zaterdag waren aangevraagd, en niet Hindmusic.nl, terwijl ze nog niet zouden weten wie de winnaar was (?)... btje twijfelachtig... Ik denk wel dat het doorgestoken kaart is...

gamer2003
9 maart 2003, 10:19
jamai wil toch een duet op gaan nemen met hind?

Eckie
9 maart 2003, 10:23
Originally posted by Perfect_Shit
ik vraag me af of dit nou serieus bedoeld is....
of is het sarcastisch, want elke randdebiel kan horen dat Jamai's bereik kilometers groter is dan die van Jim... En Jim zingt ook meer uit zn neus ofzo, iig klinkt het gewoon NIET!
Jamai heeft terecht gewonnen van Jim, maar eigenlijk had Hind moeten winnen...

En op Fok.nl staat trouwens ook dat jamaimusic.nl en jimmusic.nl VOOR vorige week zaterdag waren aangevraagd, en niet Hindmusic.nl, terwijl ze nog niet zouden weten wie de winnaar was (?)... btje twijfelachtig... Ik denk wel dat het doorgestoken kaart is... ...en een week eerder zei iedereen dat de letters 'H-I-N-D' in vuurwerk waren besteld. Can you smell 'hoax'?

Darkwing
9 maart 2003, 10:45
Nou, gues I was wrong..... het Nederlandse volk is gewoon eindelijk verstandig geworden :)

Logisch ook, want Jamai zong écht goed, terwijl Jim hopeloos onder de maat bleef.

Dioga
9 maart 2003, 12:27
Ik heb godverdomme een krat bavaria verloren... Ik dacht die meisjes van een jaar of 10 t/m 15 (wat volgens mij wel de grootste doelgroep is van Idols) die luisteren niet maar kijken wie het leukste koppie heeft.. Ikke wedde voor een krat bier dat Jim wint...grrrrrrr :+

Maar ik gun die Jamai het wel, die gast kan gewoon goed zingen.

Tha Great One
9 maart 2003, 12:34
yes !!!!!! BEN BLIJ DAT JAMAI HEEFT GEWONNEN EN NIET DIE NEUSFLUIT JIM...

en als jim ooit nar alphen komt voor een optreden dan staat hem hetzelfde te wachten als jody bernal }:] }:] }:]

Darkwing
9 maart 2003, 19:50
Wie heeft trouwens de Achmea reclames gezien tussen Idols door?

Echt briljant, die ene kerel op klompen die Normaal deed stond dan zogenaamd in de finale, de jury was helemaal enthousiast, het publiek helemaal wild, en toen kwam de tekst in beeld:

Helaas berusten deze beelden niet op de werkelijkheid.

Hahahaha briljant!!!! 3)

Borix
9 maart 2003, 20:01
niet gezien, ook niet te vinden op ster.nl

(ach,deze zijn ook wel leuk :))

http://info.omroep.nl/gxs/ZsnzesoGuB.jpeg

http://info.omroep.nl/gxs/ZexuihnGoK.jpeg

Koen14
9 maart 2003, 20:02
Idd briljant, ik had het opgenomen omdat ik naar een voorstelling moest voor ckv. Ik was de reclame aan het doorspoelen, wat zie ik daar: Vincent!!! Ikke helemaal wild:9 Dus ik kijk die reclame, ik lag echt helemaal dubbel! Toen die reclame drie keer achter elkaar gekeken. Echt machtig!:D

Nu nog even de geruchten dat Idols nep zou zijn de kop indrukken, dit komt uit het archief van de Telegraaf.

http://archief.telegraaf.nl/artikel.fpl?id=302550&pagina=1&query=idols&alleenrecent=on&bron=alles

Geruchten over Idols
13 feb 2003
door Nienke Oort

AMSTERDAM - "De finale van Idols gaat tussen Hind en Jamaï. Jim had afgelopen week de minste stemmen, maar toch moest Marieke eruit. Er is al vuurwerk besteld voor de finale... in de letters H I N D." Geruchten op het internet. En ook in radioland wordt er een sport van gemaakt om 'bewijzen' te verzamelen dat Idols doorgestoken kaart is.

Tot nu toe is het echter nog niemand gelukt om de Holland Media Groep (HMG) te betrappen op iets dat niet door de beugel kan. Woordvoerder Jaap Paulsen: "Logisch, want er is ook niets."

Op de website forum.fok.nl werd de roddel dat de finale al beslist zou zijn, gestart door 'SCH', een persoon die beweert werkzaam te zijn bij HMG. 'Volgende week David eruit, dan Jim, gevolgd door Dewi,' is zijn voorspelling. 'Finale gaat tussen Jamaï en Hind. Wie gaat winnen, hebben ze nog niet vastgelegd. Waarschijnlijk Hind. ... '

Paulsen reageert: "Hierop kan ik het geijkte antwoord geven. Wij hebben er geen enkel belang bij om van tevoren te beslissen wie er gaat winnen. Als wij een kandidaat laten winnen die niet zo goed ligt bij het publiek zal diegene ook minder plaatjes verkopen. Voor ons houdt het gewoon op na 8 maart. Daarna heeft platenmaatschappij BMG de touwtjes in handen."

Dezelfde persoon beweert dat Jim afgelopen week de minste stemmen had, niet Marieke. 'Ik heb even meegekeken op de computer', schrijft SCH.

Paulsen: "Het feit dat deze persoon schrijft over één computer geeft al aan dat het niet waar is. De uitslagen komen bij ons in de studio namelijk binnen op twee computers. Op de een de sms'jes en op de ander de telefoontjes. Die twee uitslagen worden bij elkaar opgeteld om tot een eindoordeel te komen. De ruimte waar de computer staat, wordt zelfs bewaakt. Er kan dus niemand zonder toestemming bij."

In het radioprogramma 'Rinkeldekinkel' van Jeroen van Inkel werd gemeld dat er al vuurwerk is besteld in de letters H I N D. De woordvoerder: "Echt de allergrootste onzin. De programmaleiding zou dat vuurwerk besteld hebben; de programmaleiding houdt zich niet met dit soort zaken bezig."

Hij voegt eraan toe dat Radio 538-dj Jeroen van Inkel is uitgenodigd in Studio 22 voor komende zaterdag. "Dan kan hij, samen met Irene Moors - want ook zij heeft zo haar twijfels - getuige te zijn van hoe de uitslag ons bereikt."

En dat de single al bij de liedjesschrijvers Fluitsma & Van Tijn klaar ligt voor de winnaar? Paulsen: "Het klopt dat de single van de winnaar geproduceerd wordt door het duo Fluitsma & Van Tijn. Het klopt niet dat het nummer al klaar ligt. Er wordt op dit moment gekeken naar de mogelijkheden voor de overgebleven kandidaten. Zo zou de winnaar als eerste single een cover uit kunnen brengen, net zoals Gareth Gates en Will Young dat in Engeland deden. Maar ook dat ligt niet vast. Er is gewoon nog geen besluit genomen."

Zeg maar zo ongeveer alle dingen die hierin gezegd werden is niet uitgekomen.

masterape
10 maart 2003, 08:47
Jamai heeft gewonnen punt uit. Al was het doorgestoken kaart had Jim wel gewonnen. En de jury was veel te SOFT!

Pimmy
10 maart 2003, 12:53
man ik kom op school en ja hoor: Ja jamai heeft gewonnen eh, hij kan echt goed zingen maar is een beetje gay, als jim jamai's stem had had jim gewonnen...

hier ben ik t dus echt niet mee eens!!! ze kunnen geen van beiden zingen .. wat vinden jullie daar nou van?

WouteR
10 maart 2003, 12:56
Wie heeft trouwens de Achmea reclames gezien tussen Idols door?

Echt briljant, die ene kerel op klompen die Normaal deed stond dan zogenaamd in de finale, de jury was helemaal enthousiast, het publiek helemaal wild, en toen kwam de tekst in beeld:

Helaas berusten deze beelden niet op de werkelijkheid.

Hahahaha briljant!!!! 3) Ik heb een minuut of 5 lachend op de grond gelegen 3) Brillian

Darkwing
10 maart 2003, 13:13
Ik heb een minuut of 5 lachend op de grond gelegen 3) Brillian

Whahahaha, ik had er al van gehoord (die jongen woont bij ons in het dorp :o) dat ze zo'n reclame opgenomen hadden, maar ook ik heb in een scheur gelegen :D

Trouwens, het leukste onderdeel van de hele show zaterdag vond ik nog de 10 slechtste kandidaten. Man man man, daar zaten een paar lachwekkende types tussen :) Dat nummer Thank you for the music klonk ook nergens naar :p

orgaZm
10 maart 2003, 13:15
Whahahaha, ik had er al van gehoord (die jongen woont bij ons in het dorp :o) dat ze zo'n reclame opgenomen hadden, maar ook ik heb in een scheur gelegen :D

Trouwens, het leukste onderdeel van de hele show zaterdag vond ik nog de 10 slechtste kandidaten. Man man man, daar zaten een paar lachwekkende types tussen :) Dat nummer Thank you for the music klonk ook nergens naar :p

Die neger die daarin meedeed, die met die kraaltjes, (edward aka eddy) is de ex van men zusje :D Hij is echt the laughing stock nu. :)

Alien
10 maart 2003, 13:45
Die reclame is idd super!!!, Jamai heeft terecht gewonnen. Ik vind dat Nummer Step Right Up echt Supergoed! (moet je maar eens downloaden!! kazaa bv)

masterape
10 maart 2003, 14:50
Ik vond die Jury commentaren top 10 lachuh. Bijvoorbeeld: Ja ik vond je niet goed genoeg. Meisje loopt weg, Jurylid: Kom eens terug! Ja. Ik vond je ook niet goed:+