PDA

Volledige versie bekijken : [Cijferslot] code vergeten...

Ol' Capone
28 juli 2004, 10:18
Zoals de titel al zegt... 'k was dus met zo'n ding aan het kloten, en perongeluk de code veranderd.

Weet iemand hoe je snel en gemakkelijk de code kan resetten / achterhalen? _O_ morgen ga ik nl op vakantie en heb ik dat ding nodig :o O-)

Ps, 't is zo'n Samsonite ding... best klein, en 3x vdie cijfer rondjes

da -Z-
28 juli 2004, 10:20
ach joh, je hebt 999 combinaties, dat lukt je wel voor morgen ;)

Ol' Capone
28 juli 2004, 10:22
ik heb ze allemaal al geprobeerd :D

tenminste het ging zo: Ik had uiteindelijk de code gevonden: 118. Toen wou ik 'm veranderen ik 317.
Dus ik ging van 118 naar 317.
De middelste 1 gebeurd dus niets mee *) (scheelt weer paar mogelijkheden)
En toen heb ik alle andere uitgeprobeerd, maar zonder resultaat :~

Masterfragger
28 juli 2004, 10:22
neenee, 1000 combinaties he, 000 telt natuurlijk ook mee :P

frankx
28 juli 2004, 10:23
Samsonite bellen. Heeft een collega van mij ook ooit gehad.
Ze hebben daar een standaard oplossing voor.

Volkoren
28 juli 2004, 10:23
Nog een keer proberen :)...en anders een pikijzer pakken :)

da -Z-
28 juli 2004, 10:25
Je kan ook deze proberen, succes verzekerd:

http://www.klauwbekapboxen.nl/image/ferm.gif

DiaL
28 juli 2004, 10:31
3cijfers duurt maximaal een uurtje. Zet ff een lekker muziekje op en beeld je in dat je je aan het amuseren bent en het is zo gebeurd.
Ik heb genoeg van die 3cijfer-fietssloten opengeprutst zo, voor je het weet is je koffer terug open.

Ol' Capone
28 juli 2004, 10:37
en anders een pikijzer pakken Pikijzer? :~
werk niet bij een cijferslot lijkt me...

Je kan ook deze proberen, succes verzekerd: :D :+ Jaja, maar dan heb ik niets meer aan 't slot...

Pascal
28 juli 2004, 10:51
3cijfers duurt maximaal een uurtje. Zet ff een lekker muziekje op en beeld je in dat je je aan het amuseren bent en het is zo gebeurd.
Ik heb genoeg van die 3cijfer-fietssloten opengeprutst zo, voor je het weet is je koffer terug open.

:o :o :o :o :o Waarom breek jij fietssloten open zonder dat je de code van die sloten kent? :o

Ol' Capone
28 juli 2004, 10:55
Waarom breek jij fietssloten open zonder dat je de code van die sloten kent? Omdat ie eff een fiets nodig had denk ik he

Gerbo
28 juli 2004, 10:57
:o :o :o :o :o Waarom breek jij fietssloten open zonder dat je de code van die sloten kent? :o

Om er op te rijden denk ik dan :)

Maar dat wordt dus proberen eh en aangezien je (zeker?) weet dat de middelste 1 gelijk is gebleven is het niet zo moielijk meer..

Ol' Capone
28 juli 2004, 11:18
Maar dat wordt dus proberen eh en aangezien je (zeker?) weet dat de middelste 1 gelijk is gebleven is het niet zo moielijk meer Weet het zeker, en heb dus aan de hand van dat al alles geprobeerd :~ maar de goede zat er niet bij :(

da -Z-
28 juli 2004, 11:59
Je kan nu nog 99 combinaties maken, heb bje zo gedaan toch? En als die niet werken, dan kan je beter je hele koffer wegooien

nusti
28 juli 2004, 12:09
em moet gewoon elke code een keer invoeren... je begint bij 000 dan 001, 002, 003, 004, 005, 006, 007, 008, 009. en dan 010, 011 enz....misschien staat de code er al wel bij ;)

DiaL
28 juli 2004, 12:26
Fietssloten openmaken? Omdat ik mn combinatie vergeten was al eens gebeurd. Maar meestal omdat je een fiets nodig hebt.
Gebeurd hier heel de tijd. Zolang alle fietsen in de stad blijven is er geen probleem, dan is het een mooie vicieuze cirkel :+

Sam Fisher Jr
28 juli 2004, 12:40
Je kan ook luisteren of je een klik hoort

Cyber-Ninja
28 juli 2004, 12:50
Je kan ook luisteren of je een klik hoort
Hehe, Sam Fisher door de bocht. :D Of gebruik je lockpicker. Ow dat kan niet met een cijferslot. :D Maar als het goed is werkt het wel want Sam zegt, als je slot op een cijfer staat moet je een beetje trekken en duwen en luisteren of het anders klinkt dan andere cijfers. Als er beweging in zit dan zou die cijfer het kunnen zijn of je zit in de buurt. Maar er is geen garantie dat het werkt.

nusti
28 juli 2004, 12:51
dat is bij een brandkast...niet bij een koffercijferslot......heb je ook een stethoscoop nodig
http://www.lopital.nl/files/images/09_6511.gif

DutchBastard
28 juli 2004, 12:59
dat is bij een brandkast...niet bij een koffercijferslot......heb je ook een stethoscoop nodig
http://www.lopital.nl/files/images/09_6511.gifDat is zeker niet bij een bankkluis en ik kan het weten, ik heb die krengen een paar jaar moeten openen (met codes)... 8)

In ieder geval veel plezier nog met je slot, of misschien is sterkte meer op zijn plaats....

Aart
28 juli 2004, 13:08
Bij een fiets kun je een naald gebruiken, maar een koffer ben ik bang van niet.

Ol' Capone
28 juli 2004, 13:27
Dat is zeker niet bij een bankkluis en ik kan het weten, ik heb die krengen een paar jaar moeten openen (met codes)...
Hoezo hebje die moeten openen? :o

ik denk dat ik al een oplossing heb... ik post 'm zo

Ol' Capone
28 juli 2004, 14:00
Dat de koffer niet word gestolen is van groot belang, 't bevat namelijk een zeer waardevolle inhoud.
http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/bomb_copy2.jpg
Ik ga op vakantie, en ik neem mee :D

http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/koffer.jpg
Zo word ie ook niet gestolen :p

Ontopic: Dat slot gaat dus nooit lukken, ik koop wel een nieuw ding met sleutel :)

da -Z-
28 juli 2004, 14:05
Ontopic: Dat slot gaat dus nooit lukken, ik koop wel een nieuw ding met sleutel :)

Je moet gewoon niet zoveel op dit forum zitten, dan hou je wat meer tijd over om het tenminste te probéren dat slot open te krijgen 8)

Ol' Capone
28 juli 2004, 14:08
Je moet gewoon niet zoveel op dit forum zitten, dan hou je wat meer tijd over om het tenminste te probéren dat slot open te krijgen
Hij is inmiddels wel weer open, maar nou wiltie niet meer dicht :( code denk ik weer veranderd :p

nusti
28 juli 2004, 15:20
dan heb ik wel een oplossig voor je:
http://www.ken-godwin.co.uk/images/Gaffa_Tape.jpg

Chronos
28 juli 2004, 16:22
als wij nou gewoon wat random nummers noemen kun jij die doen. want volgens mij is de code namelijk gewoon 337

Ol' Capone
28 juli 2004, 16:52
als wij nou gewoon wat random nummers noemen kun jij die doen. want volgens mij is de code namelijk gewoon 337
Geprobeerd, en niet juist...

dan heb ik wel een oplossig voor je:
Hij moet ook nog open kunnen :D

Alex V
28 juli 2004, 18:19
Ik heb ook zo'n ding maar ik weet niet wat jij ermee gedaan hebt...

Ol' Capone
29 juli 2004, 06:21
EINDELIJK! :D HET IS ZO VER! Over paar uurtjes naar het vliegveld!

Ol' Capone
4 september 2004, 20:48
Ok, het ging dus zo; ik keek naar het cijferslot... en bedacht toen opeens (ik zag het in men gedachte) 283! dus ik proberen, en ja hoor! :D

Maar heb het ding uiteindelijk helemaal niet nodig gehad ;) vakantie was wel super!

RuffRyder
4 september 2004, 21:02
Maar heb het ding uiteindelijk helemaal niet nodig gehad ;)
Anti-climax :p.

marlouzzie
25 september 2005, 20:16
Nou ik had dus hetzelfde...ga naar een winkel waar ze samsonites verkopen (zal wel ff bellen van te voren), neem je koffer mee en zij hebben het binnen een minuut open! Vraag me niet hoe ze het deden, want zelfs de bril werd er bij afgezet en de muziek stond knetterhard... maar goed de mijnes is gelukkig open!

jackson
19 oktober 2005, 17:53
jajaja, ge hed gwoon een koffer weggehaald opt vliegveld:P