PDA

Volledige versie bekijken : Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Pagina's : 1 2 [3] 4 5

1var
28 oktober 2009, 14:08
Mensen die hem al hebben,wat is jullie eerste indruk?8)

Alizor
28 oktober 2009, 14:20
Ik heb hem, mocht eerder weg van school :D.

Ik ga zo spelen maar m'n eerste indruk gaat dan waarschijnlijk over The Lost & Damned. Want die heb ik nog niet gespeeld :p.

E: Het is trouwens één cd. Aan de linkerkant zie je iemand van TL&D en aan de rechterkant Gay Tony (?) met champagne in z'n hand. Er zit een boekje bij met info over de uitbreidingen en ook een nieuwe map/poster. Dit keer zie je een chick in het roze met ook weer champagne in d'r hand.

E: Dit is dus ongeveer de poster.

http://media.rockstargames.com/rockstar/global_data/downloads/wallpapers/games/theballadofgaytony_wallpaper3_1600x1200.jpg

McSparkle
28 oktober 2009, 14:41
Heeel vet! Intro film en missie om kennis te maken met personen is echt heel vet! Die club waar je in komt kan je leuke minigames doen; Champagne atten, shotjes drinken en met meiden dansen om ze te versieren.

Je kan nu met een ladder HELEMAAL naar de top (Antenne) van The Empire State building... en dat is HOOG :D Helaas nog geen parachute gevonden. Iemand enig idee waar ik die kan halen?

Weet niet of het al zo was, maar agenten nemen nu auto's van anderen mee om je te achtervolgen 8)

Het begin;
Het begint allemaal terwijl je op de grond ligt in de LC Bank. Dit speelt zich af tijdens de missie uit het originele spel dat je de bank moet overvallen - Three Leaf Clover

Ik ga nu even op het vliegveld kijken of er wat nieuws te vliegen valt 3)

RaouLioo
28 oktober 2009, 15:02
Is het mogelijk om deze uitbreiding ook te kopen in de winkel nn dan zonder die uitbreiding van The lost and damned?

Of kun je hem alleen downloaden zonder die andere uitbreiding?

En ligt die vandaag al in de winkel, ik dacht release is morgen? :~

WinterBase
28 oktober 2009, 15:05
Klinkt goed McSparkle. Twijfel zelf nog of ik hem nu in de winkel moet gaan halen of op disc moet kopen :x

DynaMite
28 oktober 2009, 15:09
Lag al sinds maandag instore bij FRS......

RaouLioo
28 oktober 2009, 15:12
Lag al sinds maandag instore bij FRS......

Dus puur de deze uitbreiding zonder die ander? Hoe duur is die?

Alizor
28 oktober 2009, 15:15
Lol! Speel nu TL&D en in het begin zie je Nico rondlopen en hij botst tegen iemand op xD.

Doelie
28 oktober 2009, 15:18
Ali, hoe kom jij aan die GTA ava voor je Xbox live?

McSparkle
28 oktober 2009, 15:19
Ja tijdens het intro filmpje van BOGT zie je ook dat Louis bijna wordt aangereden door Nico :+

Alizor
28 oktober 2009, 15:20
Ik had m'n 360 toendertijd besteld bij Xboxhome en kreeg er een dun doosje met 500 Microsoft Points bij. Daarin zat ook een code voor 'Exclusive Xboxlive avatars'. Geen idee of je ze nu kunt kopen op de Marketplace :9

DriesM
28 oktober 2009, 15:20
Hoe is de nieuwe zender?

1var
28 oktober 2009, 15:30
door geldgebrek koop ik dit spel pas na cod mw2:'(

Distoration
28 oktober 2009, 15:31
Door winkels met punten gebrek moet ik of de points online bestellen of wachten tot vrijdag totdat ze er zijn, btw intertoys cuijk verkoopt TBOGT en TLAD al.:)

egelhunter
28 oktober 2009, 16:14
Koop bij gamehubs 2100 punten voor 20,99 euro. Omgerekend ben je dan 16 euro kwijt aan gay tony. Alleen vind het jammer dat ik die radiozender mis. Hoop echt op een downloadeble content.

linkerbilspleet
28 oktober 2009, 16:15
Vandaag binnengekregen het spel gaat me xbox verrot|:-

loeno
28 oktober 2009, 16:37
Nog meer mensen die een recensie kunnen geven? :D

DynaMite
28 oktober 2009, 16:41
Dus puur de deze uitbreiding zonder die ander? Hoe duur is die?

Nee beide, er is geen single dlc edition. je kan op disk alleen beide DLC tegelijk kopen. Is trouwens ook maar een dvd, verwachte er eerlijk gezegd 2.

Alizor
28 oktober 2009, 16:53
Ik dacht net dat ik een duif zag, dus ik schoot hem neer stond er dat er nog 49 Seagulls waren in Liberty City :o. Was dit er al bij TL&D of is het nieuw bij TBOGT? Speel zelf eerst TL&D.

Lijpe Mocro
28 oktober 2009, 17:29
Heb de game toch ontvangen ondanks dat ik em gannuleerd had bij de FRS. Had daarna meteen MS punten gekocht maar die hoef ik niet meer te gebruiken. Bewaar ik wel voor de content voor MW2 :)

EDIT: Zie net dat de achterkant van de kaart een poster is met die chick.\o/ Meteen opgehangen :)

http://www.pcgameshardware.com/screenshots/418x627/2009/08/GTA-4-The-Ballad-of-Gay-Tony_wallpaper-02.jpg

Deze :)

Fiasco
28 oktober 2009, 17:43
Geniaal is ie! Begon meteen al lekker met die opmerking over een guido. _O_

Ging net naar de club, fles champagne drinken. Daarna nog 2 shotjes genomen, vervolgens met een vrouw gedanst, in de wc gepakt en telefoonnummer geregeld en toen nog een shotje genomen. Toen viel ik flauw en werd de volgende ochtend wakker in een vuilnisbak op Star Junction. 8) _O_

McSparkle
28 oktober 2009, 18:28
Geniaal is ie! Begon meteen al lekker met die opmerking over een guido. _O_

Ging net naar de club, fles champagne drinken. Daarna nog 2 shotjes genomen, vervolgens met een vrouw gedanst, in de wc gepakt en telefoonnummer geregeld en toen nog een shotje genomen. Toen viel ik flauw en werd de volgende ochtend wakker in een vuilnisbak op Star Junction. 8) _O_Haha ja die club is te droog :+ Ik was zo bezopen dat ik niet meer de trap op de club uit kon :+

Free Mode online is ook vet. Je start gewoon met Parachutes :)

/Edit: Gespot;

- Nieuwe helikopter dus, met raketten! (En machine geweer dat 3 x zo hard gaat als die oude heli)
- Nieuwe motor(en). Zo'n framerace achtig ding
- Sommige gebouwen zijn aan de bovenkant aangepast voor basejumpen
- Nieuwe auto's

RaouLioo
28 oktober 2009, 18:36
Net ff bij de MM geweest. Zag ze niet liggen, maar die kerel had ze net pas binnengekregen en legde ze meteen in de winkel.

Maar kan iemand mij vertellen hoe dat nummer heet wat in die club draait als je daar de eerste keer komt samen met Toni? :O:O:O

Echt een super vet nummer ik denk die moet ik hebben. Is niet in die gay club maar die ander. Is meteen in begin.

Nog niet veel gespeeld maar is wel lachen, beetje zuipen in de club dansen. Stond ik te dansen met een vrouw komt zo'n gay opeens naar me toe, moest ik met hem een dance battle doen, lachen!

McSparkle
28 oktober 2009, 18:56
Missies zijn best lastig :9 Je begint gelijk met flinke actie :)

Fiasco
28 oktober 2009, 20:23
Yusuf is serieus de fucking baas. Wat een held _O_ en dat pas na 2 missies.

Heb nu de parachute unlocked, tof ding!

McSparkle
28 oktober 2009, 20:39
Yusuf is serieus de fucking baas. Wat een held _O_ en dat pas na 2 missies.

Heb nu de parachute unlocked, tof ding!Ik heb net even online lopen kloten met de parachute. Geweldig dat je start met parachute als je dood bent gegaan, en op de map kan je zien waar de Basejump spots zijn :)

Gewoon Quick Game doen, en dan private slots op "full" zetten. Kan je lekker je gang gaan :+

Die nieuwe sniper is te ziek! De kogels exploderen als ze iets raken 8)

Lincoln10
28 oktober 2009, 20:47
Jongens is dit een geheel ander spel of alleen amar zo'n toevoeging??

Fiasco
28 oktober 2009, 20:49
Gewoon een toevoeging. Maar wel met nieuwe auto's/heli's/motoren/personen/verhaal/wapens/tanks/actie/online multiplayer/opties/parachute. Dus als je GTA tof vind dan is dit gewoon verplichte kost.

McSparkle
28 oktober 2009, 20:50
Jongens is dit een geheel ander spel of alleen amar zo'n toevoeging??Een nieuwe toevoeging met nieuwe missies en dergelijke. Net als The Lost and Damned :)

Lincoln10
28 oktober 2009, 20:57
Is er ook zo'n ding waar je Lost and Damned en deze in één keer ergens kunt kopen?

En dan ook nog GTA IV erbij??

edit: ja dus http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/gta-iv-episodes-from-liberty-city

Bedankt! Haal hem wel rond december ofzo.

McSparkle
28 oktober 2009, 20:58
Is er ook zo'n ding waar je Lost and Damned en deze in één keer ergens kunt kopen?

En dan ook nog GTA IV erbij??Episodes from Liberty City heeft beide uitbreidingen op 1 disc ;)

Fiasco
28 oktober 2009, 21:00

En dan ook nog GTA IV erbij??

edit: ja dus http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/gta-iv-episodes-from-liberty-city

Bedankt! Haal hem wel rond december ofzo.GTA IV zit daar trouwens niet bij he!

Lincoln10
28 oktober 2009, 21:04
Episodes from Liberty City heeft beide uitbreidingen op 1 disc ;)
Klopt, kwam er net achter :)
GTA IV zit daar trouwens niet bij he!
Ja dat klopt, maar dan kan ik ze alsnog wel spelen hé? (volgens die FRS site wel).

GTA IV vond ik niet echt leuk dus dat zal me niet schelen, zolang ik het maar kan spelen.
Lees dat je chickies in de WC kunt pakken dus het spelletje zal ik wel leuk vinden :+:9

Laatste vraag: Is de lengte van deze toevoegingen (verhaallijnen) ongeveer net zo lang als de verhaallijnen van de 'volledige' games, zoals GTA IV? Of is het een stuk korter?

Alizor
28 oktober 2009, 21:06
Even een vraagje over TL&D. Spawnt die chopper(?) van Johnny gewoon bij het safehouse van de club? Want ben nu al twee keer doodgegaan tijdens een missie wanneer ik net wegrij, want ik wil die chopper niet kwijt. Vind hem te lekker rijden 8)

Fiasco
28 oktober 2009, 21:08
Even een vraagje over TL&D. Spawnt die chopper(?) van Johnny gewoon bij het safehouse van de club? Want ben nu al twee keer doodgegaan tijdens een missie wanneer ik net wegrij, want ik wil die chopper niet kwijt. Vind hem te lekker rijden 8)Elke missie heeft ie z'n chopper, gewoon een keer plaatsen op die save spot en dan hou je hem.

Game is wel oversext gek. Was net Maisonette aan het bewaken, roept die chick die de camera's controleert me op. Gaat Luis daar ook nog even mee ballen. 8)

YC Style
28 oktober 2009, 22:01
game is fucking gruwelijk , fighting club is ook echt dope ! net missie voor yousef gedaan , die gast is echt helemaal gek 8) , ik vind dit persoonlijk een sterkere game dan de originele en dan doel ik meer op de missies en wat ik tot nu toe gespeeld hebt

ik heb nog niet in de massionete kunnen werken dus ben benieuwd , maar hoe zit het met dat je gewoon normaal ook in die club kunt gaan en kan drinken enzo , want dat heb ik nog niet mee kunne maken

DraiMeister
28 oktober 2009, 22:06
Er is vast wel iemand die mij kan vertellen of je ook met Niko in GTA IV al die nieuwe voertuigen, wapens en gadgets kan bedienen. Of is dit alleen in die aparte episodes mogelijk?

Distoration
28 oktober 2009, 22:15
Alleen in de uitbreiding zijn die dingen te gebruiken:)

DraiMeister
28 oktober 2009, 22:25
Bedankt voor je snelle reactie. :)

Heb er zin an. Morgen ligt ie in mijn brievenbus. Helaas moet ik wel knetter hard leren voor tentamens, dus
echt veel spelen zit er aankomend weekend niet in. :(

RaouLioo
28 oktober 2009, 22:47
Ik vind deze uitbreiding nu al 10 keer beter als TL&D.
Die nieuwe heli is echt ziek, en de paar nieuwe guns die ik heb gezien tot nu toe ook. Vooral die sticky boms3)

Vette nieuwe auto's ook en het leuke is dat je ook oude bekende tegenkomt. In begin natuurlijk die bankroof met die Ieren van Nico, daarna Nico die je bijna aanrijdt, dan die broer van brucie waarvoor je missies doet enz.

yeaah love gay tony!

Ic3DFire
28 oktober 2009, 22:52
Ik dacht net dat ik een duif zag, dus ik schoot hem neer stond er dat er nog 49 Seagulls waren in Liberty City :o. Was dit er al bij TL&D of is het nieuw bij TBOGT? Speel zelf eerst TL&D.

Volgens mij komt het nog van TL&D, het is verder geen achievement ofzo, dus dat is wel goed :9.

Ik wacht nog even met TBOGT, er zijn gewoon teveel releases in een te korte tijd. Als ik me een keer verveel haal ik wel wat puntjes voor deze uitbreiding, maar het is wel heel moeilijk om hem niet te halen als ik de goede reacties zie :+

Rbz NL
28 oktober 2009, 23:02
Ik had m'n 360 toendertijd besteld bij Xboxhome en kreeg er een dun doosje met 500 Microsoft Points bij. Daarin zat ook een code voor 'Exclusive Xboxlive avatars'. Geen idee of je ze nu kunt kopen op de Marketplace :9

Die pics zijn gewoon gratis. Je hebt er eentje met dat meisje met die lolli, rockstar logo, IV logo en nicos smoel.

McSparkle
28 oktober 2009, 23:18
Volgens mij komt het nog van TL&D, het is verder geen achievement ofzo, dus dat is wel goed :9.

Ik wacht nog even met TBOGT, er zijn gewoon teveel releases in een te korte tijd. Als ik me een keer verveel haal ik wel wat puntjes voor deze uitbreiding, maar het is wel heel moeilijk om hem niet te halen als ik de goede reacties zie :+Denk dat het gewoon bij TBOGT hoort. Ik heb namelijk geen GTA4, en TLAD saves en gamefiles op mijn Xbox staan maar en schoot net ook zo'n duif dood :)

Reckuuza
29 oktober 2009, 05:24
Zit echt te twijfelen of ik m zou halen of niet.
Heb beide uitbreidingen nog niet gespeeld en GTA IV zelf vond ik wel dope..
TLA&D lijkt me niet zo, maar Ballad of Gay Tony wel. Iemand advies?

Fiasco
29 oktober 2009, 07:32
Kopen, ik had ook niks met het stijltje van TLAD maar die vond ik gewoon tof. Ballad of Gay Tony is dan nog eens 10x bruter.

Maver21
29 oktober 2009, 10:28
Hij is beschikbaar :D:D

http://img338.imageshack.us/img338/7486/gtaivq.jpg

AgentSmith
29 oktober 2009, 10:30
Zit echt te twijfelen of ik m zou halen of niet.
Heb beide uitbreidingen nog niet gespeeld en GTA IV zelf vond ik wel dope..
TLA&D lijkt me niet zo, maar Ballad of Gay Tony wel. Iemand advies?

Geloof me. Je doet er geen miskoop mee. Nog een kleine tip..a.s. zaterdag gaat er een nieuwe Gamemania open in Arnhem. Ruil 3 ouwe 360 titels in en krijg Liberty City Episodes voor.......GRATIS Of koop hem voor 33,-

PePzi NL
29 oktober 2009, 10:33
Of ga naar Addiscount, regel een kortingscode van €7, en bestel 2100 MSP voor €20 incl. bij de FRS 3)

Download is al op 70% bij mij :D

Fiasco
29 oktober 2009, 10:35
Hahaha, er zijn fucking guido's in de Bahama Mama's. _O_

YC Style
29 oktober 2009, 10:37
Hahaha, er zijn fucking guido's in de Bahama Mama's. _O_

was dat 8)

Fiasco
29 oktober 2009, 10:39
was dat 8)http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/368417/941267.jpg

_O_

En er zit een gast die super saiyin wordt en tasjes steelt van mensen in die nieuwe anime op je tv. _O-

SjaccoPopino
29 oktober 2009, 10:46
Hij is beschikbaar :D:D

http://img338.imageshack.us/img338/7486/gtaivq.jpg

:thumbsup: Downloading :D!! Dacht dat ie morgen pas kwam op de Marketplace?! Mooie meevaller dus, kan ik maybe vanavond al ff spelen :)!

Alizor
29 oktober 2009, 10:47
Die pics zijn gewoon gratis. Je hebt er eentje met dat meisje met die lolli, rockstar logo, IV logo en nicos smoel.

Ik heb de avatars van Niko, Elizabetha *Die drugsdealer*, en nog eentje van iemand aan de telefoon en m'n huidige avatar. En geen een met logo's van IV/Rockstar. Heb btw geen enkele avatarpack gedownload van Xboxlive, behalve deze die ik moest redeemen via een code. Kreeg er nog een heel dun doosje bij waar GTA IV op staat en daarin zat dan de maand Xboxlive en de code voor de avatars.

SjaccoPopino
29 oktober 2009, 11:16
Zijn deze hier al gepost?!

http://fc08.deviantart.com/fs46/f/2009/226/b/4/b483947cc945b90a2fd06b2c9d7d7cf9.jpg

http://fc03.deviantart.com/fs50/f/2009/280/9/d/9d33fa26cfb53079b1653a204dbe5cbb.jpg

Nog meer artwork (GTA IV en andere games) @ patrickbrown's DeviantART (http://patrickbrown.deviantart.com/gallery/)

Xbox_wacko
29 oktober 2009, 11:35
Ik heb even een vraag. Ik heb GTA IV niet helemaal uitgespeeld. Beter gezegd voor een kwart ofzo. Ook heb ik de eerste uitbreiding niet gespeeld. Maar deze lijkt me wel weer leuk om te doen. Is het dan wel mogelijk ( en leuk ) om deze te spelen? Mis ik dan niet het 1 of ander van het verhaal of iets?

YC Style
29 oktober 2009, 11:58
Hey fiasco , heb je al in het boekje gekeken , en dan ergens achterin , daar staat een plaatje met "Liberty City it's over" next stop ----> en dan staat er een plaatje met met de tekst Seagull Theatre en er staat ook Starts March everywhere

McSparkle
29 oktober 2009, 12:07
Ik heb even een vraag. Ik heb GTA IV niet helemaal uitgespeeld. Beter gezegd voor een kwart ofzo. Ook heb ik de eerste uitbreiding niet gespeeld. Maar deze lijkt me wel weer leuk om te doen. Is het dan wel mogelijk ( en leuk ) om deze te spelen? Mis ik dan niet het 1 of ander van het verhaal of iets?Ja, dat kan gewoon. De verhalen van The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony staan helemaal los van elkaar, en los van het originele spel :)

Je moet wel het spel een beetje onder knie hebben, want de missies beginnen gelijk al aardig hard :9

SjaccoPopino
29 oktober 2009, 13:01
Hey fiasco , heb je al in het boekje gekeken , en dan ergens achterin , daar staat een plaatje met "Liberty City it's over" next stop ----> en dan staat er een plaatje met met de tekst Seagull Theatre en er staat ook Starts March everywhere

?? Aankondiging van een nieuwe DLC, of van een nieuwe GTA? Lijkt mij dat er nog 1 DLC komt, om de GS op 1750 te brengen...?!

Deze afbeelding dus:

http://media.gtanet.com/images/6379-gta-v-hint.jpg

Volkoren
29 oktober 2009, 13:12
Voor hoeveel hebben jullie hem gehaald?
Ik vind 45,- net iets te duur voor een uitbreiding met al die spellen die ik al heb gekocht/gepreorderd.

strapping young lad
29 oktober 2009, 13:17
Dus maart 2010 een aankondiging van de volgende GTA game?

Ik hoop echt weer op vice city.. mag ook weer gerust in de jaren 80 wat mij betreft.. of mischien hedendaags en dat je steeds heen weer gaat tussen het heden en het verleden in vice city.

Lijpe Mocro
29 oktober 2009, 13:18
30 euro bij FRS.

Fiasco
29 oktober 2009, 13:20
Hey fiasco , heb je al in het boekje gekeken , en dan ergens achterin , daar staat een plaatje met "Liberty City it's over" next stop ----> en dan staat er een plaatje met met de tekst Seagull Theatre en er staat ook Starts March everywhereInderdaad, en rechts onder een stukje van een bos. Ik gok San Andreas, in iedergeval denk ik dat we in Maart wat te horen zullen krijgen. Maart/April 2011 nieuwe GTA denk ik. Denk volgend jaar geen GTA, anders zouden ze nu er wel mee beginnen te hypen.

Lijpe Mocro
29 oktober 2009, 13:23
Ik hoop dat ze in de volgende GTA alle drie de eilanden erin stoppen. Dus vice city, San andreas en LC. Lijkt me wel tof.

RaouLioo
29 oktober 2009, 13:23
Kent iemand een site waarop de playlist van GTA IV en de uitbreidingen te vinden is?

Fiasco
29 oktober 2009, 13:25
Ik hoop dat ze in de volgende GTA alle drie de eilanden erin stoppen. Dus vice city, San andreas en LC. Lijkt me wel tof.Gaat niet lukken denk ik. VC was echt prachtig, maar ik heb geen zin om weer in de 80's te spelen en een VC in het heden lijkt mij nep. En voor de 80's lijkt het me ook niks. Gewoon een heel vernieuwd San Andreas is mijn ding, lijkt me prachtig. _O_

Kent iemand een site waarop de playlist van GTA IV en de uitbreidingen te vinden is?Weet niet wat je precies met playlist bedoelt? Je kan in ieder geval alles op GTA4.net vinden. :]

YC Style
29 oktober 2009, 13:25
Ja ok , maar aan de andere kant staat de PS3 alweer sinds 2008 droog qua GTA .. dus t zou goed kunnen dat ze met een deze engine alleen dan aangepast met een compleet nieuwe GTA komen , anders zou er weer bijna 3 jaar tussen zitten , en dan kunnen ze echt niet meer met dezelfde engine aankomen

Maar opzich zou t ook alweer te snel zijn ja zonder een hype te creeeren

Fiasco
29 oktober 2009, 13:27
Nouja, Oktober 2010 zou nog wel kunnen hoor. Gewoon beginnen te hypen vanaf Januari/Februari/Maart en ze zijn binnen. Tussen GTA 3 en Vice City zat maar een jaar!

Alizor
29 oktober 2009, 13:29
Sowieso koopt iedereen de game toch al, alleen omdat het GTA is :+.

Lijpe Mocro
29 oktober 2009, 13:30
Gaat niet lukken denk ik. VC was echt prachtig, maar ik heb geen zin om weer in de 80's te spelen en een VC in het heden lijkt mij nep. En voor de 80's lijkt het me ook niks. Gewoon een heel vernieuwd San Andreas is mijn ding, lijkt me prachtig. _O_

Vernieuwde SA lijkt me ook wel gruwlijk vet hoor. Dat spel leek wel compleet.

Sowieso koopt iedereen de game toch al, alleen omdat het GTA is :+.

Inderdaad. Ik heb hier nu Vice City, GTA 3, San Andreas, GTA IV en de Episodes of LC liggen.
Blijft een legendarisch spel maakt niet uit wat erover gezegd wordt.

Fiasco
29 oktober 2009, 13:30
Eigenlijk hoeven ze niet eens te hypen inderdaad. Maar juist het hypen vind ik zo prachtig van GTA. Elke ochtend internet nacheken of er nieuwe informatie/screens is. Dat was echt zo prachtig met San Andreas en IV. _O_

YC Style
29 oktober 2009, 13:35
Absoluut , persoonlijk denk ik wel dat er volgend jaar al een nieuwe GTA komt !

En dat vanaf maart de circus begin en dat gta dan in het najaar komt ofzo

RaouLioo
29 oktober 2009, 13:37
Gaat niet lukken denk ik. VC was echt prachtig, maar ik heb geen zin om weer in de 80's te spelen en een VC in het heden lijkt mij nep. En voor de 80's lijkt het me ook niks. Gewoon een heel vernieuwd San Andreas is mijn ding, lijkt me prachtig. _O_

Weet niet wat je precies met playlist bedoelt? Je kan in ieder geval alles op GTA4.net vinden. :]

Ik zoek de soundtrack van alle nieuwe nummers van deze uitbreiding. Er is namelijk zo'n nummer dat ze altijd in Maisonette 9 draaien en ik wil weten hoe die plaat heet :9

Fiasco
29 oktober 2009, 13:38
Ik zoek de soundtrack van alle nieuwe nummers van deze uitbreiding. Er is namelijk zo'n nummer dat ze altijd in Maisonette 9 draaien en ik wil weten hoe die plaat heet :9In je boekje die bij Episodes Of Liberty City krijgt staat alles. Volgens mij heeft Maisonette altijd Electrochoc aan.

Boy 8 Bit - A City Under Siege samen met Chemical Brothers - Nude Night is zo geniaal trouwens in Maisonette. _O_

RaouLioo
29 oktober 2009, 13:48
In je boekje die bij Episodes Of Liberty City krijgt staat alles. Volgens mij heeft Maisonette altijd Electrochoc aan.

Boy 8 Bit - A City Under Siege samen met Chemical Brothers - Nude Night is zo geniaal trouwens in Maisonette. _O_

jaaaa je bent een held, dat ik daar niet eerder heb gekeken. Ik heb hem gevonden. Ik zocht het nummer Kid Conga van Daniel Haaksman _O__O_

Frangster
29 oktober 2009, 13:56
Ik weet in ieder geval wat ik vanavond ga doen! :thumbsup:

matthew24
29 oktober 2009, 14:02
Ik ga hem morgen ook halen..tlad vond ik echt supervet veel beter dan niko want dat vond ik zon vage gast. De volgende gta gaat denk ik wel weer richting de tropen want nu is het new york met dat grauwe en volgende keer li jkt me dan miami:) hopelijk want vond vice city de beste gta van de oude gta spellen.

BigKabuto
29 oktober 2009, 14:24
1600 punten op de MP he, hoeveel euro is dat precies? Je kunt het niet los kopen in de shop he? Dus alleen de laatste DLC zeg maar, toch?

matthew24
29 oktober 2009, 14:28
18 euri ongeveer.

Muamba123
29 oktober 2009, 14:28
kan ik deze game ook spelen zonder de gewone GTA 4?

Terminator.T2
29 oktober 2009, 14:31
Met de Episodes from Liberty City versie wel. Dit is een losse disc met beide DLC episodes erop die gewoon in de winkels word verkocht. ;)

BigKabuto
29 oktober 2009, 14:35
Dat zal dus online kopen worden. TLAD heb ik allang. Na het zien van dat gameplay filmpje wil ik het toch erg graag spelen.
Denk dat ik maar wat punten ga kopen via zo'n site dan.

Badstreak
29 oktober 2009, 15:15
Nouja, Oktober 2010 zou nog wel kunnen hoor. Gewoon beginnen te hypen vanaf Januari/Februari/Maart en ze zijn binnen. Tussen GTA 3 en Vice City zat maar een jaar!

Precies, en aangezien ze de engine al hebben hoeft het echt niet zo lang te duren. Ik denk ook dat ze nu toch al weer een goed jaartje bezig zijn met een nieuwe gta. Tussen Vice City en San Andreas zat 2 jaar, dus het is heel goed mogelijk dat er volgend jaar een nieuwe gta is.

Dan te bedenken dat door 1 plaatje de hype al weer begint:). Rockstar hoeft echt niet veel te doen om gta te promoten. Het is ook vaak erg stil totdat ze ineens een aantal maanden van te voren wat plaatjes/info/trailers geven.

Rivanov
29 oktober 2009, 15:21
Ga zo maar 's beginnen aan The Ballad of Gay Tony. 3)

Dusky Demon NL
29 oktober 2009, 15:44
Waarom schiet gamehubs nou niet op met mijn microsoft points :'(

Rivanov
29 oktober 2009, 15:52
Duurt max. 24 uur. Dus verwacht 'm morgen maar. Die mensen liggen nu te snurken geloof ik.

WizzNL
29 oktober 2009, 15:54
Episodes op je HDD zetten en via de originele GTA4 spelen werkt btw niet. Jammer anders had ik de disc weer aan collega verkocht voor een prikkie. Heb de disc enkel voor Vice FM gekocht, bastards bij Rockstar weten gewoon dat een hoop mensen toch de disc halen ook al hebben ze al TLAD.

Edit: Op mijn mail aan R* heb ik iig nog geen antwoord

loeno
29 oktober 2009, 16:00
Is het online nu vetter geworden? Iemand al online gespeeld en leuke dingen gedaan/ wat niet kon in GTA 4 origineel? En kan je dit keer vliegen in vliegtuigen? altijd leuk ;D

RaouLioo
29 oktober 2009, 16:02
Fack ik heb bij deze CD echt super veel disc unreadable al gehad:{

McSparkle
29 oktober 2009, 16:03
Wie wil er zo even online Free mode spelen met parachutes?

Add me; Epiloque88

BigKabuto
29 oktober 2009, 16:13
Kon de DLC niet meer kopen van mijn eigen puntjes op Live (60). En ook creditcard word em niet meer(was van broer). Dus heb een zooi PS2 games en 1 Xbox 1 game gepakt...naar Nedgame gegaan en 28 euro ervoor teruggekregen.
Niet geld, wel aan winkelwaarde, dus een 2100 punten kaart gekozen en nu is Kabutotje lekker TBOGT aan het downen. Hell yeah!

10 games in totaal trouwens. Games die ik niet meer verkocht kreeg online, tja dan moet je wat he ;)

Lincoln10
29 oktober 2009, 16:21
Je hebt effe 600 waarde aan games ingruild..

koennn
29 oktober 2009, 16:26

_O-

Hij zegt tog dat hij ze niet meer kwijt kon? Denk je serieus dat je elk PS2 spel voor 60 euro kan verkopen? Anders mag je namelijk wel mijn Timeshift verkopen, dan krijg jij 15% van de opbrenst:+

Bassie
29 oktober 2009, 16:29
Net ff gedownload, maar ik moet de originele GTA 4 nog uitspelen, en daar ben ik nog wel ff mee bezig denk ik. Dan nog TLATD, en dan pas ga ik denk Gay Tony doen. Goeie woordkeuze. 8)

egelhunter
29 oktober 2009, 16:30
In je boekje die bij Episodes Of Liberty City krijgt staat alles. Volgens mij heeft Maisonette altijd Electrochoc aan.

je kan toch zo'n nummer bellen en dan krijg je door g smst welk nummer op de radio is...

Ben hem aan het downloaden. Pas net thuis.

BigKabuto
29 oktober 2009, 16:30

PS2 games? Als jij nog zoveel voor PS2 games krijgt...serieus vriend, dan ben ik de paus, en geloof mij nou maar...die ben ik echt niet :D

koennn
29 oktober 2009, 16:38
PS2 games? Als jij nog zoveel voor PS2 games krijgt...serieus vriend, dan ben ik de paus, en geloof mij nou maar...die ben ik echt niet :D

Niet?

:o

egelhunter
29 oktober 2009, 17:17
zucht... 70% schiet niet op dat downloaden. Als iemand een link heeft waar ik Vice City FM kan downloaden zodat ik die alsnog kan luisteren...

SjaccoPopino
29 oktober 2009, 17:36
je kan toch zo'n nummer bellen en dan krijg je door g smst welk nummer op de radio is...

Ben hem aan het downloaden. Pas net thuis.

Welk nummer was dat idd ook alweer? Iemand?

Rivanov
29 oktober 2009, 17:40
Net ff gedownload, maar ik moet de originele GTA 4 nog uitspelen, en daar ben ik nog wel ff mee bezig denk ik. Dan nog TLATD, en dan pas ga ik denk Gay Tony doen. Goeie woordkeuze. 8)
GTA 4 heb ik ook niet uitgespeeld en TLATD niet gespeeld maar wel begonnen met Gay Tony. :+

Arie MVP
29 oktober 2009, 17:42
948-555-0100

Spartan B028
29 oktober 2009, 17:55
Yusuf's missies zijn zooo koning! Qua soundtrack en missies is deze dlc beter dan tlad en het origineel. Missies over the top en er is goed naar de fans geluisterd. Het begint veel op San Andreas te lijken met de actie.

Weer verslaafd....

SjaccoPopino
29 oktober 2009, 17:56
@ Bigshow thnx!

loeno
29 oktober 2009, 18:13
Ik twijfel of ik deze game ga kopen.
Kan iemand me een recensie geven over de game? Wat vind je ervan, hoe speelt het, wat is nieuw? Thanks :)

WinterBase
29 oktober 2009, 18:18
Loeno, kijk eens hier (http://www.gamerankings.com/xbox360/960355-grand-theft-auto-iv-the-ballad-of-gay-tony/articles.html). Daar staat een overzicht van de verschenen recensies.

Twijfel zelf of ik deze nu op disc of als download moet kopen :) HDD ruimte heb ik en de TLAD heb ik ook destijds gekocht als download maar iets zegt me dat ik hem op disc wil :emo:

Spartan B028
29 oktober 2009, 18:27
Rockstar en je lokale gamesboer zeggen dat... Doe wijs en download m, bespaart je weer 15 euri.

BigKabuto
29 oktober 2009, 18:34
948-555-0100

Dat moet je bellen en dan krijg je Vice City FM?

larussa
29 oktober 2009, 18:37
Hij is nu bezig met downloaden, ik heb er veel zin. Vooral in die helikopters en de nieuwe wapens.

Arie MVP
29 oktober 2009, 18:42
Dat moet je bellen en dan krijg je Vice City FM?

Nee,

Song information.

Bassie
29 oktober 2009, 19:04
Yusuf's missies zijn zooo koning! Qua soundtrack en missies is deze dlc beter dan tlad en het origineel. Missies over the top en er is goed naar de fans geluisterd. Het begint veel op San Andreas te lijken met de actie.

Weer verslaafd....

Soundtrack vind ik echt hard tegenvallen. Maar ik heb dan ook VC City FM niet vanwegen het downloaden. Wat een kutstreek is dat, terwijl wij er meer voor hebben betaald. :9 Laat de echte fans maar zitten denkt Rockstar...niet dat ik een echte fan ben. :9

WinterBase
29 oktober 2009, 19:12
GTA V terug naar San Andreas??
Sinds vandaag ligt de standalone disc GTA IV: Episodes From Liberty City in de winkels, en wie het bijbehorende boekwerkje bekijkt kan er een advertentie voor een film vinden. Deze heet heel toevallig Liberty City it’s over, Next stop waarbij een plaatje van bergen is te zien. Rockstar houd van het geven van sneaky hints, en aangezien er alleen bergen in San Andreas zijn, lijkt het er op dat de serie daar weer verder zal gaan. Wat denken jullie??

Bron: Gamekings.nl

http://www.gamekings.tv/wordpress/wp-content/uploads/Booklet.jpg

http://www.gamekings.tv/wordpress/wp-content/uploads/8181620091029_121353_0_big.jpg

Zou ik persoonlijk erg tof vinden, al zou een nieuw deel in Vice City ook niet misstaan. Wat denken jullie?

Fiasco
29 oktober 2009, 19:15
Yusuf is echt de fucking baas, favoriete persoon in IV tot nu toe. Wat een gozer, en zijn missies zijn ook koning. Die missie met die metro is gewoon puur awesome. _O_ Mori, broer van Brucie vind ik wel weer lame. Al was het einde van zijn laatste missie echt geniaal.

Juunanagou
29 oktober 2009, 19:45
http://www.gamekings.tv/wordpress/wp-content/uploads/Booklet.jpg

http://www.gamekings.tv/wordpress/wp-content/uploads/8181620091029_121353_0_big.jpg

Zou ik persoonlijk erg tof vinden, al zou een nieuw deel in Vice City ook niet misstaan. Wat denken jullie?

Echt hoe vaak moet ik dit nog zeggen. >.<

GTA V zal voorlopig nog lang niet in zitten mede omdat de engine van GTA IV nog lang niet outdated is,
een vervolg op VI uiteraard wel mogelijk.

Rockstar geeft hun GTA reeks pas een cijfer bij drastische verandering.
GTA 2 > 3 van boven af naar third person.
GTA 3 > 4 volledig nieuwe engine.

Dit wordt gewoon een vervolg net zoals San Andreas en Vice City waren. ;)

Goed genoeg rant over nummeringen.

Maar hoe zien ze bergen in dat plaatje? Ik vindt het op een strik/sjaal lijken oid. :p

Nja persoonlijk hoop ik om een San Andreas vervolg lekker weer rond vliegen in vliegtuigen etc. Vice City zou leuk zijn als ze de business systeem er weer ingooien maar doe me maar eerst een SA met de euphoria engine. 3)

DraiMeister
29 oktober 2009, 19:49
Hallo,
Vandaag Liberty City Episodes ontvangen. Kan er nog niet écht een oordeel overgeven, maar het zal ongetwijfeld een genot zijn.
Momenteel zit ik met het volgende:
Hoe kan het dat als ik nu GTA IV opstart er steeds een new game wordt geladen? Ik heb wel twee saves. Een van GTA IV en een van TLAD. Heeft dat er mee te maken? Hoe kan ik dit verhelpen, want ik vind het zwaar irritant als ik GTA IV wil spelen telkens mijn savegame moet laden vanaf het eerste hoofdstuk. :(

Distoration
29 oktober 2009, 19:54
Morgen toch maar even puntjes halen om deze game te downe:]
Wil zo graag base jumpen:]

matthew24
29 oktober 2009, 20:02
Wat voor muziek is vice city fm dan? spaanse muziek of die 80's muziek?

DraiMeister
29 oktober 2009, 20:12
Hallo,
Vandaag Liberty City Episodes ontvangen. Kan er nog niet écht een oordeel overgeven, maar het zal ongetwijfeld een genot zijn.
Hoe kan het dat als ik nu GTA IV opstart er steeds een new game wordt geladen? Ik heb wel twee saves. Een van GTA IV en een van TLAD. Heeft dat er mee te maken? Hoe kan ik dit verhelpen, want ik vind het zwaar irritant als ik GTA IV wil spelen telkens mijn savegame moet laden vanaf het eerste hoofdstuk. :(

Denken jullie dat dit de laatste episode is?

McSparkle
29 oktober 2009, 20:30
Hallo,

Denken jullie dat dit de laatste episode is?Heb je misschien alleen een auto-save van BOGT? Volgens mij laad een auto save niet automatisch als je het spel opstart :)

Heeft niemand zin om met mij even te parachute springen? :9

PePzi NL
29 oktober 2009, 20:45
@ Alle GTA 5 dinges: Wacht, ik maak gewoon even een topic. Kunnen we daar verder in speculeren / fantaseren. :D

DraiMeister
29 oktober 2009, 20:46
Heb je misschien alleen een auto-save van BOGT? Volgens mij laad een auto save niet automatisch als je het spel opstart :)

Heeft niemand zin om met mij even te parachute springen? :9

Gay Tony heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Ik heb van GTA IV en TLAD beide een auto-save en handmatige save.
Maar het zijn toch twee stand-alone games?

Bassie
29 oktober 2009, 20:46
Echt hoe vaak moet ik dit nog zeggen. >.<

GTA V zal voorlopig nog lang niet in zitten mede omdat de engine van GTA IV nog lang niet outdated is,
een vervolg op VI uiteraard wel mogelijk.

Rockstar geeft hun GTA reeks pas een cijfer bij drastische verandering.
GTA 2 > 3 van boven af naar third person.
GTA 3 > 4 volledig nieuwe engine.

Dit wordt gewoon een vervolg net zoals San Andreas en Vice City waren. ;)

Goed genoeg rant over nummeringen.

Maar hoe zien ze bergen in dat plaatje? Ik vindt het op een strik/sjaal lijken oid. :p

Nja persoonlijk hoop ik om een San Andreas vervolg lekker weer rond vliegen in vliegtuigen etc. Vice City zou leuk zijn als ze de business systeem er weer ingooien maar doe me maar eerst een SA met de euphoria engine. 3)

Hah! :9 Natuurlijk is GTA 4 nog niet outdated, maar ik denk dat er over 1,5 jaar wel weer een nieuwe uit zou kunnen komen. En over dat benummer argument, die slaat ook nergens op omdat GTA - GTA2 beide van boven waren. En sowieso is het een beetje raar om daarmee een vervolg aan te geven...

Een sjaal? Kom op, dat is echt belachelijk. Waarom zou er staan Next Stop: een sjaal. :9 Nope dit zijn bergen, met bomen (tenminste die punten lijken op bomen). Maar ik zou ook niet zeggen dat dit zou moeten betekenen dat een vervolg weer in San Andreas gaat afspelen, hoewel ik dat erg vet zou vinden, want dat had veel meer sfeer voor mij.

Fiasco
29 oktober 2009, 20:48
En over dat benummer argument, die slaat ook nergens op omdat GTA - GTA2 beide van boven waren. En sowieso is het een beetje raar om daarmee een vervolg aan te geven... Toch is het wel zo. Grand Theft Auto V zal je pas op de volgende generatie zien, nu zal er nog een Grand Theft Auto: Sjaak City uitkomen bijvoorbeeld.

Maar hoe zien ze bergen in dat plaatje? Ik vindt het op een strik/sjaal lijken oid. :pJe ziet in ieder geval 2 bomen, en dat grijze lijkt op een berg. Ziet er erg uit als dat stuk in SA bij die berg.

Bassie
29 oktober 2009, 20:55
Toch is het wel zo. Grand Theft Auto V zal je pas op de volgende generatie zien, nu zal er nog een Grand Theft Auto: Sjaak City uitkomen bijvoorbeeld.

Meen je dat? :9 Is dat gezegd door iemand van Rockstar ofzo? :o Naja, ik hoop toch weer op de oldskool GTA graphics.

Fiasco
29 oktober 2009, 21:00
http://i37.tinypic.com/34sjp0i.png

Zitten toch wel wat leuke tussen, zal ze eens checken binnenkort, even een aparte savegame voor maken. En nitro is trouwens echt fakking awesome in de game gek! _O_

egelhunter
29 oktober 2009, 21:07
waar kan ik in de singleplayer game parachute springen? Ben al uurtje of 3 bezig maar nog geen parachute gezien

Fiasco
29 oktober 2009, 21:08
waar kan ik in de singleplayer game parachute springen? Ben al uurtje of 3 bezig maar nog geen parachute gezienJe moet hem eerst unlocken, 2e missie van Yusuf dacht ik. Daarna kan je spots vinden en parachute springen of Armando bellen voor een parachute.

McSparkle
29 oktober 2009, 21:10
Gay Tony heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Ik heb van GTA IV en TLAD beide een auto-save en handmatige save.
Maar het zijn toch twee stand-alone games?Dan weet ik het niet. Ben je wel ingelogd met je Game profile waarmee je je GTA games hebt opgeslagen op het moment dat je het spel opstart?

DraiMeister
29 oktober 2009, 21:12
Yes.
Wel een beetje vreemd...
Als ik GTA IV er in doe moet ie toch direct mijn save laden?

Edit: Als ik het zo lees op het internet is het niet zo vreemd dat ik steeds een andere save moet laden. Misschien is dat een foutje van Rockstar.

jensss
29 oktober 2009, 21:26
Kan iemand mij dat dansen een beetje uitleggen? Er komt de hele tijd hold te staan maar ik snap niet goed wat ik dan moet doen? Me cirkeltje krijg ik telkens maar tot een kwart gevuld.

Fiasco
29 oktober 2009, 21:29
Je moet je linkerstick naar boven, links, rechts of beneden drukken op de beat. Als je moet indrukken moet je hetzelfde doen alleen dan ingedrukt houden. Je ziet vanzelf aan het rondje of je het goed doet.

jensss
29 oktober 2009, 21:30
Je moet je linkerstick naar boven, links, rechts of beneden drukken op de beat. Als je moet indrukken moet je hetzelfde doen alleen dan ingedrukt houden. Je ziet vanzelf aan het rondje of je het goed doet.

Ah ik dacht al zo moeilijk kan het niet zijn:emo: Dank je wel!

DraiMeister
29 oktober 2009, 21:31
Heeft iemand anders het zelfde probleem als ik?

Fiasco
29 oktober 2009, 21:32
Heeft iemand anders het zelfde probleem als ik?Speel eens IV, save even met je goede savegame. Doe hem vervolgens uit en dan weer aan en kijk of hij hem dan load.

YC Style
29 oktober 2009, 21:47
Ik zie ook steeds een grote soort van arcade hall met veel lichtwerk op de buitenkant , ik kan er echter alleen niet in :( weet iemand of dat later wel mogelijk is ?

JowieNL
29 oktober 2009, 22:03
Weet iemand hoe ik tbotg kan opstarten zonder save game? Ik heb hem toen straks ff gespeeld, en toen heeft die niks opgeslagen?? nu start hij steeds weer latd op!

Lijpe Mocro
29 oktober 2009, 22:12
@ Fiasco

Heb jij em al uitgespeeld ? Je had het net over de laatste missie of zo.

Dyonko
29 oktober 2009, 22:42
zijn er nog nieuwe nummers/zenders ?

BigKabuto
29 oktober 2009, 22:49
Ik startte IV op en gelijk kreeg ik een bericht van dat TBOGT was gedowload en of ik die wilde starten, hoppa. En ik vraag me ook af...zijn er uberhaupt wel nieuwe radiozenders? Ik zie alleen maar dezelfde.

Volkoren
29 oktober 2009, 22:51
Luis is baas!

Slurpgeit
29 oktober 2009, 23:00
Ik startte IV op en gelijk kreeg ik een bericht van dat TBOGT was gedowload en of ik die wilde starten, hoppa. En ik vraag me ook af...zijn er uberhaupt wel nieuwe radiozenders? Ik zie alleen maar dezelfde.

Zelfde zenders, nieuwe muziek.

BigKabuto
29 oktober 2009, 23:02
Zelfde zenders, nieuwe muziek.

Oooh...alle zenders hebben nieuwe nummers? Dus ook hiphop?
En heb ik het mis of hoor ik een deuntje van "Young Jeezy' wanneer
je de game pauzeert? :)....nou ja, niet echt deuntje...maar het lijkt
uit een nummer van hem te komen.

White Hawk
29 oktober 2009, 23:06
Even een vraagje, voor de gene die al redelijk ver zijn met tbogt en tlad hebben gespeeld.
Zitten er veel spoilers in het verhaal van tbogt in over tlad, want wil eigenlijk eerst tbogt gaan spelen maar wil niks voor mezelf verzieken van het verhaal van tlad.

Dyonko
29 oktober 2009, 23:12
zijn er ook nieuwe dance/house nummers? heeft iemand sowieso de lijst met nieuwe tracks?

BigKabuto
29 oktober 2009, 23:19
Die intro...

Zo nice dat je gewoon gelijk tijdens die bankoverval uit IV begint, en dat je daarna ook Niko in een voorbijgaande auto zit zitten. Vrij gauw daarna zie je Johnny op zijn Bike...het zijn dit soort dingetjes die gewoon zo cool zijn.

McSparkle
29 oktober 2009, 23:23
Die basejump spots zijn echt vet. Moet je met een crosser van het ziekenhuis afspringen, en dan landen in een boot 8)

En er is nog een nieuwe helikopter. Die heli die je kon zien in de filmpjes kan je nu ook zelf besturen :)

BigKabuto
29 oktober 2009, 23:35
Die basejump spots zijn echt vet. Moet je met een crosser van het ziekenhuis afspringen, en dan landen in een boot 8)

En er is nog een nieuwe helikopter. Die heli die je kon zien in de filmpjes kan je nu ook zelf besturen :)

Ik ben hier nog niet,maar kun je echt overal je chute gebruiken? Ik blijf in deze game met iets zittne...ik heb het met geen enkele andere game echter. De game is gewoon veeeel te fel qua kleuren maar ook brightness. Ik zet in de game alles op default en mijn TV settings zoals ik het altijd heb...maar het is gewoonweg niet mooi. Het is denk ik ook de engine.

Dit heb ik al sinds IV, dat als het in de game bijvoorbeeld in de middag is of avond/nacht, dan is het grafisch prachtig. Is het echter ochtend dan is het echt bijna lelijk soms. Rare lelijke schaduwen, bijna een soort schilderij idee...gek hoor. Het zal de engine wel zijn.

Ik heb het ook gegoogl'ed, meer mensen hadden er last van in 2008, vooral dat het te donker was. Ah well, gewoon een keer goed uit proberen die settings i guess. Anyway....ik zag net iets heel cools, een klein detail. Ik liep door een plas bloed en zag dat ik voetstap-afdrukken achterliet...dit zat nooit in de vorige DLC en IV toch?

Fiasco
30 oktober 2009, 06:36
zijn er ook nieuwe dance/house nummers? heeft iemand sowieso de lijst met nieuwe tracks?Electrochoc: Jump Up - Major Lazor ft. Lefside & Supahype, Kid Conga - Daniel Haaksman, Put Your Hands On Me - Crookers ft. Kardinall Offishall & Carla Marie, A City Under Siege - Boy 8 Bit, Nude Night - The Chemical Brothers, Bad Men - Crookers ft. Solo, Animal - Miike Snow, Watching You ( Oliver $ Remix ) - Jahcoozi, Boxer - Crookers, Stickin' - SonicC, Knock You Out - Black Noise, Boom Da ( Crookers Remix ) - Mixhell ft. Jen Lasher, No Security - Crookers ft. Kelis.

En Vladivistok heeft ook allemaal dance nummer, oa met Pjanoo en When Love Takes over van David Guetta. K109 heeft ook wat dance nummers, maar dan wat meer oudere zoals Disco Inferno. _O_

Oooh...alle zenders hebben nieuwe nummers? Dus ook hiphop?
En heb ik het mis of hoor ik een deuntje van "Young Jeezy' wanneer
je de game pauzeert? :)....nou ja, niet echt deuntje...maar het lijkt
uit een nummer van hem te komen.Nope, geen nieuwe Hip Hop tracks helaas.

@ Fiasco

Heb jij em al uitgespeeld ? Je had het net over de laatste missie of zo.Bijna, zit nu op 20 missies dacht ik. Nog een paar.

AgentSmith
30 oktober 2009, 08:51
Dat dansen in de club is kut! Is er een goede manier om het te doen. Ik krijg de meter maar pas voor en kwart vol en dan gaat het mis. Ik zal wel niet neger genoeg zijn voor de muziek..:(

Dyonko
30 oktober 2009, 09:32
Gruwelijk crookers en pjanoo

Dusky Demon NL
30 oktober 2009, 10:05
Mijn puntjes zijn er. Ik ga nu downloaden \o/

pApzAkkii
30 oktober 2009, 10:15
Wooooo Crookers, das echt superchill! Ga hem volgende week kopen, ben benieuwd

McSparkle
30 oktober 2009, 10:34
Die missies van Yusuf zijn echt ziek _O_

loeno
30 oktober 2009, 11:40
De game gekocht, inclusief tlad. Ik had de game al, maar boeien. Nu heb ik wel Vice City FM:+
Als je wilt free-roamen of iets anders online voeg me toe: Loeno

Frangster
30 oktober 2009, 12:07
Ik vind het echt van de zotte met dat exclusieve radiostation. Ik ga er echt geen extra investering voor doen. Totaal zinloos.

Dusky Demon NL
30 oktober 2009, 12:09
Kun je eigenlijk weer kleren kopen? In TLAD kon dat niet namelijk. Hier wel?

loeno
30 oktober 2009, 12:12
Vind het spel helemaal k*t. Ik verkoop het maar denk ik.

Cole
30 oktober 2009, 12:45
Dat dansen in de club is kut! Is er een goede manier om het te doen. Ik krijg de meter maar pas voor en kwart vol en dan gaat het mis. Ik zal wel niet neger genoeg zijn voor de muziek..:(

Wou net hetzelfde vragen want het lukt mij totaal niet. Instructies waren me niet duidelijk. Wat moet je dan doen wanneer er 'HOLD' staat? Soms zie ik dan paar buttons verschijnen zoals RB/LB maar ik zie verder niks gebeuren als ik die indruk.

Fiasco
30 oktober 2009, 13:44
Kun je eigenlijk weer kleren kopen? In TLAD kon dat niet namelijk. Hier wel?Nope, maar in het huis van Luis kan je je omkleden. Twee pakken ( Eentje is beveilingpak voor in de club, je kan hem wel gewoon overal aan doen ) 2 hoodies en 2 colberts met stropdas.

Wou net hetzelfde vragen want het lukt mij totaal niet. Instructies waren me niet duidelijk. Wat moet je dan doen wanneer er 'HOLD' staat? Soms zie ik dan paar buttons verschijnen zoals RB/LB maar ik zie verder niks gebeuren als ik die indruk.

SjaccoPopino
30 oktober 2009, 13:59
Toevoeging op t dansen: als er hold staat, moet je beide sticks een richting op gedrukt houden en dan op de triggers drukken op de maat (om en om of op eentje)!

Octagon_Prince
30 oktober 2009, 14:02
Ik heb het spel ook gekocht, maar hij komt voorlopig niet meer in mijn xbox. In geen enkele GTA is het mogelijk om een vliegtuig of een helicopter te besturen. Behoorlijk irritant.

Het vliegen met een vliegtuig valt behoorlijk tegen. Het valt gewoon niet te besturen.

Die ene missie waar je zeg maar die bodyguards (3 boten) moet neerknallen lukt dan ook niet echt. Zeker 10 keer geprobeerd, maar heb meer dan genoeg van de besturing.

Distoration
30 oktober 2009, 14:07
Niet zeiken, Oefenen:]

Octagon_Prince
30 oktober 2009, 14:12
Niet zeiken, Oefenen:]

Hoe meer ik oefen, des te meer bestaat de neiging om mijn joystick te leren vliegen O-)

matthew24
30 oktober 2009, 14:15
Heb hem net ook in de winkel gekocht ook al had ik tlad al uitgespeeld. vice city fm is echt te relax het lijkt net je weer in miami bent:D

Juunanagou
30 oktober 2009, 15:41
Heb vandaag Lost and Damned en Gay Tony gespeelt.

En ik moet zeggen dat Gay Tony me veel beter bevalt dan Lost and Damned.

Veel meer kleur, betere sfeer, betere muziek. Ik denk dus ook dat Gay Tony eerder uitgespeelt zal zijn dan LaD. ;)

RaouLioo
30 oktober 2009, 15:46
TBOGT is echt genieten!

Met name die nieuwe guns, heli en tank zijn echt super vet. Het hele verhaal is ook 10 keer zo goed als origineel en TLAD.

De overlappingen tussen de verschillende delen zijn ook geniaal, net weer een paar missies gedaan waarbij je ook te maken krijgt met Niko en TLAD.

Trouwens die Gracie die vaker bij Tony is, is dat niet dat meisje wat je in een missie met Niko hebt moeten ontvoeren?

En ik zag de neef van Niko op gegeven moment bij Maisonette 9 binnenkomen :9

Skoezie
30 oktober 2009, 15:49
Ik heb het spel ook gekocht, maar hij komt voorlopig niet meer in mijn xbox. In geen enkele GTA is het mogelijk om een vliegtuig of een helicopter te besturen. Behoorlijk irritant.

Het vliegen met een vliegtuig valt behoorlijk tegen. Het valt gewoon niet te besturen.

Die ene missie waar je zeg maar die bodyguards (3 boten) moet neerknallen lukt dan ook niet echt. Zeker 10 keer geprobeerd, maar heb meer dan genoeg van de besturing.
Lukte mij eerst ook niet, maar kreeg de volgende tip:
Naar het strand vliegen waar ze aan land gaan en daar landen. Wachten tot die gasten komen en afschieten. Klaar :)

Octagon_Prince
30 oktober 2009, 15:54
Naar het strand vliegen waar ze aan land gaan en daar landen. Wachten tot die gasten komen en afschieten. Klaar :)

Dank voor de tip. Als ik klaar ben met mijn anger management classes zal ik het proberen.

YC Style
30 oktober 2009, 16:05

is dat voor die 1ste missie van Yusef? , die heb ik namelijk ook nog niet gehaald :emo:

egelhunter
30 oktober 2009, 16:31
al ergens Vice City FM te downloaden iemand?

WinterBase
30 oktober 2009, 16:32
Kan je trouwens nu wel ongestoord het vliegveld op of krijg je dan nog stees 4 sterren? :emo:

Octagon_Prince
30 oktober 2009, 17:42
is dat voor die 1ste missie van Yusef? , die heb ik namelijk ook nog niet gehaald :emo:

yessurrr

Fiasco
30 oktober 2009, 17:44
Trouwens die Gracie die vaker bij Tony is, is dat niet dat meisje wat je in een missie met Niko hebt moeten ontvoeren?
Yes, dat is de Gracie die je ontvoerde.

Ben nu bij de ene laatste missie, die is wel pittig zeg. Vind hem echt geniaal, humor, vibe, muziek en diepe shit. Verhaal is niet zo heel bijzonders maar Yusuf maakt alles echt af, wat een held. _O_

Blablablara
30 oktober 2009, 19:11
Game is super vet :] MAAAR . .
Ik kan niet naar binnen bij Bahama Mammas nightclub.
hoort dat zo of is er iets mis??:~

:~

Fiasco
30 oktober 2009, 19:16
Game is super vet :] MAAAR . .
Ik kan niet naar binnen bij Bahama Mammas nightclub.
hoort dat zo of is er iets mis??:~

:~Jup, je kan er niet in, alleen in een missie. Weer facking lame van Rockstar. :emo: Dat leek me de tofste club, die gay club is gewoon gay en na een tijd gaat Maisonette vervelen.

Net uitgespeeld, heel erg tof die laatste missie. DLC was qua story niet zo heel boeiend, maar de missies waren tof en eindelijk heb ik het gene wat ik al de hele tijd wou gedaan in de laatste missie. _O_

Blablablara
30 oktober 2009, 19:23
Maar kun je met multyplayer
wel in Bahama Mammas ??O-)

Fiasco
30 oktober 2009, 19:26
Volgens mij wel, maar weet het niet zeker. Zelf nog niet aan de MP begonnen maar dacht te lezen dat het in de MP wel kon.

Octagon_Prince
30 oktober 2009, 20:16
Yes, dat is de Gracie die je ontvoerde.

Ben nu bij de ene laatste missie, die is wel pittig zeg. Vind hem echt geniaal, humor, vibe, muziek en diepe shit. Verhaal is niet zo heel bijzonders maar Yusuf maakt alles echt af, wat een held. _O_

Die fool heeft gewoon een custom chopper in zijn appartement _O-

NuclearGoat
30 oktober 2009, 20:24
Heb net 2100 MS points gehaald :). Zo even downloaden, had ik trouwens maar geen L&D gehaald met de release dan had ik nu alles in een mooi hoesje gehad :(.

Distoration
30 oktober 2009, 20:37
Vanmiddag gedownload, ben nu aan het spelen, Die dance moves zijn freeky8)

Fiasco
30 oktober 2009, 20:46
Ah fuck Rockstar, waarom is het niet mogelijk om stickey bombs op mensen te plaatsen. Lame. :{ Zodra zo'n stickey bom een persoon aanraakt vliegt hij weer weg.

Distoration
30 oktober 2009, 21:04
Hoeveel ronde zijn er eigenlijk in cage Fite?

Fiasco
30 oktober 2009, 21:08
5 + Finale. Is nog best moeilijk eigenlijk, moet weer even dat ontwijken onder de knie krijgen. Ga elke keer dood in ronde 4 bij die gozer met z'n mes. :+

Davey666
30 oktober 2009, 21:11
Ik vond GTA IV best wel zuigen :+

Is er kans dat ik de twee uitbreidingen wel leuk ga vinden? :)

Fiasco
30 oktober 2009, 21:12
Ik vond GTA IV best wel zuigen :+

Is er kans dat ik de twee uitbreidingen wel leuk ga vinden? :)Hangt er van af wat je vond zuigen aan IV. Content is geweldig in ieder geval, vooral TBOGT brengt toch wat meer fun en actie vergeleken met IV en TLAD.

Dyonko
30 oktober 2009, 21:14
Ah fuck Rockstar, waarom is het niet mogelijk om stickey bombs op mensen te plaatsen. Lame. :{ Zodra zo'n stickey bom een persoon aanraakt vliegt hij weer weg.

ja dat vind ik echt achterlijk, nu zijn die dingen niet leuk meer.

Vast niet politiek correct genoeg:emo:

Davey666
30 oktober 2009, 21:16
Hangt er van af wat je vond zuigen aan IV. Content is geweldig in ieder geval, vooral TBOGT brengt toch wat meer fun en actie vergeleken met IV en TLAD.

Gebrek aan kwantiteit, geen checkpoints in missies, grauwe graphics, op een gegeven moment redelijk repetitief, dat lange rijden naar een missie...

:+

WinterBase
30 oktober 2009, 21:23
Toch maar besloten om hem te downloaden. Zit nu op 64% dus duurt nog wel eventjes. Ben erg benieuwd in ieder geval.

Distoration
30 oktober 2009, 21:26
Ik kwam net tot de 2e ronden, toen kwam een gast met een knuppel, ik gaf hem een pak rammel maar ik liep perongeluk het deurtje uit, gediskwalificeerd)

Alizor
30 oktober 2009, 21:30
Heb vandaag Lost and Damned en Gay Tony gespeelt.

En ik moet zeggen dat Gay Tony me veel beter bevalt dan Lost and Damned.

Veel meer kleur, betere sfeer, betere muziek. Ik denk dus ook dat Gay Tony eerder uitgespeelt zal zijn dan LaD. ;)

Dat gevoel heb ik dus ook. Daarom speel ik eerst TLAD en dan pas TBOGT. Alhowel de TLAD best leuk is.

Dat is echt minder, ik kan nooit m'n mooie terroristenacties uitvoeren in GTA IV :(

Rbz NL
30 oktober 2009, 21:35
Wiew deze content is awesome! En ik heb nog geeneens gebasejumpt. Gewoon die clubs zijn awesome. Vooral dansen vind ik echt leuk om te doen met zon groepxD

jensss
30 oktober 2009, 22:44
waar is die female person in je eigen club die zo'n kleine missie hoort te starten? Ik kan der nergens vinden..:'|

Doelie
30 oktober 2009, 22:56
In het hokje boven, waar je ook "Club Management" kan starten? ;)

Sato
30 oktober 2009, 22:58
waar is die female person in je eigen club die zo'n kleine missie hoort te starten? Ik kan der nergens vinden..:'|

Dan is ze er niet, even de club uit en dan een stuk ervandaan en weer terug komen.
Ze zit dan op een barkruk.

-----

Zelf ook een vraagje, Heb tBoGT nu uitgespeeld en er zou dan ergens een buzzard voor mij moeten staan.
(Kreeg ik te horen in en telefoon gesprek dat werd onderbroken omdat ik werd aangereden.)

De vraag is waar???

Iemand die het weet?

matthew24
30 oktober 2009, 23:47
Wow die afstandgranaten zijn echt lache ik gooi er 1 bij een mannetje en verschuil me achter een trappetje en laat hem afgaan haha die man vliegt gewoon naar de overkant van de straat damn haha lang niet meer zo gelachen met gamen. Ook vice city fm bevalt zeer goed dat nummer van neneh cherrey echt jeugdsentiment zo goed:) echt top deze epsidode ook al vond ik johnny klebitz net wat stoerder dan luiz lopez.

RaouLioo
31 oktober 2009, 00:06
Het is inderdaad wel klote gemaakt met die 3e club bahama's. Veruit de vetste club maar je komt er alleen met een missie daarna niet meer. Die dansvloer daar ziet echt super vet uit.

Het is wel met de meeste dingen in die clubs, je doet het keer is leuk dan maar dan heb je het ook wel gezien. Ik ga niet 5 keer dansen ofzo aangezien je altijd hetzelfde resultaat hebt.

Ben nu bijna door alle missies heen en vind ze geniaal vooral die van yusuf, respect voor die man. Die heeft echt missies zoals ze horen in GTA; over de top!

Ben blij dat er buiten de missies ook nog wat te beleven is met cages fights, drug wars, base jumpen en gewoon heerlijk gaan kutten met die nieuwe guns. Vooral die gun die van die kleine explosieve schiet, heeeeeeerlijk. Blaas je auto's en mannetjes alle kanten mee op. En die sticky bommen zijn ook master!

Wat me allee altijd tegenvalt, is dat je vaak in missies gebouwen e.d. in kan en zodra de missie voorbij is dit gewoon niet meer lukt, vaak ook met voertuigen zo.

Lijpe Mocro
31 oktober 2009, 00:11
Die Luis rent wel echt als een mogool :p

matthew24
31 oktober 2009, 00:17
die dodge charger nieuwe model is echt wel vet bij de 3de missie geloof ik wat een bak..die geeft mooier geluid dan de wagens in forza! dat vind ik wel raar.

Fiasco
31 oktober 2009, 07:59
Dan is ze er niet, even de club uit en dan een stuk ervandaan en weer terug komen.
Ze zit dan op een barkruk.

-----

Zelf ook een vraagje, Heb tBoGT nu uitgespeeld en er zou dan ergens een buzzard voor mij moeten staan.
(Kreeg ik te horen in en telefoon gesprek dat werd onderbroken omdat ik werd aangereden.)

De vraag is waar???

Iemand die het weet?http://i35.tinypic.com/5kgi8m.jpg

Bij het rode stipje. Vind de Buzzard echt awesome, zo makkelijk om te besturen.

sneaky snake eye
31 oktober 2009, 10:46
Als je in TBoGT (of TLaD) zon race doet telt die dan ook mee voor die genniticaly superior achievement uit de originele GTA, of zijn alle achievements gewoon gescheiden?

Juunanagou
31 oktober 2009, 12:06
Ik vroeg me af als je die missies overnieuw kan doen, kan je dan ook die special voertuigen opnieuw krijgen om ze vervolgens in je pakeer spot te zetten?

Of is het net als Saints Row dat je alleen de missie overnieuw doet en zodra je em geklaart hebt je terug in tijd wordt gegooit naar de plek waar je de missie hebt gestart?

Die Luis rent wel echt als een mogool :p

Hij rent wel kei hard in tegenstelling tot die gast van TLAD. (Maar zelfs Niko rende sneller dan hem 3) )

En zijn stamina is ook ongeloofelijk lang net een heel stuk gesprint waar Niko 3 keer buiten adam zou zijn geweest en Luis had nog wel dat hele stuk opnieuw kunnen rennen volgens mij.

Metal Mark
31 oktober 2009, 12:07
TBoGT is echt vet :D. Sfeertje zit er gruwelijk mooi in. Muziek past er ook goed bij, en de filmpjes zijn gewoon lachen. Ben blij dat ik hem gekocht heb. Leuke uitbreiding!

strapping young lad
31 oktober 2009, 12:31
Brilljante uitbreiding weer.. weer compleet anders dan GTA4 en TLAD, welke ook elk apart erg goed waren.

Die hele disco sfeer doet me denken aan vicy city.. hopelijk dat we weer daar naar toegaan met de volgende GTA installatie. (chronologisch gezien zou dat wel moeten).

YoshiNL
31 oktober 2009, 15:35
Haha, Ik vind het spel echt top:D.
Het sfeertje, de wapens enz.
Ook de verwijzingen naar de andere delen zijn erg leuk, Zoals Gracie die stoned zegt dat ze d'r auto maar eens moet verkopen xD.

Dyonko
31 oktober 2009, 15:38
is het mogelijk om ook online in een vliegtuig te vliegen?

Arie MVP
31 oktober 2009, 15:58
In die ene missie zie je trouwens wel dat ze het doen en daarna krijgt hij in die bahama club nog een lekkere bj

WinterBase
31 oktober 2009, 19:14
Wanneer gaan we nu eens wat freeplay doen met wat mensen van XBW?

Fiasco
31 oktober 2009, 19:32
Wanneer gaan we nu eens wat freeplay doen met wat mensen van XBW?Zodra ik mijn headset binnen heb ben ik van de partij. 3)

WinterBase
31 oktober 2009, 19:40
Deal 3)

Even een vraagje. Vanaf wanneer kan ik basejumpen in de singleplayer? Wil het wel eens proberen. Kan het wel gelijk in multiplayer? Zo ja, hoe?

McSparkle
31 oktober 2009, 19:43
Deal 3)

Even een vraagje. Vanaf wanneer kan ik basejumpen in de singleplayer? Wil het wel eens proberen. Kan het wel gelijk in multiplayer? Zo ja, hoe?Het kan na de 2e missie van Yusuf, in de singleplayer. Je kan ook een online game starten. Doe dan Costum Game > Freeplay. Zet al je Slots op Private zodat je geen last van andere hebt, en je zal elke keer spawnen met een parachute :)

VanDen
31 oktober 2009, 20:31
Zodra ik mijn headset binnen heb ben ik van de partij. 3)

Stuur me dan ff berichtje. :+ Wil wel meedoen.

Alizor
31 oktober 2009, 20:34
Wilt ook wel meedoen. :)

Lijpe Mocro
31 oktober 2009, 20:53
En ik ook. :p

Stylee42
31 oktober 2009, 20:57
hoi, ik heb deze middag een gta episodes from liberty city gekocht.

toen ik thuis kwam wouw ik die spelen en ik steek de cd dus in de xbox 360 maar ik krijg gewoon een xbox 360 logo en eronder staat (attempting to read media)

het ligt egter niet aan de cd want by myn broer zyn xbox werkt hij wel

wat is het probleem stuur A.U.B iemand een antwoord

Fiasco
31 oktober 2009, 20:59

toen ik thuis kwam wouw ik die spelen en ik steek de cd dus in de xbox 360 maar ik krijg gewoon een xbox 360 logo en eronder staat (attempting to read media)

wat is het probleem stuur A.U.B iemand een antwoordStop eens een andere spel in je 360, pakt je 360 die wel dan?

Arie MVP
31 oktober 2009, 21:24
Kan het zijn dat ik geen Vice City FM heb?

Stylee42
31 oktober 2009, 21:24

wat is het probleem stuur A.U.B iemand een antwoord

WinterBase
31 oktober 2009, 21:25
Het kan na de 2e missie van Yusuf, in de singleplayer. Je kan ook een online game starten. Doe dan Costum Game > Freeplay. Zet al je Slots op Private zodat je geen last van andere hebt, en je zal elke keer spawnen met een parachute :)

Tnx :)

Kan het zijn dat ik geen Vice City FM heb?

Als je hem via Xbox Live Marketplace hebt gedownload, heb je inderdaad geen ViceCityFM

Fiasco
31 oktober 2009, 21:26

wat is het probleem stuur A.U.B iemand een antwoordGast, je hoeft het niet duizend keer te vragen. Als iemand het weet reageren ze wel. Zoals ik al had gereageerd: Stop eens een andere spel in je 360, pakt je 360 die wel dan? Als je 360 andere games niet pakt is je 360 gewoon half dood.

Lijpe Mocro
31 oktober 2009, 21:30
Hij heeft mij PM gestuurd :p

Stylee42
31 oktober 2009, 21:30
Gast, je hoeft het niet duizend keer te vragen. Als iemand het weet reageren ze wel. Zoals ik al had gereageerd: Stop eens een andere spel in je 360, pakt je 360 die wel dan? Als je 360 andere games niet pakt is je 360 gewoon half dood.

die pakt andere spellen wel

Davey666
31 oktober 2009, 21:31
Hij heeft mij PM gestuurd :p

Ja me too ;)

Ik had echt zo iets van: ''Wie de fuck is dat'' :+

Stylee42
31 oktober 2009, 21:33
Ja me too ;)

Ik had echt zo iets van: ''Wie de fuck is dat'' :+

ik ben zo vervelend omdat ik zo snel mogelijk wil gamen, ik houw me moeilijk tegen:]

Davey666
31 oktober 2009, 21:35
ik ben zo vervelend omdat ik zo snel mogelijk wil gamen, ik houw me moeilijk tegen:]

Je hebt mij niet horen zeggen dat je vervelend bent hoor! ;)

Maar als je nog wat te vragen hebt, PM me dan maar. Want hier gaat het om de game ;)

Fireballs_nl
31 oktober 2009, 21:40
/en nu weer graag ontopic misschien? :)

Ok, dat dansen (alleen) met die meid lukt me wel (waarna je op het toilet stampertje speelt), maar linedance schijn ik niet te snappen, hoe werkt dat precies? In het begin tonen ze je de bewegingen die je moet maken. Als je controler trilt doe je dan wat fout, want op een gegeven moment maak ik teveel fouten en is het linedancen weer voorbij...

Moet ik eerst weer wippen na het dansen _O- voordat ik het linedancen weer kan proberen... Iemand tips?

Fiasco
31 oktober 2009, 21:44
Ok, dat dansen (alleen) met die meid lukt me wel (waarna je op het toilet stampertje speelt), maar linedance schijn ik niet te snappen, hoe werkt dat precies? In het begin tonen ze je de bewegingen die je moet maken. Als je controler trilt doe je dan wat fout, want op een gegeven moment maak ik teveel fouten en is het linedancen weer voorbij...

Moet ik eerst weer wippen na het dansen _O- voordat ik het linedancen weer kan proberen... Iemand tips?Linedancen? Je bedoelt de 'Bus Stop' waar Luis met mensen gaat dansen? Gewoon op het moment het gene indrukken wat op je beeld komt. Dus meestal eerst naar links met je linkerstick, dan rechts, dan boven, beneden, X, B enzovoorts.

sneaky snake eye
31 oktober 2009, 22:30
Ik ben mn gouden uzi kwijtgeraakt... Kun je die nog ergens op pikken? Want een gouden wapen is zeker bling.

Juunanagou
1 november 2009, 00:45
Ik vroeg me af als je die missies overnieuw kan doen, kan je dan ook die special voertuigen opnieuw krijgen om ze vervolgens in je pakeer spot te zetten?

Of is het net als Saints Row dat je alleen de missie overnieuw doet en zodra je em geklaart hebt je terug in tijd wordt gegooit naar de plek waar je de missie hebt gestart?

Even vraag herhalen want die was nu 2 pagina's terug gevallen.

:+

Fiasco
1 november 2009, 08:01
Ik ben mn gouden uzi kwijtgeraakt... Kun je die nog ergens op pikken? Want een gouden wapen is zeker bling.Armando of Henrique bellen, weet niet wie van de 2 guns verkoopt maar die hebben dan ook een gouden Uzi voor je.

Even vraag herhalen want die was nu 2 pagina's terug gevallen.:+Volgens mij kan je die voertuigen dan opslaan, zodra je die missie hebt voltooid ga je gewoon meteen verder waar je gebleven was. Je zal dus niet terug in de tijd worden gegooid. Wat wel weer nep is gedaan is dat je die filmpjes dan niet kan zien als je een missie opnieuw doet. Ik wou weer alles bekijken van Yusuf. :(

sneaky snake eye
1 november 2009, 10:53
Oke nog even een paar vragen, spoilers!!!!!
Ik ben nou bij die missie in je eigen nachtclub, dat tony daar zit samen met die vince en volgens mij Rocco? Maar wie waren dat ook alweer? Ik herriner ze echt niet:+ En voor wie werkten ze?

En het zelfde verhaal voor die Mori, die heb ik nou weggewerkt maar waar kwam die ook alweer vandaan? Was die gewoon een keer in maisonettes?

en die Gracie die je terug moet kopen voor die diamanten, dat is toch dat vrouwtje dat Nico Bellic in GTA4 moet ontvoeren enzo? Ik zag hem wel bij die diamantenoverdracht staan maar ik weet het niet zeker...?

Fiasco
1 november 2009, 11:53
Oke nog even een paar vragen, spoilers!!!!!
Ik ben nou bij die missie in je eigen nachtclub, dat tony daar zit samen met die vince en volgens mij Rocco? Maar wie waren dat ook alweer? Ik herriner ze echt niet:+ En voor wie werkten ze?

En het zelfde verhaal voor die Mori, die heb ik nou weggewerkt maar waar kwam die ook alweer vandaan? Was die gewoon een keer in maisonettes?

en die Gracie die je terug moet kopen voor die diamanten, dat is toch dat vrouwtje dat Nico Bellic in GTA4 moet ontvoeren enzo? Ik zag hem wel bij die diamantenoverdracht staan maar ik weet het niet zeker...?1Die twee gasten werken voor de Ancelloti's, de vader van Gracie dus. Tony was geld aan hun schuldig en je moest daarom helpen met een aantal dingen om die schuld weg te werken.

2Tony had ook een schuld bij Mori ( Broer van Brucie ), die moest je ook helpen om de schuld weg te werken.

3Dat is inderdaad de Gracie die je moest ontvoeren in IV.

sneaky snake eye
1 november 2009, 13:31
oke thanks:D Ik vind die toevoeging van de prachutes opzich wel leuk, maar vind dat ze er wel een beetje bij overdrijven. Nou moet je opeens bij een stuk of 4 missies je parachute gebruiken. Ook vind ik dat er veel missies inzitten waarbij je een helikopter moet vliegen.

McSparkle
1 november 2009, 13:33
oke thanks:D Ik vind die toevoeging van de prachutes opzich wel leuk, maar vind dat ze er wel een beetje bij overdrijven. Nou moet je opeens bij een stuk of 4 missies je parachute gebruiken. Ook vind ik dat er veel missies inzitten waarbij je een helikopter moet vliegen.Het was mij inderdaad ook al opgevallen dat je heel erg vaak even naar een helipad moet rijden. Maarja, aan de andere kant vind ik het minder serieuze van BOGT leuker dan het originele GTA4 :)

Die Yusuf is echt een baas. Dat gesprek in de auto dat hij gaat vertellen wat je nu weer gaat jatten; Louis; "What do you want. The Statue of Liberty in your backyard"? Yusuf; "No. That'll have to wait" :+

Smok3y
1 november 2009, 14:42
Het was mij inderdaad ook al opgevallen dat je heel erg vaak even naar een helipad moet rijden. Maarja, aan de andere kant vind ik het minder serieuze van BOGT leuker dan het originele GTA4 :)

Die Yusuf is echt een baas. Dat gesprek in de auto dat hij gaat vertellen wat je nu weer gaat jatten; Louis; "What do you want. The Statue of Liberty in your backyard"? Yusuf; "No. That'll have to wait" :+

Ja Yusuf is inderdaad erg grappig.

Ook vind ik de kleine verwijzingen naar GTAIV wel leuk gedaan.
Zoals die Gracy die stoned verteld haar auto te gaan verkopen etc..

Zijn al die kleine details die GTA altijd zo vet maken!

matthew24
1 november 2009, 14:57
Volgens mij gaat gta V echt naar vice city want je hoort die yussuf ook praten dat hij naar vice city is gevlogen..
Wat is die rolls royce phantom trouwens vet die je krijgt:)

Volkoren
1 november 2009, 16:31
Princess bubblegum op tv is echt zo grappig. :D

White Hawk
1 november 2009, 16:34
Weet iemand hoe dat nummer heet dat je hoort als je op start drukt bij tBoGT?
Echt een relaxt chil nummer is dat:p
Zit er nu wel over na te denken om een soundtrack te gaan aanschaffen, want damn wat zitten er een hoop toffe nieuwe nummers in:D

egelhunter
1 november 2009, 17:24
weet iemand hoeveel van die random missies er zijn? Heb er nu 4 gehad. Ook 1 leuke zo'n slet van het balkon springt haha

McSparkle
1 november 2009, 17:25
Hoe moet ik die ene missie oplossen van Bulgarin;

In the corshair; Je hebt net een hoofd gevonden in een doos, en wordt van alle kanten door snipers beschoten. Ik snap er niks van...

Arie MVP
1 november 2009, 17:55
Je wordt in deze missie beschoten door snipers van allerlei gebouwen om je heen. Telkens als er zo'n vent met z'n sniper schiet komt er een stipje op de radar te staan. Dan weet je dus ongeveer waar hij zit. Richt met je sniper door LT ingedrukt te houden en kijk in de richting waar het schot vandaan kwam en knal het mannetje neer. :D

McSparkle
1 november 2009, 18:05
Je wordt in deze missie beschoten door snipers van allerlei gebouwen om je heen. Telkens als er zo'n vent met z'n sniper schiet komt er een stipje op de radar te staan. Dan weet je dus ongeveer waar hij zit. Richt met je sniper door LT ingedrukt te houden en kijk in de richting waar het schot vandaan kwam en knal het mannetje neer. :DJa dat snap ik. Maar waar kan ik het beste schuilen? Ik word namelijk gewoon de hele tijd geraakt, ook al zit ik tegen een muurtje geplakt :o

Edit: Van wie was dat hoofd eigenlijk?

Arie MVP
1 november 2009, 18:12
Ja dat snap ik. Maar waar kan ik het beste schuilen? Ik word namelijk gewoon de hele tijd geraakt, ook al zit ik tegen een muurtje geplakt :o

Edit: Van wie was dat hoofd eigenlijk?

ik werd haast niet geraakt, gewoon rustig blijven en die mannetjes met je scope opzoeken... Dat hoofd was van de man waarvan gay tony de diamanten van heeft gekocht.

Fiasco
1 november 2009, 18:20
weet iemand hoeveel van die random missies er zijn? Heb er nu 4 gehad. Ook 1 leuke zo'n slet van het balkon springt hahaEr zijn er 5 in totaal. 2x met die meid, 2x die Franse gast en 1x een meid in de Maisonette. Vond die wel geniaal, dat einde. _O-

Frangster
1 november 2009, 19:43
Ik speel deze uitbreiding onwijs rustig door. Ik neem weer eens de tijd voor GTA ipv er doorheen te rushen. Net pas voor het eerst van een gebouw afgesprongen en dat was toch wel indrukwekkend! De 15 basejump locaties zijn leuk, maar ik vind het jammer dat je ze niet snel kan herstarten als je er 1 mist. Dit haalt wederom de fun er erg af. Ook vind ik het balen dat je niet meer dan 1 parachute mee kan nemen. Nu moet je elke keer weer die gozer bellen om er 1 te kopen. Toch knap hoe Rockstar zelfs de fun elementen weet te verpesten. ;)

Verder vind ik de missies op een enkele na niet erg speciaal. Ik zit nu over de helft van de story, maar het is nog steeds veel rij van A naar B, etc. Gelukkig zijn de personages in dit deel erg de moeite waard en blijf je doorspelen. Luis is voor mij zeker het tofste (speelbare) personage van alle GTA 4 figuren. Nico had z'n charmes, Johnny was vrij nietszeggend, maar Luis doet me veel aan CJ denken en hij heeft een uitgebreid verleden, wat het personage diepgang meegeeft. Dat hij zo'n player is en overal bij de vrouwtjes probeert te scoren is alleen maar tof!

De Fightclub is leuk verzonnen, MAAR ik mocht niet naar binnen omdat ik wapens bij mij had. Vervolgens doe ik al mijn wapens weg en begin ik met vechten en komen er op een gegeven moment in wave 3 tegenstanders met messen en honkbalknuppels op me af! 8) LAME! Hoeveel waves zijn er eigenlijk voordat je die achievement krijgt?

Al met al is dit een betere uitbreiding tot zover dan TLAD was.

Fiasco
1 november 2009, 19:44
In totaal 6 waves van elke wave 3 tegenstanders.

larussa
1 november 2009, 20:55
Er is toch ook een knop zodat je hun wapen afpakt? Hoe doe je dat want anders is het bijna onmogelijk te halen.

Fiasco
1 november 2009, 21:02
Als ze je aanvallen 'A' drukken, dan buk je en dan 'X', 'Y' of 'B' om ze te slaan en af te pakken.

RaouLioo
1 november 2009, 21:35
Er zijn er 5 in totaal. 2x met die meid, 2x die Franse gast en 1x een meid in de Maisonette. Vond die wel geniaal, dat einde. _O-

Welke in Maisonette bedoel je?

@ Frangster: Op sommige hoge gebouwen ligt een parachute. Je hoeft ze dus niet steeds te kopen.;)

Weet iemand hoeveel drug wars er zijn? Ik heb er 25 voltooid en nu gaat het weer tot de 50. Gaat het na de 50 nog verder?

McSparkle
1 november 2009, 21:42
Er zitten voor zo'n uitbreiding nog flink wat missies in. Ben nu al 2 dagen eigenlijk alleen maar missies aan het doen, en ben pas op 85%. Hierna natuurlijk ook nog TLAD spelen :D

Rbz NL
1 november 2009, 21:46
Die missies zijn echt awesome. Vooral die ene dat je de celebrinator uit die chopper gooit en m vervolgens weer vangt. Echt over de top shit.

Volkoren
1 november 2009, 21:47
Waar kan ik eigenlijk al die speciale wapens kopen die je van iedereen krijgt in de game? In de weaponsshop zijn alleen de gewone wapens te koop..
BTW wat een ***-achievements heeft deze game. :+

White Hawk
1 november 2009, 22:14
Weet iemand hoe dat nummer heet dat je hoort als je op start drukt bij tBoGT?
Echt een relaxt chil nummer is dat:p
Zit er nu wel over na te denken om een soundtrack te gaan aanschaffen, want damn wat zitten er een hoop toffe nieuwe nummers in:D
Fiasco zou jij mij hier antwoord op kunnen geven, want zo te zien weet jij wel het een en ander van tBoGT:thumbsup: