1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Pokémon Shiny

Discussie in 'Games' gestart door GForce, 25 jun 2004.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nou zullen jullie denken wat is dat nou weer. Nou ik had vaak op sites gelezen dat er ook Shiny Pokémon bestaan. In Silver/Gold kwam je ook een keer een rode Gyarados tegen. Nu zeggen ze dat je ook een shiny in Ruby/Sapphire kunt vangen. Een shiny is gewoon de zelfde pokémon maar alleen een andere kleur. De kans dat je er 1 tegen zou komen is 1:650.000. Aangezien er 202 verschillende pokémon in Ruby/Sapphire zitten is de kans 1:8000 per pokémon dat je m shiny tegen komt. Hier een lijst met plaatjes van alle shinies uit Ruby/Sapphire

    Nu wist ik niet of het waar was, want ik was er nog nooit 1 tegen gekomen ook vrienden hadden er voor zo ver ze wisten nog geen gezien. Maar gister was ik in de safari zone en kwam ik er eindelijk 1 tegen. Gelukkig vluchte deze niet meteen want ik had 6 ballen nodig in de safari zone.

    [​IMG]

    Is er nog iemand anders die ook een shiny heeft gevangen ?
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    lollig. verder nog nooit wat van gezien maar ja nou moet ik me ultieme team eerst nog in shiny/male/goede abilitie vangen en het liefst de grootste die er is......
     
  3. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey kerel, jij bent echt goed man! :p ;) You tha man! :cool:

    Zijn die Pokemon spellen echt zo relaxt als men beweert (en niet zo kiddy)? Ik heb namelijk sindskort een GBA SP en ben voor relaxte games aan het kijken en hoor dat iedereen wel vrij positief is over de Pokemon games. Ik denk alleen iedere keer dat 't door de hype komt?! Ik neem tenminste aan dat dit het GBA Pokemon spel is. :D
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Laat ik het zo zeggen. Er is geen kind onder de 12 jaar die pokémon kon uitspelen zonder hulp. Het is gewoon een goede RPG die je 100en uren kost om helemaal uit te spelen. Plus dat er in pokémon spellen zoveel geheimen zitten dat je er goed 10 jaar later pas achter komt. Zo heb ik vorige maand Mew weten te vangen in Pokémon blauw en die is toch al een aantal jaren uit.

    Iedereen die zegt dat Pokémon kiddy is heeft het gewoon nog nooit gespeel. Dit is idd het GBA pokémon spel.
     
  5. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je antwoord. Welke kan ik 't beste kopen, want ik kan door de pokebomen het monbos niet meer zien?
     
  6. da beat

    da beat www.da-beat.tk

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    nja, pokemon is echt niet kiddy... kben 16 en heb al de verschillende pokemons gespeeld...is echt geen makkelijk spel hoor...en leunt ook niet echt aan de afleveringen vind ik..alleen dan dat je met die beesten vecht...
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    kben 19 en vind het geweldig, koop saphhire natuurlijk :p, mooie blauwe voorkant.
    maar silver of gold kun je ook makkelijk nog kopen.

    en keb over de 200 uur in silver staan dus gameplay genoeg :).
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het maakt eigenlijk niet uit welke pokémon je koopt.

    Wil je [​IMG] (Groudon) vangen dan moet je Ruby hebben.

    Wil je [​IMG] (Kyogre) vangen dan moet je Sapphire hebben.

    Ik moet wel zeggen dat Kyogre sterker is als Groudon en ook veel makkelijker te vangen (Shedinja ;))
     
  9. da beat

    da beat www.da-beat.tk

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb crystal en silver allebei uitgespeeld, maar zie eigenlijk niet heel veel verschil tussen silver, crystal en gold...
    net zoals tussen ruby en sapphire...die lijken ook wel op elkaar
    alleen die paar verschillende pokemons dan
     
  10. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de reacties gasten! Kga er binnenkort 1 kopen. :)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok iemand verder nog die al een shiny heeft gevangen ?
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik heb met Silver een Groene Golbat gevangen :D k zal er wel een keer een foto van maken als bewijs :D tis ook wel grappig als je dan pokemon staduim 2 speelt dan zie je hem ook in het groen...k kwam hem tegen bij die rooie Gyarados, daar onder zit een stadje en als je daar naar rechts loopt...kom je bij zo'n klein meertje je ken daar 2 verschillende kanten op...daar kwam ik hem tegen en heb hem toen gevangen met een Master Ball :D later heb ik die Lugia wel kunnen vangen omdat ik 1 keer de hoofdprijs heb gewonnen met die radio zender..hoofdprijs is Master Ball je moet daar dan alle 5 cijfers goed hebben en dat had ik toen :D

    zo dit was weer ff wat pokemon shiny :D
     
  13. PureDigitalTV

    PureDigitalTV Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een grijze Rayquaza gevangen (oftewel shiny). Dat heeft me 3 dagen continue gespelen gekost. Rayquaza is die pokemon die in de sky pillar zit, die draak.
     
  14. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    In pkmn Silver heb ik een shiny Abra gevangen, doorgetraind naar lvl 86 Alakazam, zal hem maar eens naar 100 doortillen ^^

    Ruben
     
  15. Lionhard

    Lionhard Guest


    :eek: uhm miss rare vraag maar uhm :eek: hoe heb je die gevangen en waar :eek:
     
  16. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Mew zit niet in blauw/rood/geel als speelbaar, ook niet in de Europese versies van crystal/silver/gold. Maar ik heb er wel één :) . En die is 100% legaal. Gewonnen met een wedstrijd van Nintendo, als het goed is heb ik 1 van de 100 mews die er in Nederland zijn.

    Ruben
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Stoer, een Mew, ik heb wel eens een groene Marill gevangen maar meer ook niet.
     
  18. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een rode meowth gevangen in gold en waarom lugia vangen met masterball je kan hem ook met great balls of super balls vangen ik weet niet meer precies hoe al die ballen heetten net als oh-ho je moet ze alleen erg goed afmatten dat ze nog maar 1 puntje hebben ik had scyther gebruikt met zo'n speciale tm die had ik er gelijk bij hem ingegooid die tm zorgt dat er altijd 1 puntje health blijft bij de pokemon die je wilt vangen dus je hoeft niet bang te zijn dat je hem killed en ik had scyther daarom altijd geselecteerd voor een gevecht dankzij scyther en wat ruilen had ik 160 verschillende pokemon
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb sinds vorige jaar zomer(vakantie) Ruby en speel het nog soms. Ik merkte wel nadat ik ruby had gekocht dat ik niet echt alle pokemons wilde vangen. op dit moment heb ik maar 20 gevangen pkmn ofzo. waarvan mijn begin pokemon en Groundon en Latias.
    (ik heb een Amerikaanse SP, Amerikaanse versie van pokemon, een e-card reader en een EON-ticket.. vandaar)

    Maar speelde het spel puur voor de leuke dingen zoals een secret base enz.


    Je kan Mew ook ''legaal'' vangen met een soort code. je kan het een cheat noemen maar misschien ook niet.
    lees het hier
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  20. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    in gold heb ik in dat bos tussen alzea town en goldenrod een glimmende weedle gevangen. Ook wel geinig
     

Deel Deze Pagina