1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Wat is de Beste Fifa game?

Discussie in 'Games' gestart door hutkofer, 2 sep 2004.

  1. hutkofer

    hutkofer Guest

    Titel zegt genoeg..wat is nou de Beste Fifa game?
    Kom nou niet met flauwe opmerkingen als "PES IS DE BEST!" Want dat vraag ik niet..

    Ik ga voor Fifa '99. Speeld gewoon het lekkerste, lekkere Tracks, en de Classic mode was erg leuk :)

    Dus is het zo dat Games beter worden in een later deel? Dacht het niet!

    En graag niet alleen een antwoord, maar ook wat goede argumenten erbij. :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2004
  2. Lipom

    Lipom Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    world cup 98
     
  3. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    2000 for ever. Net voor 99. Na 2000 ben ik eigenlijk met fifa gestopt op 1 foutje na. Na 99 en 2000 vind ik fifa veel slechter geworden. 2000 Heb ik vaak gespeeld op de pc, het speelde gewoon heerlijk weg net als 99 eigenlijk.
     
  4. hutkofer

    hutkofer Guest

    :{
     
  5. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind Fifa 98 en 99 de leukste fifa's.

    Fifa 98, omdat je daar ook veel opties had enzo, maar wat daar zo speciaal aan was is dat je ook kon zaalvoetballen :D

    Fifa 99, dit spel vond ik het meest compleet. Het commentaar was heel goed, de instellingen zoals weer, en tijdstip was wel grappig. Wat je ook kon doen bij deze Fifa was een fopduik maken, dat was best wel grappig 8)
     
  6. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd Fifa 98 Zaalvoetbal was echt machtig

    World Cup 98 was ook zeer goed.

    En Daarna kwam het Heilige Pro evolution soccer _O_
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga niet zeggen "Pes is the best", maar ik zie wel al de reden waarom mensen dit wel zouden willen roepen. Tot nu toe heeft niemand hier FIFA '04 genoemd als beste. Je zou toch zeggen dat de serie steeds beter zou moeten worden. Das toch opvallend....

    Okee, ik zal ook wel zeggen welke FIFA ik de beste vond: dat was Fifa '95 op de Sega Megadrive. Niet zo'n moeilijke keuze, want ik heb verder alleen Fifa 64 gehad (en die was zo bedroevend slecht) dat er eigenlijk geen keus is. Het leuke was dat je na een doelpunt zelf iets kon doen (ik dacht iets met toeters). Oh, en voor de volledigheid, toen kwam ISS op de SNES, en die was eigenlijk leuker...
     
  8. Dutch Gladiator

    Dutch Gladiator Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    2002 fifa world cup vond ik wel leuk daarvoor ken ik me nie zo veel meer herrinneren
     
  9. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    overduidelijk 98 vanwege de world cup, zaalvoetbal en de vele opties, en het was voor mij mijn eerste spel wat ik van mijn spaarcentje kocht
     
  10. hutkofer

    hutkofer Guest

    Niemand vind de "Off the Ball" Mode dus leuk uit Fifa 2004? :cool:
     
  11. Xirk

    Xirk Not Registered User

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    98 Vond het leuk vooral om het zaalvoetbal en je kon geloof ik ook het stadion kiezen of dat was weer 99 ik weet het niet meer er zijn er zoveel uitgekomen.
     
  12. hutkofer

    hutkofer Guest

    Fifa 99 was die ene met die vette Soundtrack :)
     
  13. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    World cup 98 op de pc _O_ was wel wat anders dan de snes versies
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2004
  14. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa 96 was dope
     
  15. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind FIFA 99 de beste van allemaal. Het speelde goed, je kon allerlei details instellen zoals weer, tijdstip, stadion enz. Dat zijn maar kleine details, maar het moet er wel bij, om het spel compleet te maken.

    Verder kon je ook veel competities kiezen, en keuze uit landenteams was er ook genoeg, zoals het Nederlands elftal, maar ja daar kan EA ook niet veel aan doen dat de KNVB er nou eenmaal niet meer in wilt :mad: , maar toch is het jammer.

    Bij FIFA 99 kon je ook allerlei trucjes uithalen, zoals een dubbele schaar of een schwalbe, dat kan nu niet meer volgens mij. Ook kon je daar je eigen competities samenstellen, bij de afgelopen FIFA's kon dat volgens mij niet meer. :mad:

    Ook de traningen waren altijd leuk bij FIFA 99, nu is er niets meer over van de trainingen. Toen kon je veel meer instellen. Je kon bijvoorbeeld 11 tegen 1 spelen, zonder keeper spelen kon ook nog, dat kan nu helaas niet meer :mad:

    FIFA 99 is dus de beste van alle FIFA's vind ik.
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ga voor de gewone fifa op de pc, dus nog voordat er jaartallen bij kwamen, dit was de eerste en ozoo verslaven:D lekker met qatar alles doorspelen:D daarna is het Fifa 98 RttWC mooie gfx heerlijk zaal voetballen en de world cup erin
     
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    duidelijk 99, zo leuk, afgewerkt, perfect bijna, de enige fifa die de klasse van pes heeft weten te halen, trucjes, baltempo niet te ziekelijk hoog, shwalbes eigen competities (rotterdam stadium ;) ) maar het belangrijkste, de verslavindsfactor, gewoon ziekelijk, dat heeft zelf een PES niet gehaald, ook die soundtrack inderdaad erg goed en commentaar ook gaaf, niet zo vaak herhalende commentaren als in 2003 en 2004, ik ga stoppen met fifa omdat een andere voetbalgame ook op xboxlive gaat, zal niet zeggen welke game ;)
     
  18. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    World cup 98, omdat ik die worldcup niet meer kan zien. Het bleef altijd spannend.
    Naast mij ligt ook nog fifa 97, waarin je kon zaal voetballen. De besturing lijkt nergens op maar je kon wel met zijn 2en! Geweldig, iemand moest met de muis en je had totaal geen balcontrole. Dat zag er allemaal zo mooi uit dat ik daaraan mijn beste fifa momenten heb beleeft
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    2000 vond ik egt de beste fifa, fifa 99 was ook wel goed maar 2000 ging daar vet overheen.
    Grapfics waren wel okj, maar de gameplay(vond ik toen) was egt goed.
     
  20. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 99 wat mij betreft was echt hartstikke cool. :cool:
     

Deel Deze Pagina