1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speelgoedboekjes: GEEN XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nycity, 3 okt 2002.

  1. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen...

    kreeg vandaag het welbekende speelgoed boekje binnen (van Toys 1 zoiets, vroegere speelboom) waar iedereen vroeger kruisjes zette bij hetgeen hij of zij graag van onze lieve Sint wou krijgen...

    Bij het doorbladeren hiervan kwam ik van alles tegen, playstation 2, Game Cube... spellen hiervan. Maar GEEN XBOX!

    K8 dat xbox goede verkopen wou maken met de komende feestdagen!! Dus blijkbaar niet bij speelboom!!

    Khoop dat het in het (dikkere) boek van Bart Smit wel in staat!! Kga er wel vanuit anders begin ik echt te twijfelen!!

    Groetsels...
     
  2. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Intertoys catalogus staat vol met xbox. Bart Smit heus ook wel, tjek hun websait maar.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Kreeg hem vandaag ook binnen, viel me ook op
     
  4. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Top 1 toys stelt nix meer voor

    het is meer verandert in een echte speelgoed winkel waar kinder spulletjes verkocht worden, PS2 verkopen ze ook al bijna niet, nouja bij die winkel hier dan..........
     
  5. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch al nooit een echte speelgoedzaak geweest waar ze de laatste games hadden. Hier in de buurt iig toch al niet.
     
  6. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    wist ik al kijk maar eens in die winkels van ze staan bijna geen games (teminsen hier in dronten) allen voor de pc alle sims ps2 een par onbekende gamekubus geen idee
     
  7. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    hier in de Top 1 toys winkel bij mij in de buurt verkopen ze nog N64 spellen voor 70 euro en iets van 3 PS2 spellen......nix Gamecube of Xbox.....zegt al genoeg voor mij.
     
  8. Nitroke

    Nitroke Kielse Rat

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me ook al is opgevallen hier in België (ik weet niet of het in Nederland ook zo is) is dat Blokker enkel GC en PS2 verkoopt, hetzelfde met Christiansens..

    greetz,
    Nitroke
     
  9. tistochwa

    tistochwa 13337 post's

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    top1 toys is niks de odue naam speelboom verkochten ze nog n64 spellen voor 75 euro die bij de intertoys nog 15 euro waren etc. en ze hebben ook maar 10 spellen totaal top 1 toys stelt niks voor
     
  10. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    het viel mij ook meteen op. Het is op zich geen goede ontwikkeling als winkels geen XBox(spellen) (meer) aanbieden, maar van de Top 1 toys hebben we qua verkoopcijfers weinig te vrezen denk ik.
     
  11. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh!

    Dan hoef ik gelukkig nog niet te gaan vrezen voor de ondergang van m'n aanschaf een paar maandjes geleden van de HEILIGE DOOS!!

    Voorlopig is ie al 2 maandjes niet aangeweest dat ding van me, alleen voor DVD's!! Word maar eens tijd dat MORROWIND uitkomt...(17de toch??) dan staat ie non stop aan!!

    Groetsels...
     
  12. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ja FUCK THEM
    vind je het gek dat het slecht gaat met de xbox
    niemand geeft ze een kans
     
  13. Tsunami

    Tsunami Feel Tha Wave

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja Top 1 Toys is nooit echt goed geweest in het verkopen van games. Maar vind het wel merkwaardig dat de andere next-gen consoles er wel in staan.... Bij ons in de Top 1 Toys kon je een tijdje spelen op een Xbox, dus ze nemen hem wel serieus enz. Maar toch raar dat ze hem niet in hun krantje hebben staan :confused:
     
  14. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Sterker nog...ik heb nog nooit van Top 1 Toys gehoord!:)
     
  15. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    of die zaak nou bekend is of niet : wel een ps2 en NGC verkopen en geen XboX dat is gewoon niet best. Alle kleine dingen vormt misschien hopelijk niet toch een conclusie. :mad:
     
  16. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons in Eersel is er maar 1 winkel die xbox spellen verkoopt:
    Top1toys maar er zijn er daar maar 10 ofzo en de nieuwste en enigste die ze hebben sinds de launch (of daar in de buurt) is buffy
    ]:- ]:-
    maar van de GC en de PS2 hebben ze hele schappen vol en elke keer komen er nieuwe bij.
     
  17. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar ligt Eersel?
     
  18. Tsunami

    Tsunami Feel Tha Wave

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh...zover ik me nog kan herrineren van topografie op de basisschool ligt dat in euh... Brabant?
    Trouwens wel een gezellig plaatsje :)
     
  19. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    kreeg dat boekie ook ik zat ook al te kijken of er iets miste owso want ik zag geen xbox wist niet eens dat er ook zon winkel in Z'meer zat
     
  20. Tsunami

    Tsunami Feel Tha Wave

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is er wel *spiekt even in het Top 1 Toys boekje* :)

    Zoetermeer: Arie van der Panne Middelwaard 32, 079-3211678 :)

    www.toptoys1.nl
     

Deel Deze Pagina