1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii]Super Smash Bros: Brawl

Discussie in 'Games' gestart door Govert, 11 mei 2006.

  1. Govert

    Govert Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Super Smash Bros: Brawl
    [​IMG]

    Informatie:

    Uitgever: Nintendo
    Ontwikkelaar: Sora
    Genre: Actie, Fighting
    Release: 2008
    Website: http://www.smashbros.com/en_us/index.html

    Informatie:

    In dit vervolg op de vecht-party game Super Smash Bros. Melee op de GameCube kun je wederom met een groot aantal populaire Nintendo karakters tegen elkaar vechten. De eerste nieuwe speelbare karakters die zijn aangekondigd zijn Pit (Kid Icarus), Zero Suit Samus (Metroid: Zero Mission), Metaknight (Kirby), Wario en Solid Snake (Metal Gear Solid).

    De game zal dezelfde gameplay kennen als in de GameCube versie aanwezig was en opvallend is dat de game niet speciaal ontworpen zal zijn om met de Wii controller te spelen. Waardoor spelers die liever met een traditionele controller spelen dit gewoon kunnen doen en niet aan de gang hoeven te gaan met de Wii controller.

    Super Smash Bros. Brawl heeft ook enkele nieuwe voorwerpen die je kunt gebruiken, zoals de mogelijkheid om een puppy uit Nintendogs los te laten, die vervolgens op de camera afrent en het zicht op de actie verdoezeld. Mario, Kirby, Pikachu en Link (Twilight Princess) zijn bevestigd als terugkerende karakters. Daarnaast bevestigde Nintendo dat Wario een scheetaanval heeft en Solid Snake gebruik kan maken van zijn veilige kartonnen dozen. Er is dan ook veel nagedacht over de moves die Snake zal kunnen maken in Super Smash Bros. Brawl, omdat men niet te veel realistische wapens wilde toevoegen in Super Smash Bros. Brawl.

    Hideo Kojima zou zelf aan Nintendo hebben gevraagd of men een karakter uit Metal Gear in de game te plaatsen. Op de vraag op Sonic the Hedgehog nog een kans maakt om de verschijnen wist men te melden dat men nog in gesprek is met andere ontwikkelaars.

    Super Smash Bros. Brawl zal daarnaast volledig online speelbaar zijn. Zo bevat de game Wi-Fi, maar zal het ook één van de eerste titels zijn die online gaat met de Wii.

    Screenshots:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Filmpjes:

    [gt]10606[/gt]
    [gt]14655[/gt]
    [gt]25845[/gt]
    [gt]26202[/gt]
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Haha, heb het ook net gepost in het Wii topic ;) Maar jij was iets eerder. Waar is je ava met tong uit je bek? :p
     
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze alle characters uit SSBM er ook weer in hebben gestopt, dus niet dat er nu minder characters zijn dan eerst, ik vond het zooo tof dat er echt zoveel characters waren om uit te kiezen en zeker nu deze paar erbij zijn gekomen is het echt moeilijk geworden om te wachten op deze titel en de Wii zelf
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, Solid Snake in een Smash Brothers game....te geniaal _O_
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    ik had hem al gezien ja op meerder sites en het zag er gewoon zo vet uit _0_
    zelfs als Samus uit haar pak gaat, en wat doet Link daar voor aanval?^_^
     
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dit vergelijkbaar is met SSBM dan wil ik hem! nadat ik de Wii heb ofc :9
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Natuurlijk blijf het de zelfde spel, Betere Graphics meer aanval dingetjes, meer levels, meer characters, en veel meer dingen te doen volgens mij. wie weet :+
    want Super Smash Bros was het ook zo vergeleken met Super Smash Bros Melee
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik de screens zag, zou dit te maken hebben met een unieke samenwerking tussen nintendo en hideo???
     
  9. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit was juist het eerste spel waarvan Nintendo heeft laten weten dat ze er mee bezig waren. Wel jammer, ik las dat dit het eerste spel voor de Wii wordt die online kan. En deze komt pas in 2007 uit. Dus al die andere (bijvoorbeeld Wii sports) zullen offline zijn? Zonde weer.
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Op die ene site staat link waar ze vragen naar idee van characters om in de game te doen. =D

    Jammer genoeg ken ik geen Japans dus heb geen flauw benul wat ik daar moet doen om ook idee op te sturen. ^^;;
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    http://babelfish.altavista.com/ op Japans naar engels zetten en dan onderin de url van de site invoeren:) Zou je globaal wel moeten kunnen lezen wat er staat.
     
  12. Govert

    Govert Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    En een klein stukje van het level van Snake.
    Ik wil deze game echt hebben, op de N64 en de GC waren ze ook geweldig.
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehe, kan niet wachten tot die uitkomt, is voor mij echt een must have voor de Wii :D:D
     
  15. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    deze game gaat echt geweldig worden, dat kan bijna niet anders. volgens mij had ik ook iets gelezen over dat ze evt. later via marketplace (of hoe ze het ook maar gaan noemen) nieuwe karakters beschikbaar kunnen stellen (niet onbeperkt, maar wel een groot aantal)!!!!!!
     
  16. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel ga ik zeker weten halen :) heb melee maar een paar x gespeeld maar het is zoooo vet :D
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
  18. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    heb (2e hands) super smash brothers melee maar weer aangeschaft om het wachten wat draaglijker te maken. deze week berichten dat dit spel volgens mgs goeroe zo goed als af was (en dat hij mario niet wou meppen met snake), zou dit een hint zijn naar een snelle release?

    ik ben bang dat we moeten wachten tot begin volgend jaar...
     
  19. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is toch wel het spel wat ik het liefst wil hebben. ik zal ff de nieuwtjes posten van de smashbros.com site posten:

    smashbros.com wordt elke werkdag geupdate.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Weer wat Super Smash Bros nieuws:

     

Deel Deze Pagina