1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wii die niet reageert

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door vh91, 27 mei 2007.

  1. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    ik heb een wii die sinds kort niet meer reageert op mijn 2 wii remotes waardoor ik de wii niet meer kan besturen,

    ik druk op een willekeurige knop van de remotes en dan gaan de 4 lampjes even branden en dan gaan ze weer uit en de wii blijft gewoon uitstaan.

    weet iemand hoe je dit probleem verhelpt?
     
  2. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    drup op sync op de wii of haal ff de stekker uit je wii en er weer in.
     
  3. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0

    waar zit de sync knop dan? onder dat dekseltje?

    EDIT: ey thnx, dat met die stekker even eruit halen werkt,

    EDIT 2: maar als ik game cube games speel, kan de wii-remote dan aangesloten worden op de cube, want ik speelde net the wind waker op de wii en de wii-remote kon WEER niet aan:mad:
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2007
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt Cube games alleen met een Cube controller spelen, of wat bedoel je ?
     
  5. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4

    Als je cube games speelt kun je volgens mij inderdaad niet met je wii-remote meer iets doen. De wii switched dan naar gamecube mode en kan daar enkel weer uit als je de wii reset / uit doet.

    Tenminste ik heb het ook dat als ik een cubegame speel dat ik dan niets meer met mijn wii-remote kan doen...

    wel jammer maar is niet anders... tenzij er anderen zijn die dit niet zo hebben?!?

    Teminste ik ga er vanuit dat je je cubegames wel met je cube controller kon spelen??
     
  6. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0

    ja.., maar ik denk toch dat het handiger is om de cube maar weer van de zolder te halen:b:
     
  7. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    ach dat hoeft niet. je kan ook gewoon de Wii ff resetten, ben je zo weer bij Wii-menu ;)
     

Deel Deze Pagina