1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2008

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 18 aug 2008.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809

    [​IMG]

    Dit jaar worden er weer 16 avonturiers gedropt op een onbewoond eiland. Ernst Paul en Evi Hanssen presenteren dit 10e seizoen van Expeditie Robinson waarin het programma terug gaat naar de basis. De 16 kandidaten worden eerst verdeelt in 2 groepen van 8 kandidaten. Ondanks dat de kandidaten elkaar nog niet kennen worden ze meteen aan elkaar vastgeketend. En dit alles zonder sanitair, zonder voedsel en zonder comfort. De opnames vonden dit jaar plaats in Maleisie en duurde iets meer dan 40 dagen. De productie belooft dat dit het hardste en spannendste seizoen ooit gaat worden. Ook is de opzet van het programma dit jaar helemaal omgegooid. Hoe dit alles eruit gaat zien en of dit nog wel verantwoordt is? zie het vanaf 31 augustus om 20.30 op RTL 5.

    Promo 1#


    Promo 2#


    De tiende editie ‘Expeditie Robinson’ gaat back to basic. De eerste aflevering van het avontuurlijke RTL 5-programma gaat zondag 31 augustus meteen heftig van start. De kandidaten van de twee teams zijn met hun linkerenkel aan elkaar vastgeketend, waardoor ze alles, maar dan ook alles, samen en in aanwezigheid van elkaar moeten doen. Privacy is totaal niet aan de orde. De vraag is hoe lang ze deze onhandige situatie zonder problemen volhouden. Presentatoren Ernst-Paul Hasselbach en Evi Hanssen zijn terug met dertien splinternieuwe afleveringen van ‘Expeditie Robinson’. Het gevestigde thema bij deze afvalrace staat ook dit keer als een huis: Wat gebeurt er met zestien doodgewone mensen als zij uit hun vertrouwde omgeving gehaald worden en met elkaar op een onbewoond eiland verblijven?

    Twee teams van acht kandidaten nemen het tegen elkaar op, zonder de mensen van het andere team te kennen. Door hun innige verbondenheid met de enkels leren ze elkaar in elk geval sneller en beter kennen dan ooit. Niemand kan zich de eerste dagen anders voordoen dan hij of zij is en dat zorgt gelijk voor een enorme teamspirit. Maar voor hoe lang heerst deze spirit en kun je daarmee bergen verzetten? Zodra de kettingen eraf zijn en de magen gewend raken aan het weinige voedsel, volgen de intriges en leugens elkaar al snel op. Afspraken worden geschonden, vrienden bedrogen en vijanden gemanipuleerd. De overwinning wordt aan niemand gegund. Hoe verder de expeditie vordert hoe verrassender de eilandraden. Niets is wat het lijkt. Voor de hand liggende underdogs blijven langer in het spel dan iedereen vermoedt, typische winnaars vliegen er onverwacht uit.

    Het nieuwe seizoen biedt echter meer dan intriges alleen. Voor het eerst lukt het de kandidaten om met een zelfgemaakte val een varaan te vangen. En de kandidaten moeten zelfs van eiland verhuizen omdat de idyllische archipel in Maleisië wordt overspoeld door een enorme hoeveelheid ruwe olie, waardoor er geen voedsel meer uit zee gehaald kan worden.
    Uiteindelijk kan maar één kandidaat de ultieme Robinson zijn. De winnaar van deze ‘Expeditie Robinson’ moet in elk geval beschikken over een flinke dosis wilskracht, uithoudingsvermogen en teamspirit.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    10e seizoen alweer.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ben benieuwd! Ben blij dat het gewoon weer met 16 personen is. Expeditie Robinson is toch wel de enigste serie waar ik nog voor mijn tv aan doe. Heb er weer zin in! :cool:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gelukkig niet meer zoals vorig seizoen _O_
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Yay _O_ Heb de laatste 2 edities ervan gevolgd, echt geweldig. Ze zijn blijkbaar afgestapt van het 100 deelnemers-principe. Mee eens, want het voegde eigenlijk weinig toe.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    De eeenavetste serie voor mij! _O_
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is de vetste dan?
     
  8. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Dit is een geschenk uit de hemel wat een geweldig programma is dit. Alleen jammer van de reclames.
     
  9. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ah! Zou geweldig zijn als het op zondag wordt uitgezonden. :cool:
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Is toch altijd op zondag uitgezonden? Ik heb er zeker weer zin in, Expeditie Robinson blijft een vet programma!
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Volgens mij nu ook weer, dacht gehoord te hebben op tv: 'Vanaf 31 Augustus elke zondag Expeditie Robinson' :D
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    24, duh. :+
     
  13. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk joh, je eigen vrijwillig opsluiten op een onbewoond eiland, zwaar vermageren en er uitzien als een ongeschoren zwerver!

    Aardig programma, ja.
     
  14. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten ze nou de hele expeditie aan elkaar vast? Of heb ik dat verkeerd begrepen.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2008
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Wie herkent de gangster van Expeditie Robinson nog!



    :lol:


    Tweede Promo!



    Ben blij dat ze weer die geniale muziek hebben. Vorig jaar vond ik het maar niks, muziek was ook heel anders. Dit geeft me toch weer kippenvel :)
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2008
  16. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een kwartiertje :thumbs: :+
     
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    die chinees is echt de shit!

    ik heb ooit eens dat nummer met een hiphop beat eronder gehoord.. dat was zo vet! nooit meer terug kunnen vinden jammer genoeg..
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2008
  18. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik vond het een magere aflevering
     
  19. Bassie_

    Bassie_ Guest

    Jezus die chinees was echt te veel aan het woord.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Same. Vond het niet echt boeiend tot nu toe.

    Vind dat Aziatische meisje maar irritant. Ook die reactie van die vrouw die wegging, of ze misschien niet ergens stiekem een klein eilandje had waar zei kon zitten. Lekker makkelijk, gaat elke lid nu vragen wanneer ze weg moeten of er misschien niet zo'n eilandje is. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008

Deel Deze Pagina