1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar aanleiding van de discussie in het kutmomenten topic realiseerde ik me dat er helemaal geen topic bestaat over werk, inkomen en problemen die je op het werk tegenkomt. De discussie omvatte het volgende,

    Vragen over de betekenis van X op je salarisstrook, belastingen, ervaringen werk bij een supermarkt, vragen over schalen, problemen op het werk, promotie vieren, dilemma's of andere dignen zoals toevallig ruzie gemaakt met de broer van je baas (autobiografisch :+), dit is de plek!
     
  2. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle?
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, dan zou het vrouwen topic ook verplaatst moeten worden, lijkt mij een prima plek zo. Ik moet zeggen dat ze in beide categorieën zouden passen.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  4. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het ook prima hoor, want ik zit sowieso bijna alleen in Green Mile en dit vind ik wel een interessant onderwerp.

    Hey maar Danger, hoeveel verdien jij? :+
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    werk momenteel zelf bij verschillende evenementen (Ajax wedstrijden, beurzen etc.) met een aardig inkomen. Maar toch zoek ik leuker (en constanter werk). In een (kleding)winkel lijkt mij bijvoorbeeld leuk werk. Al veel gesolliciteerd deze zomer bij verschillende kledingwinkels maar wordt toch nooit aangenomen (ondanks dat ik aan alle criteria voldoe en een aardig cv heb, maarja een sollicitatie bij een kledingwinkel is dan ook nooit persoonlijk.. gewoon kwestie van een briefje invullen :mad: )

    dus tja ben nog steeds opzoek naar beter werk
     
  6. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Blijkbaar zie je er niet representatief uit. :+
     
  7. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk bij Albert Heijn waar ik nu alleen op zondag werk (wat door onregelmatigheidsbonus, 200%) uitkomt op 10,36p/u. Maar ik heb vandaag gesolliciteerd en ben aangenomen bij een bedrijf waar ik ong 6 euro per uur verdien en wat neerkomt op puur alleen autorijden van A naar B. Stuk leuker baantje en tevens een kans om rijervaring en stratenkennis op te doen. Wat jij?
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik verplaats hem toch even naar de ASEL. Daar staan immers ook andere beroepenthreads.
     
  9. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 3,40 zou ik echt niet gaan werken, helemaal niet als je dan ook nog eens geen vaste uren heb.

    Werk zelf bij de Shell en heb gewoon een 16 uur contract en krijg dus ook altijd deat betaalt. Het is een vast bedrag van €430, maar dat is eigenlijk altijd hoger, omdat ik 's avonds en in het weekend werk (toeslagen).
     
  10. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik werk (als oproepkracht, 1 dag in de week en vakanties) bij het leukste uitzendbureau van Nederland als intercedent. Ik schrijf mensen in, matchen vacatures en uitzendkrachten, relatiebeheer, kandidaten voorstellen, aanvragen verwerken etc. Ik verdien € 9,26 p.u., maar ik wil loonsverhoging. :+

    Als je 'm morgen maar weer terugzet dan! :+
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat verdien je ongeveer bij Shell? En is er een "tankstations" CAO oid? Een vriend van mij welke 18 is krijgt namelijk 3.16 betaald tegenwoordig iets meer, ben benieuwd hoeveel je dan bij de Shell verdient.

    @ Amigo, verdient best lekker voor een 1-jarige :+.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  12. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk tegenwoordig ook bij de Shell, maar dan als proces operator, ( Shell Pernis) ben nu 3 maanden in dienst nadat ik mijn MBO diploma heb gehaald. Het verdient geweldig8) mede omdat je ochtend/middag/nachtdiensten draait, en ook in het weekend werkt. Maar het is het dubbel waard:b:
     
  13. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Als proces operator kun je echt veel eisen stellen. Duidelijk een tekort, van mensen zoals jij. Al is ploegendienst niet aan mij besteed. =(
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  14. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta/zit gewoon achter de balie. Verdient wel wat beter als bij de AH. Het probleem is alleen dat als je nog op school zit de werktijden kut zijn. Bij mij is het zo dat ik alleen in het weekend kan werken, omdat je altijd diensten van minimaal 8 uur heb. Dus je kan niet net als bij de supermarkt zeggen ja ik kom dinsdag avond even 3 uurtjes. Maarja sporten doe ik tog niet op zaterdag, uitgaan toch pas na 12 uur en zondag kan ik bijkomen op me werk. Zo erg is dat in het weekend dus niet.
     
  15. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Sta je alleen? En 's avonds/ 's nachts?

    Word je weleens overvallen? :+
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    haha nouja, ben ook niet aangenomen bij score (kledingwinkel) terwijl een goede vriendin van me daar werkte en zij mij dat ding gaf :9 het is volgens mij gewoon heel willekeurig
     
  17. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    haha altijd die vraag.

    Maar ja van 6.00-10.00 en 18.00-24.00 sta je altijd alleen en als er geen dagdienst is sta je de hele dienst alleen.
    En nee nog nooit overvallen. Wel soms lastige en boze klanten maar datis alleen maar leuk.
    Zo was er laatst eentje die stond te bellen, dan zeg ik niks. Was tie klaar met af rekenen hangt ie op, wordt ie boos op mij omdat ik niet beleefd ben. dus ik leg hem ff uit dat hij staat te bellen en dat dat zwaar irritant is. Wordt er 10 minuten later gebeld is het z'n baas, om mij even te vertellen dat ik niet zo onbeleefd moet doen en dat ik wel moest begrijpen dat het een zakelijk telefoontje was. Toen hebben wel weer ff gelachen.

    Maar je het kan natuurlijk wel gebeuren. Vanaf 21.00 moet je raam dicht en dan mag je officieel niet meer uit je hokje komen. Als je dat wel doet en er gebeurt wel iets ben je niet verzekerd.
     
  18. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ligt er stiekempjes een knuppel achter de toonbank? Of alleen een stilalarmpje.
     
  19. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Hihi gezellig ik werk ook bij de Shell :)

    Waar ergens werk jij?

    Vroeger lagen er gummy-knuppels, nu niks :+
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  20. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk in de buurt van Pynacker. :+

    Zelfs geen pepperspray? :+
     

Deel Deze Pagina