1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Accounts samenvoegen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Zhane, 18 okt 2009.

  1. Zhane

    Zhane Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Gamers,

    Toen ik mijn xbox 360 kocht en 'm voor de eerste keer aanzette, had ik een account offline xbox 360 account aangemaakt, omdat ik op dat moment geen internet had. Ik had toen al wel een XBox Live account. Nou wil ik deze 2 accounts samenvoegen, hoe kan dat/is dit mogelijk?

    Alvast bedankt.
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit is niet mogelijk.

    Je kan echter ook gewoon met je Xbox Live account spelen wanneer je geen verbinding met het internet hebt, een tweede account aanmaken was dus helemaal niet nodig. Ook kan je van een account die je eerst offline gebruikte gewoon een Xbox Live account maken, maar samenvoegen of het Xbox Live abbonnement overzetten naar een andere gamertag is helaas niet mogelijk.
     
  3. Zhane

    Zhane Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had op dat moment geen verbinding met het internet, dus ik kon mijn gamertag niet ophalen.

    Ik vind het wel een beetje stom, want al mijn gamerpoints staan nu op die offline account :p
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maak die offline account dan XBL?
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij heeft al een Xbox Live account, dus dan betaald hij dubbel, als ik het goed begrijp. Ik snap alleen niet waarom je je account moet ophalen, of heb je hem op internet of een andere Xbox 360 aangemaakt?

    Edit: Na nog een keer lezen, begrijp ik dat dit inderdaad het geval is. Het antwoord blijft zoals ik net al zei, en Fardo nog een keertje herhaald.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2009
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Is het off-line account gelijk met je live account? Anders is het niet mogelijk
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2009
  7. Zhane

    Zhane Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je precies met gelijk?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    zelfde naam (zelfde account)
     
  9. Zhane

    Zhane Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    De namen zijn hetzelfde ja.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Hmm ik lees je startpost net ..in jou geval is het niet mogelijk, omdat je nu al een xbox live account hebt.. het had wel gekunt (vooraf van het maken van een life account, maar niet achteraf)
     
  11. schnietsel

    schnietsel New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb per ongeluk de xbox gift cards op mijn verkeerde account gezet. Kan ik ze nog op mijn goede zetten?
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Spijtig genoeg niet;
    • The funds in your Microsoft account can’t be transferred after you redeem your Xbox gift card.
    https://support.xbox.com/en-US/billing/prepaid-codes/types-of-prepaid-codes

    Edit: Niet op de post datum gelet, beetje thread-o-mancy.
     

Deel Deze Pagina