1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Wiiware

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Modder-Eter, 18 apr 2008.

  1. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag.Ben nieuw met de Wii.Die Super Mario RPG is dat net zo als Super Mario World of zoals Super Mario 64?Ik ben altijd fan van Mario geweest maar dit spel heb ik nog nooit gespeeld.Dus als iemand een tip heeft?
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, Mario RPG is zoals de naam al zegt een RPG, en wel eentje in de trend van Final Fantasy. Heb je weleens Super Mario Bros 3 gespeeld?
     
  3. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk.Die speel ik zo vaak.Lijkt ie daar op?
     
  4. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben van plan om The Legend of Zelda te kopen die van de NES op de Wii.Is dat een aanrader als je die nog nooit echt goed gespeeld hebt?Maar wel van Zelda spellen houdt?of is ie snel uit?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is zeker een aanrader, maar ook niet de langste Zelda.
     
  6. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar ook niet heel kort toch.Je doet er best wel even mee?Zelda op de SNES als je die nu speelt is ook niet lang meer.:cool:
     
  7. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een dringende vraag.Ik heb Bomberman 94 gedownload van de Wii omdat ik 93 ook erg leuk vond.(die was trouwens engels)ga ik 94 spelen is die in het chinees????Kan ik die taal veranderen of is dat standaard?En anders heb ik weggegooide punten nah ja volgende keer maar beter kijken dan grrrrr
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dus het is standaard.
     
  9. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke heel erg bedankt.Nou ja dan maar ff uitvinden met dat online.

    Nog 1 dringend vraagje.Als je nu Tetris Party hebt.En 2 mensen hebben die ook
    dus de een hier en de ander bij hun thuis dan kan je die ook tegen elkaar spelen
    als je hun friend-code hebt?
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2010
  10. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of the legend of zelda een aanrader is?Van de NES bedoel ik?
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Net OOT gekocht, wat een uber spel blijft het toch _O_ zo maken ze ze niet meer.
    Hopelijk krijg ik hem uitgespeeld anders haalt ik'm wel op de 3DS. (wishfull thinking:+)
     
  13. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelda A Link To The Past blijft mijn favoriet.Echt een super spel wat ik nog steeds vaak speel.:)
     
  14. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Lastig te zeggen, omdat het 1 van de moeilijkste Zelda games is die er is. Daar moet je van houden. Het is wel de basis van de Zelda-games en alleen daarom al verplichte kost, maar ik betwijfel dat je hem zo even uitspeelt.

    EDIT: Waarom reageer ik op een bericht van 4 maanden geleden :/...
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De eerste Zelda is niet heel moeilijk, hoor. Adventure Of Link (de tweede) daarentegen is abnormaal moeilijk.
     
  16. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Die vond ik juist niet zo heel moeilijk, maar wel erg leuk. Ik ben volgens mij ook 1 van de weinigen die deze Zelda echt heel tof vond. Natuurlijk waren sommige stukken erg lastig. Zo vond ik de rode ridders die met messen gooiden wel vervelend en die soort van honden en dan ook de rode versie erg vervelend.

    Heb de game misschien een half jaar geleden nog is uitgespeeld volgens mij.
     
  17. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo beste mensen,

    Ik moet even mijn ei kwijt, ik zit namelijk in dubio. Dit kleine stukje tekst zal voor velen behoorlijk oninteressant zijn, maar ik wil het toch even van me aftypen.

    Al een tweetal jaren zit ik behoorlijk te twijfelen over de aankoop van een Wii. Ik heb op dit moment een 360 die staat de brommen en heb mijn PS3 net de deur uit gedaan. In deze twee jaar ben ik veel aan het afwegen geweest met als conclusie dat ik uiteindelijk niet overga tot een aankoop.

    Mijn redenatie is als volgt.

    +Ben een fan van de Nintendo franchise, hiermee bedoel ik voornamelijk de games. Ik mis op dit moment (vooral bij de 360) de "magie" bij de exclusives. Nostalgie zal hierbij natuurlijk ook een rol spelen
    +De VC is echt ongelofelijk handig.
    +Al mijn cube titels kan ik middels component er wat beter uit laten zien op mijn plasma.
    +Okami. (en andere third party toppers, al zijn het er misschien niet heel veel). Maar Okami, (L)(L)(L).

    -Ben erg bang dat er volgend jaar alweer een Wii 2/HD over de toonbank gaat.
    -Mijn PS3 is de deur uit gegaan omdat, na het spelen van de exclusives, het apparaat stof lag te happen (naar mijn mening is verschil PS3/360 minder groot dan 360/Wii).

    Met name de angst voor een nieuwe versie van de Wii houd mij erg tegen.

    De mensen die toch zover zijn gekomen met lezen, hebben jullie nog advies of een ervaring te delen met de Wii + 360? En weet iemand iets van een nieuwe aankomende versie van de Wii? )Gametrailers roept al 2 jaar dat de Wii HD eraan komt).

    Alvast bedankt!
     
  18. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Op zijn vroegst gok ik dat de nieuwe Wii pas in 2012 het licht zal zien. Nintendo zal eerst zijn vizier richten op de Nintendo 3DS.

    Qua games op de Wii zijn de goede games op 2 handen te tellen, misschien wel 1 hand. Al komt er nu wel wat leuks uit.
     
  19. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Must haves voor de Wii zijn voor mij:

    Paper Mario
    Mario Galaxy 1
    Mario Galaxy 2
    Super Samsh bros Brawl
    Mario Kart
    Zelda Twilight Princess
    New Super Mario
    Mario Party 8

    en binnenkort:
    Kirby
    epic mickey
    Donkey Kong returns
    Zelda Skyward sword

    En dan ben ik er nog wel een aantal vergeten denk ik.
    Dus zat leuke games en 2ehands kan je de wii vrij goedkoop kopen, dus laat je niet tegenhouden door een eventuele release van de nieuwe wii.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Kirby kan je al importeren. ;)
     

Deel Deze Pagina