1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Inception
    Shit, wat geweldig. Toen ik de film uit deed vroeg ik me meteen af of ik wel niet aan het dromen was of dat de film echt afgelopen was :+. Vond hem zeer boeiend, was af en toe toch wel wat moeilijk te begrijpen maar uiteindelijk klikte het allemaal en uiteindelijk eindigt het weer met een mindfuck, fuuu _O_. 9
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou die film zelf we leen 8,5 geven denk ik! Het is een heel vreemde film, ik begreep hem ook niet helemaal. Als ik de film zie, zie ik dat het een soort 'underground' film is. Dat vind ik er heel tof in. Daarnaast is de film heel origineel. Ik heb geen enkele sci-fi film gezien die je hier mee kan vergelijken. Ik raad mensen die van wat sci-fi houden de film sowieso aan. En zelf kijk ik hem graag wat vaker dan eenmaal!
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    The Life of David Gale

    Het is jammer dat ik na een uur al doorhad hoe de film ging aflopen. Maar desalniettemin was het een briljant concept en maakten de acteerprestaties echt een hoop goed. Dat zorgde er voor dat je echt in de film zat en het ook allemaal meer impact heeft. Alleen dat kut RTL 8 met hun reclameblokken om het kwartier haalde me er wel telkens uit, ging nergens over.

    7.5
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Wees blij dat het geen SBS 6 was, want dan moest je ook nog Hart van Nederland aanzien. :+
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    The Life of David Gale is inderdaad een goede film. Moet ik maar weer eens herzien binnenkort.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Inderdaad ja. Daar ga ik al helemaal geen films kijken.
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar eens proberen :eek:

    The Walking Dead

    Heb de Pilot gezien, ik weet het is een serie. Maar jezus zeg hoe het in elkaar zit en gemaakt is :eek: Kan menig film nog wat van leren!! Ik had de hele tijd zoiets van, ok nu komt het schrik moment! ok nu dan?! En nu....ah crap laat dan maar zitten...Dus ik heb hem nog een keer gezien maar dan met volle aandacht erbij :+ Vond het super hoe ze een 'zombie' film toch nog boeiend wisten te houden zonder mensen de stuipen op het lijf te jagen om de 5 min, en je de menselijke kant zag van hoe het nou te werk ging. Ik had ook wel even een brok in mijn keel met een bepaalde scene, dus het komt wel goed over bij mij! Kan niet wachten om de rest te zien
     
  8. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Net terug van HP 7 part 1, woon bij pathe de munt om de hoek bijna dus kan al snel reageren.

    Best goed maar had er wel wat meer van verw8, 2e deel gaat denk ik wel stuk vetter worden omdat dan alle actie pas echt gaat los barsten.

    het publiek was trouwens wel veel chiller dan normaal in de Munt, geen mocro te bekennen terwijl het er normaal vol mee zit die dan tijdens de hele film voor overlast zorgen:)

    7.5
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Tja, dat soort volk gaat waarschijnlijk ook niet naar een première van Harry Potter. :+
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb hem gister ook eindelijk gezien maar hij viel mij erg tegen.

    Ik had er qua verhaal veel meer van verwacht, op de eerste droom in een droom twist na vond ik het maar gezapig. Vond ook dat de actie scenes wat geforceerd overkwamen.

    Al met al lang zo sterk niet als de Prestige, had veel meer WTF momenten verwacht
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Green Lantern trailert:

    [yt]qJABsJQCZHA[/yt]
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Verhaal is eerst zeker vreemd. Ze gooien je zo in een situatie en je hebt eerst echt geen idee wat er aan de hand is. Wat ik jammer vond is dat ze helemaal niet uitleggen hoe die
    wezens bijna uitgestorven zijn geworden, of enige achtergrond over ze. Daarom mist er gewoon wat in de film. Daarom krijgt ie van me niet meer dan een 7. Of hoe die mensen in de ruimte zijn gekomen, of hoe precies ze de ziel van de mensen onderzoeken dmv die imprenting. Allemaal van die dingen die ze wel hadden moeten uitleggen.
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wel een leuke trailer, maar ik baal ervan dat hij eerst deze film is gaan doen, terwijl hij met Deadpool bezig zou moeten zijn.. :)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond dat juist wel bijdragen aan het mysterie en de sfeer dat ze dat soort dingen open laten. Vind het daarom juist ook wel een film die ik wel vaker kan zien, heb hem laatst toen hij in HD een re-release kreeg weer opnieuw gekeken en hij bleef boeiend.
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina