1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hoezo?
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voordat je de games kon downloaden hoorde iedereen er over praten.
    Nu dat eindelijk de games beschikbaar zijn hoor je helemaal niets meer.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wat valt erover te zeggen, behalve die paar posts die al geweest zijn. Het zijn wat NES games (waarvan er maar een aantal echt goed zijn). Ik ben, en met mij zeker meer mensen, veel meer benieuwd naar de GBA games.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zag gister kassa met een onderzoek naar 3D. Volgens het onderzoek zou je niet meer auto mogen rijden na het kijken van een 3D film. Politiek ging zich er ook al mee bemoeien. Zul je dadelijk zien dat ze zoiets erdoor drukken...vraag me alleen wel af hoe, maar dat was wel de insteek.
     
  5. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wacht echt met smart af op Mario Kart. Release is toch nog steeds 30-09-2011?
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, december.
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    De 10 gratis games ook gedownload maar eigenlijk niet echt bezien .
    Zit niet echt iets leuk bij.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er was maar 1 persoon die wist waar hij over had en dat de arts van het UMC.
    Kinderen onder de 6 die nog bezig zijn met hun ontwikkeling moeten zoweinig mogelijk in contact komen met 3D.

    De rest was anti-3D.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat idee had ik ook. Was die gast van het UMC die dat onderzoek deed? Dat waar hun over die balk moesten lopen?
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Die gast van het UMC hield zich alleen bezig met de 3DS met kinderen onder de 6 jaar.

    Jelte Bos, hoogleraar bewegingsleer aan de Vrije Universiteit van Amsterdam en verbonden aan TNO was de gene in de bioscoop en studio.
    Hij is ook de uitvinder van de balk.
    [​IMG]

    Heb het even opgegezocht.
    Als Linda Voortman (PVDA) volgende week aan de minister/staatssecretaris kamer vragen gaan stellen kost dat per vraag ongeveer €2000
    Snap niet waarom Kassa de politiek en Koos Spee erbij moest halen.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Er was ook gezegd dat het juist goed kon zijn voor (jonge) kinderen.
    Tijdje terug dat is.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er is een groot verschil tussen het 3D gebeuren van de Nintendo 3DS en bijvoorbeeld de Panasonic 3D met actieve bril.
    De techniek zonder bril is veel vermoeider voor de ogen en hersenen.

    Vanmiddag zelf lopen klooien met de 3D camera functie van de 3DS en kreeg al heel snel een wazige gevoel in mijn kop.
    Vorige week gekeken naar Avatar 3D op mijn Panasonic en voelde me na 160min nog fris als een hoentje.
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ze lieten ook graphics zien waarom dat zo is inderdaad. 3D met bril zorgt de bril voor het 3D, 3D zonder bril gaan je ogen zich anders gedragen dan normaal.


    Dat anti-3D wijf kwam toch met een kloteargument :'-( Dat er 'een' fabrikant was 20 jaar geleden met een 3D console/apparaat, dat vanwege gezondheidsklachten uit de markt gehaald is. Ik nam aan dat ze doelde op de Virtual Boy, die commercieel gefaald heeft, en niet om gezondheidsredenen uit de handel is gehaald...
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Uitvinder van de balk :')
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Eerst een stukje voorlezen uit de gebruiksaanwijzing van Panasonic over de waarschuwing voor 3D.
    De mensen is het publiek kregen meteen de schrik van hun leven.
    Kreeg niet het idee dat het publiek een 3D tv zouden kopen want daar zat volgens mij de brigde-club van het verzorgingshuis :+

    Het kan alleen maar de Virtual Boy zijn geweest want ik ken anders geen andere 3D console.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar de technologie wil wel naar het idee zonder bril toch?

    Was van Spee even vergeten. Grootste hypocriet van Nederland :emo:
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Toshiba komt dit jaar met de 1e 3D tv zonder bril op de markt maar deze werkt op de zelfde manier als de 3DS.

    De Nintendo 3DS heeft vaste lamellen.
    Als je de hoofd beweegt dan valt het 3D effect meteen weg , bij teveel bewegen raken de ogen en hersenen over vermoeid.
    Toshiba heeft lamellen die een aantal graden kunnen draaien naar de kijker , de positie van de afstandsbediening bepaald de richting van de lamellen.
    Als je voorover buigt om wat chips,cola,bier van de tafel te pakken dan wordt het beeld meteen een stuk slechter.

    Denk dat de volgende generatie 3D tv's (zonder bril) een camera krijgen die de positie van de hoofd continu volgen om zo direct de lamellen te kunnen bijsturen.
    Maar wat als er nu 4 of meer mensen tegelijk naar een 3D uitzending willen kijken ??

    Ik vind de 3D (zonder bril) niet geschikt voor gaming omdat de hoofd veelste veel beweegt.
    Killzone 3 in 3D gamen op de Panasonic met actieve bril werkt perfect.

    De grote tv fabrikanten (Panasonic, Sony , Samsung) gaan niet voor niets samen werken voor het ontwikkelen van 1 actieve 3D bril.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Hoe gaan ze dat doen. Met een bril is het nog ideaal om met meerdere mensen te kijken. En ik denk ook dat de lamellen geen onbeperkte hoek zullen krijgen.

    Ik denk zelf dat dit altijd (of nog erg lang) een hekelpunt zal blijven. Zolang er geen oplossing komt zal de bril ook niet verdwijnen.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    http://tweakers.net/nieuws/76562/ifa-toshiba-komt-met-brilloze-55-inch-3dtv.html ;)
    http://tweakers.net/reviews/2285/ifa-toshiba-regza-zl2-3d-tv-zonder-bril.html
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    En nu eens zien welke andere geruchten ook uitkomen (redesign, rename etc)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina