1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    [​IMG]

    [gb]Nintendo 3DS[/gb]

    Ontwikkelaar: Nintendo
    Features:

    Size (when closed):
    Approximately 5.3 inches wide, 2.9 inches long, 0.8 inches tall.
    Weight:
    Approximately 8 ounces.
    Look:
    Final design is TBA.
    Top Screen:
    3.53-inch widescreen LCD display, enabling 3D view without the need for special glasses; with 800x240 pixel resolution (400 pixels are allocated for each eye to enable 3D viewing).
    Touch Screen:
    3.02-inch LCD with 320x240 pixel resolution with a touch screen.
    Cameras:
    One inner camera and two outer cameras with 640x480 (0.3 Mega) pixel resolution.
    Pre-Installed Software:
    TBA
    Nintendo 3DS Game Card:
    2 GB Max. at launch.
    Wireless Communication:
    Can communicate in the 2.4 GHz band. Multiple Nintendo 3DS systems can connect via a local wireless connection to let users communicate or enjoy competitive game play. Systems also can connect to LAN access points to access the Internet and allow people to enjoy games with others. Will support IEEE 802.11 with enhanced security (WPA/WPA2). Nintendo 3DS hardware is designed so that even when not in use, it can automatically exchange data with other Nintendo 3DS systems or receive data via the Internet while in sleep mode.
    Game Controls:
    Touch screen, embedded microphone, A/B/X/Y face buttons, + Control Pad, L/R buttons, Start and Select buttons, "Slide Pad" that allows 360-degree analog input, one inner camera, two outer cameras, motion sensor and a gyro sensor.

    Other Input Controls:
    3D Depth Slider to adjust level of 3D effect (can be scaled back or turned off completely depending on the preference of the user), Home button to call system function, Wireless switch to turn off wireless communications (even during game play), Power button. The telescoping stylus is approximately 4 inches when fully extended.

    Input/Output:
    A port that accepts both Nintendo 3DS game cards and game cards for the Nintendo DS™ family of systems, an SD memory card slot, an AC adapter connector, a charging cradle terminal and a stereo headphone output jack.

    Sound:
    Stereo speakers positioned to the left and right of the top screen.

    Battery:
    Lithium ion battery details TBA.

    Languages:
    TBA

    Parental Controls:
    Parental controls similar to the Nintendo DSi system will be included.




    Vorige deel
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    We krijgen eerst nog de Wii "slim" :'-(
    Een nieuwe console op de markt gooien voor de release van de WiiU lijkt mij geen goed idee.
     
  3. i EnDleSs GaMeR

    i EnDleSs GaMeR Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo moet niet zo moeilijk doen.Er is niet eens een Mariospel uit,en ze gaan nu zeggen : De 3DS loopt niet zo lekker.Zorg eerst maar eens dat er meer ontwikkelaars goede spellen gaan ontwikkelen,en nieuwe personages worden bedacht.Met de 3Ds komt het heus wel goed,maar goede spellen zijn enorm belangrijk,en dan vooral mario en zelda spellen.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nieuwe console is veel gezegd. Van wat ik er van heb gezien is het gewoon de Wii zonder GC compatibility en zonder vertical stand. Cosmetisch zie ik niet direct een verschil.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Had ook "nieuw" moeten zeggen.

    Volgens de diverse sites mist de Wii "slim/lite" ook de GC controller en memorycard aansluiten.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat lijkt me ook logisch als je er geen GC games meer op kan spelen. 8)
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat betekend ook dat je geen GC games via de eShop kan downloaden.
    De GC had een aantal zeer mooie titels , die gelukkig nu wel mijn huidige Wii kan gamen.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat is nieuw voor mij. 8)
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben weer met verschillende dingen tegelijk bezig.

    Als de Nintendo alles GC dingen uit de Wii "slim/lite" sloopt dat betekend dat de toptitels van de GC nooit in de eShop van de Wii zal verschijnen.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies, en ik kan me herrineren dat ik gelezen heb dat ze dat wel van plan waren....
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Star Fox 3DS is binnen, vet!
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  13. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga 'm vanmiddag ook halen. Had 'm vroeger geleend voor de N64 en er wel plezier mee gehad. Past ook mooi in het rijtje remakes die ik tot nu toe heb voor de 3DS. Tot nu toe nog geen een echt 'nieuw' spel.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben echt benieuwd, heb Zelda OoT toch maar uitgespeeld gisteren. Ik was al bijna klaar maar ik wilde hem niet uitspelen omdat ik verder niets heb op de 3DS dat het waard is om te spelen.
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik kan de rode N3DS nergens vinden? Ook geen webshops endergelijke. Iemand meer succes? Want zou vandaag uit zijn.
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is omdat die ook nog niet voor Europa is aangekondigd. In Japan en de VS vindt je hem echter al wel.
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat is dat voor bullshit. :mad:

    Stond Europe and US met de release van Star Fox.

    Maar nee zelfs Nintendo maakt zich schuldig aan het negeren en achterstellen van Europa.
     
  18. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Star Fox kort gespeeld en het is een leuk spel. Heb alleen in 3D gespeeld. Graphics zijn mooi, maar het wil nog wel verschillen per level (ligt ook aan leveldesign). Sommige zijn echt mooi, sommige iets saaier. Het orgineel had ik alleen een weekend gespeeld (geleend), dus er is voor mij nog veel te ontdekken. Dat je per level je highscore kan verbeteren is volgens mij nieuw, en lijkt me wel geinig. Maar ja, weer geen online he...:mad:. Streetpass wordt ook niet gebruikt, wat natuurlijk schandalig is voor een 1st party titel. Wat wel vet is, is het tweede scherm. Waar in het origineel alle meldingen als pop-up in het scherm kwamen, komt het nu op het onderste scherm, waardoor het bovenste scherm 'schoon' blijft. Wat ik zelf ook geinig vond is het klokje (met actuele tijd) en batterijstatus. Hele kleine toevoeging maar voor een handheld spel wat je ff tussendoor speelt ideaal. Sowieso is het daar een perfect spel voor; ff tussendoor een level spelen. Levels zijn niet groot, met aan het eind een baas. Op zich allemaal dus redelijk positief.:thumbs:
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog steeds geen titel die je dus echt uren achter elkaar zou spelen?
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Het kan wel (je wilt toch elke keer weten hoe het volgende level eruit ziet). Maar je hebt het dan wel snel uitgespeeld denk ik.... Maar ja, dat kan ik pas echt beoordelen als ik het meer gespeeld heb.
     

Deel Deze Pagina