1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Daarom heb ik Gran turismo ook binnen 1 dag geruild. Was geen reet aan kwa racen. Als je ze aan de binnenkant in ging halen bleven ze hun eigen lijn rijden.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Die Forza 3 ach. kan ik begrijpen, ook al heb ik daar geen file meer van.

    Alleen Kinect only? Dulle heeft voor een HP game ook een keer zijn ergenisjes geuit over 3 Kinect only achievements. Uiteindelijk dus een Kinect en weer 1.000 puntjes.

    No way dat ik dit ga doen, zelfs al word Kinect in het komende jaar de heersende factor, wat imo niet gaat gebeuren.
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    AI in in dit deel ziet er na een klein aantal races heel goed uit. Zijn lekker met elkaar in gevecht en verdedigen ook lekker vs mij. Duiken ook in de slipstream op het moment dat ik ze ingehaald heb _O_
     
  4. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Radical SR8 op de Nürburgring...:eek:
     
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Waar stel je de moeilijkheidsgraad van de AI in? Kan het nergens vinden en nu zijn ze echt heel langzaam. Kan ook liggen aan de beginraces?
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    thanks tryant :) kan ik lekker met de gallardo gassen
     
  7. koelebobes

    koelebobes Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    lamborghini Superleggera kan ik niet giften ... WTF ik wil hem aan iemand geven zegt ie..

    Kan niet omdat deze niet beschikbaar is ...

    iemand een idee ?
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18


    Heb ik ook gevraagd, maar de moeilijkheid past zich aan jou aan. Had van mij ook wel een tandje hoger gekund maar ach, ik heb plezier!
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Zo je bent er snel bij :p.

    Edit: 4 posts in een minuut 8)
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha kijknou, ook allebei een edit erover :+.

    Welke auto vinden jullie nou erg leuk? Welke heeft in jullie ogen: een leuk/mooi interieur of toffe handling? etc!
     
  11. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Oh ok! Zal wel een paar races nodig hebben om zich aan te passen denk? Of gebeurt het echt per race?
     
  12. koelebobes

    koelebobes Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die dit kan beantwoorden ? :{
     
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Nu al heel wat uurtjes aan het racen en het word wel steeds pittiger om te winnen. Net een ferrari moeten kopen anders kon ik de winst wel vergeten. Zelfs die nog moeten tunen. Maar man, man, man... wat is deze game GOED!!! Waarom heb ik toen gekozen voor het o zo tegenvallende Gran Turismo 5 en niet voor Forza 3??

    Enigste minpunt wat ik nu ontdekt heb is de muziek. Die begon me al snel te irriteren. Nu gewoon mn eigen muziek op de achtergrond. Lekker racen met Dire Straits op de achtergrond :)
     
  14. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je dat dan instellen?
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net een gave race....met de AI

    Ik lig net op kop, knalt er iemand lomp achterop... schiet ik door en gelijk 4 man er voorbij. Twee bochten verder doet die gast hetzelfde en hoppa drie man crashen voor mijn neus en eentje op z'n zijkant. Helemaal goed dit spel!! :thumbs:
     
  16. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik in mijn oorspronkelijke post al aangaf had ik al in de Event List gekeken.
    Het VW Scirocco GT Event bestaat maar uit 1 race en dat was niet de race die ik in de World Tour gereden had.

    En die vlieger gaat vaker op dan me lief is, Want een beetje scrollen door de Event List laat zien dat ik pas 26 races (Races, Niet Events.) gecompleted heb.
    Terwijl ik op Driver Level 19 zit en al 43 races gereden heb, Bijna de helft waren dus fake events die niet meetellen in de Event List.

    Mij maakt het ondertussen al niet meer uit, Heb ondertussen een groter probleem in de World Tour: De AI is af en toe amper nog bij te houden, En gaat vaak veel sneller dan mij terwijl we in dezelfde auto zitten.
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Eigen muziek? Streamen vanaf je pc, of usb stick met mp3, ipod aansluiten. En dan kan je je muziek kiezen in het menu van je xbox360.

    Heb net een Mitsubishi Evolution Lancer Evolution 10 gekocht. Ff getuned, verlaagd, nieuwe banden erop, spoiler, sideskirts en nieuwe voor en achterbumper. Damn wat is dit een lekkere auto !!!
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Krijg je nog meer lokaties in de photo mode later, of is dit het? Jammer dat je de auto maar op 1 plek neer kan zetten en niet kan draaien of verplaatsen, want dan kom je wel vaak dezelfde foto's tegen. Je kan wel in een race fotograferen natuurlijk, maar dan vind ik de graphics, iig op de foto, een stuk minder.

    En ik kan geen foto's naar de Forza winkel uploaden, want de server is niet beschikbaar, hebben jullie dat ook?
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vind wel dat wanneer je een andere uitlaat monteert dat het flink tegenvalt, die complete verandering van Forza 2 hebben ze nog steeds niet nagedaan. Er gaat gewoon een te dikke overdrive overheen, het geluid vervormd er helemaal van in negatieve zin. Het lijkt wel alsof je elke auto zo hard mogelijk willen laten klinken door flink te vervormen. Kortom, de audiosamples klinken niet zuiver.
     
  20. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan kloppen, de server knalde er 1 uurtje geleden uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina