1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Versus Gaming zoekt leden!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Versus DeadLock, 2 dec 2011.

  1. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Versus Gaming

    -------------------------------------------------------------------------------
    Introductie
    Versus Gaming is een Nederlandse Xbox One groep. Wij zijn in 2006 opgericht als competitieve clan op Call of Duty en Rainbow Six. Sinds 2010 hebben we ons voornamelijk gefocust op community features als een XP-systeem, dagelijkse events en uitdagende challenges.

    Begin 2017 zijn we teruggegaan naar de basis van onze clan, gezellig online gamen, en hebben we de community features aan de kant gezet. Onze groep speelt verschillende games. Zoek jij een gezellige actieve groep die samen plezier heeft in het gamen? Dan ben je bij ons op het juiste adres!

    Doe mee!
    Met ons kun je altijd meespelen. We zijn altijd bereid een plaatsje voor je vrij te houden. Neem een kijkje in onze Xbox club en we zien je online!

    TWITTER - FACEBOOK - YOUTUBE - XBOX CLUB

    Versus Gaming
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2019
  2. InsaneSniper

    InsaneSniper Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie post Nick!
    GL top clan
     
  3. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0

    Goeie post.

    Versus deadlock jij zegt dat je je normaal/volwassen moet gedragen, maar waarom doe je dat dan ook niet op onze website.. ga je iemands moeder/zusje belachelijk maken..

    lijkt me niet echt een goed voorbeeld als leider zijnde
     
  4. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is verleden, geen oude koeien uit de sloot halen ;)
     
  5. Simian

    Simian Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Mieters ziet er lekker uit heur :)

    - Versus Classic
     
  6. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    verleden tijd.. Dat was gisteren nog, maar dat geeft geen goede indruk (voor mij in ieder geval).
     
  7. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ff gelezen, het is 1, zelf begonnen en 2, niet eens serieus.
     
  8. InsaneSniper

    InsaneSniper Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ruud, hij kent mij en kevin al heel goed, en puni kent ie ook zeer goed. Het was heus niet beledigend bedoeld. Want het was gwn voor de grap
     
  9. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ben maar heus niet bang dat dat serieus was. Ik ken degene amper waar ik het tegen had. Ik werd gevraagd of ik mee wou ''dissen'', dus ik kwam er gezellig bij. Wat is het probleem, iedereen deed toch vrolijk mee? :p

    Laten we nu aub weer ontopic blijven, voordat we een pagina vol lullen met dingen die hier eigenlijk niet thuis horen. :)
     
  10. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker hoor nick ;) als je een goed team hebt laat ze maar een keertje tegen ons scrimmen:p
     
  11. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan is het geen probleem.. Dacht dat je een random iemand was die even stoer wil doen op een forum.. excusses
     
  12. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Versus Gaming zoekt nog altijd mensen die actief mee willen spelen met de clan! Meld je snel aan!
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik haakte af bij members: dark pearl123. Het zag er heel professioneel en goed uit, tot ik die member zag staan. good luck verder.
     
  14. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie tijden in deze clan door hun ben ik echt competive gaan spelen en zelfs wat members mee genomen naar de full competive wereld.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    1shotz, wat is jullie site eigk?
     
  16. JvSpaendonk

    JvSpaendonk Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er aardig uit, ben toch benieuwd hoe het eigenlijk met de nederlandse gamescene gaat op de xbox 360 op dit moment. En het zal mooi zijn als Versus Gaming het ver gaat schoppen! Hebben jullie een voorbeeld van jullie website?
    En misschien een tip, hou het bij 2/3 games in het begin en speel spellen die echt competitief gespeeld kunnen worden want neem aan dat jullie dat straks willen gaan doen?

    Verder veel succes verders!!
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  17. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Competitief gamen is voor ons niet echt een eis. Als jij in de clan komt om gezellig de gamen is dat ook goed. Je kan competitief gamen, maar wij verplichten niemand dat te doen als ze ons joinen. Wij zijn een Community Clan, wij proberen het dus voor onze leden leuk te maken met verschillende manieren. Competitief Gamen is dus de keuze van het lid zelf. ;)
    Onze huidige website is hier te bekijken. Onze nieuwe website staat waarschijnlijk begin volgend online. Hier mag ik helaas nog niks van laten zien.

    Bedankt voor de tips, maar eigenlijk wisten we dit allang aangezien we al een aantal jaren ervaring hebben. Ik heb hier een topic gepost om gezellige, actieve en gemotiveerd leden te recruiten die een Community Clan willen joinen om zo gezellig online te kunnen spelen! :)
    ----------------------------------------------------------
    @Dagger,

    Al onze leden zijn gemotiveerd. Misschien dat Darkpearl123 verschillende clans heeft uitgeprobeerd om de juiste te vinden. Die heeft hij hopelijk nu gevonden, Versus Gaming. Darkpearl123 is bij ons erg actief en waarschijnlijk bevalt het hem wel. Er is geen reden om te stoppen met lezen wanneer je een naam ziet staan. ;)

    Het was trouwens ook niet netjes van je toen je Team FeLoX wou joinen en een trial kreeg, en midden in die trial zonder te melden een andere clan bent gejoined. Dus dan vind ik het nogal jammer dat je zo over hem spreekt. Laten we het hier bijhouden. :)

    Met vriendelijke groet,

    Versus DeadLock.
     
  18. kaan7o

    kaan7o Solid Classic!

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Naam: Kaan Demirel
    Leeftijd: 15
    Xbox LIVE Gamertag: KaanDeBanaan
    Ga je akkoord met alle voorwaarden en regels? Ja
    Geef wat extra informatie over jezelf: Actieve speler die MW3 speelt. Kan redelijk goed Quick Scopen!

    Ik hoop dat ik mag joinen,

    MvG
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  19. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Kaan,

    Welkom bij Versus Gaming!
    We zullen je spreken en wat informatie geven over de clan wanneer we je spreken op Xbox LIVE.

    Je wordt in een trial periode gezet, hoelang dit gaat duren moeten we nog even kijken. :)

    Met vriendelijke groet,

    Versus DeadLock.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @dagger en sgt9tailor: gewoon pm-en voor dat soort zaken. Berichten verwijderd
     

Deel Deze Pagina