1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

  1. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Is mario galaxy 1 nog de moeite waard, als je deel 2 al gespeeld hebt? Nu deel 1 in die budgetlijn terechtkomt, overweeg ik de game te halen.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Hij is het nog steeds waard. Deel 1 heeft iets meer grotere werelden. Natuurlijk is het niet meer zo speciaal nadat je deel 2 hebt gespeeld.
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    :thumbs: Bedankt. Als het een goed spel is, toch maar eens kijken. Mario Galaxy 2 vond ik erg goed en meer van hetzelfde is niet erg. En dan ook nog even beslissen of ik Zelda Twilight princess haal.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mario en Zelda zijn verplichte aankopen voor de Wii ;)
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan ik GC games ook spellen met de Classic Wii Controller ?
    Of moet ik voor de GC games de originele GC controller hebben.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Nope, je hebt geloof ik een originele GC controller nodig.

    Maarja, die speelt sowieso een stuk lekkerder dan die classic controller. :p
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanmiddag maar even een bezoekje brengen aan de gameshop.
    Heb namelijk zin om StarFox Adventures in de Wii te drukken maar ik heb namelijk nog geen controller.

    Kijken of ik Killzone3 kan ruilen tegen een GC controller :cool:
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Mario Galaxy 1 gewoon halen nadat je twee gespeeld hebt. Er zullen idd dingen in terugkomen waarvan je denkt.. dat heb ik al gedaan, maar dat is andersom ook zo (als je 2 na 1 speelt) :)

    Zou 'm zeker halen, alleen al vanwege epische gusty garden muziek :+
    Surround set vol open en genieten maar.. jammer alleen dat het level zo kort is.

    Vind bij Galaxy 1 trouwens ook dingen beter, zoals de portal naar levels (niet heel speciaal maar toch).. vind dat van Galaxy 2 á la old school mario leveltje kiezen eigenlijk niks.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2011
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ga de game wel halen. Ondertussen wat filmpjes gekeken van Mario Galaxy 1 en dat zag er leuk ook. Power-ups die ik nog niet heb gezien in Galaxy 2 (water/ijsmario) en levels waarbij mario op een rog(?) zit.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Een alternatieve GC controller kan ook (ik heb er ook 1tje en koste me 10 of 15 euro ofzo)...
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Weet iemand toevallig ook waar ik zo'n Y-adapter voor de Nintendo wii kan halen(naar 6.1CH Direct)? voor de Z-5500 ik vind het geluid via de TV echt maar niks en zeker als ik een game als Zelda zit te spelen. :+
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Gusty Garden Galaxy _O__O_
    Ik vind het systeem van Mario Galaxy 2 voor het kiezen van een level wel fijn. Ik ben nu iemand waar Nintendo het voor gemaakt heeft "Galaxy opstarten, en snel even een level kiezen". Ik vind het wel fijn, niet dat ik eerst moet kijken waar een ingang is naar een kamer waarbinnen ik dan weer kan kiezen enzo.

    Los hiervan is Mario galaxy 2 erg netjes :). Net wat pittiger dan Galaxy 1!
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb het gebeurd om een Y-kabel tussen TV en Onkyo aan te sluiten maar zo gauw ik de 2e apparaat aansluit valt het geluid bijna weg.
    Maakt niet uit of de andere apparaat uitstaat.


    Een Y-adapter (±€1,50) of Y-Kabel (±€3 ) kan je bij elke onderdelenhuis kopen.

    Wat wel werkt is een Audio Switch.
    Prijzen voor de simpelste switch ligt rond de € 10
    [​IMG]
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Thanks, maar met een Audio Switch zal ik toch ook wel een poort moeten hebben voor mijn Z-5500? dus een Optische, Coax of 6.1ch direct en niet dus een Audio Switch die jij nu laat zien?, of mis ik iets?.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Kort geleden besloot ik weer eens verder te gaan met Mario Galaxy 2 en ik merkte ineens hele gekke fouten in het scherm op, dit blijkt dus door de component kabel te komen. Ik zal dus een nieuwe moeten halen....

    Waar kan ik een goeie en goedkope vinden?
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik moet er ook een hebben en zag dat die krengen 30 euro kosten officieel van Nintendo =(.. maar ik ben toch wel altijd van het officiële spul.. 3rd party zal best even goed zijn maar over het algemeen vermijd ik dat spul al zo'n beetje vanaf het eerste moment dat ik game.... want vaak zit d'r ook veel bagger tussen.

    EDIT: Zat net beetje op gamerankings te checken voor wii games, aangezien ik voor m'n Wii een component kabel aanschaf en een (nieuwe) nunchuk (die ik al heb heeft een afwijking :+ ). De Wii valt qua aanbod toch wel tegen.

    Nu moet ik zeggen dat sommige games die, om welke reden dan ook, lager beoordeeld krijgen soms toch erg leuk zijn. Aangezien de Wii games uitpuilen in de budgetbakken. Zo had ik Sky Crawlers voor volgens mij een tientje aangeschaft en vond het een erg toffe game!

    Xenoblade moet ik sowieso nog halen, Pandora's Tower en The Last Story zien er wel goed uit alleen geen idee of die überhaupt naar het westen komen?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    *kleine up*

    [​IMG]

    aangeschaft.. maar wat blijkt, die audio kabels kunnen nauwelijks los van de beeld kabels. Waardoor ik dus niet de audio kabels kan aansluiten op de boxen/versterker en tegelijkertijd de beeldkabels op de tv. M.a.w. alle kabels moeten in de televisie.
    Dit "apart aansluiten" kan bij de Xbox 360 wel. Was er dus vanuit gegaan dat het wel zou kunnen :mad:

    Dus de grote vraag is wat nu, heb daar totaal geen verstand van. Kan je dat verlengen oid? Maakt het uit of je ze rechtstreeks op de boxen aansluit of de boxen op de tv aansluit?
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2011
  18. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Zoiets heb je denk ik nodig. Hier te vinden: http://www.allekabels.nl/Tulp-Kabels/9/1053495/Tulp-Verleng-Kabel.html
    Maar met een beetje google-en zal je denk ik wel iets goedkopers kunnen vinden.

    Zelf heb ik mijn TV op de versterker aangesloten en de audio kabels van de Wii op de TV zelf. Maakt voor de Wii geloof ik niet zoveel uit, omdat de Wii geen digital 5.1 ondersteuning heeft. Alleen ondersteuning voor Dolby pro logic II.

    In jouw geval lijkt het me wel mooier om het geluid via de versterker te laten gaan, dus met een verlengkabel, aangezien je geen verbinding hebt tussen je TV en versterker als ik je post goed begrijp.
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah kijk ja zoiets zou ik moeten hebben.
    Heb alleen een hekel aan vertragingen in geluid al de kleinste milli vertraging kan ik me aan ergeren. Dus vind verlengen van dingen e.d. hoe meer er tussen komt voor mijn gevoel hoe minder het is (net zoals op je tv aansluiten en boxen ook op de headphone uitgang van je tv aansluiten) :+
    Ben totaal niet technisch aangelegd maar dat ziet er wel goed uit.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2011
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb je geen optische kabel mogelijkheid voor het geluid van je versterker??
     

Deel Deze Pagina