1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke (oudere) game speel jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 15 mei 2005.

  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    ^^_O_ Heb die game kapot gespeeld vroeger.

    Heb vandaag CoD4 maar weer eens uit de kast gehaald, toch wel weer vermakelijk. Vind MW2 en MW3 niks, en BF3 kan me ook niet echt bekoren. CoD4 blijft gewoon geweldig!
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die baan heb ik echt kapot gespeeld, samen met m'n vader aan een stuurtje. _O_
     
  4. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij wel ja!

    Gister met me brakke de gameskast opengegooid en daar age of mytologie gepakt, nog zat mensen online btw
     
  5. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    http://www.youtube.com/watch?v=4oiZOmyspEc

    http://www.youtube.com/watch?v=puBWeHJHYBg

    Lachen spel dit. Ook al is dit spel 6-7 jaar oud, het ziet er nog bruut uit en ik speel dit regelmatig nog eens. Vergeet niet in HD te kijken als dat kan :+ Dit is wel een video commentary.

    Edit: hoe kan ik eigenlijk zorgen dat er een filmpje in de reactie verschijnt en niet de link alleen? Als ik qoute doe bij anderen die wel een filmpje erin hebben staan, zie ik
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2012
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Na SoM ofc ;)
     
  8. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4


    Geweldige game! Speel dit spel nog steeds wanneer ik niks te doen heb. Als Rockstar hier een HD remake van gaat maken, dan ga ik uit mijn dak!
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  9. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik speel nfs most wanted 2005 soms wel is,
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Colin McRae 3 en 2005 gekocht voor de PS2 maar ook voor de X Box zijn uitgebracht, die misschien ietwat strakker zullen ogen, maar bewust voor de PS2 versies gekozen omdat deze het beste werkt van onze oude consoles, en de voorkeur van controllers toch wel. Anyway, het blijven toch wel de legendarische rallygames en om de man te blijven eren, die de WRC reeks op PS2 ver achter zich laat, met name CM 2005 is echt fantastisch!! alles stages te rijden in alle type weersomstandigheden.

    Alleen een vraagje, aan degeen die CM 2005 hebben, als je de Career verliest moet je dan je oude save deleten of een nieuwe aanmaken als tweede savegame? heb namelijk de eerste game verloren waar hij Continue aangeeft, maar als ik daarop druk gewoon word vermeld je verloren hebt in deze career, en dus niet vandaaruit opnieuw kan beginnen, of doe ik iets verkeerd ofzo? :p
     
  11. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Juist warriors, wereldse game.

    Speel zelf nog vaak Dungeon Keeper (1&2), dat verveeld voor mij nooit.

    Heb op steam Final Fantasy 7 gedownload, moet daar ook weer snel verder mee gaan *) (de emoties zijn er nog steeds)
     
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Sinds een maandje of twee ben ik continue bezig met Resident Evil 4 op de GC. Ik moest en zal het spel op de GC gespeeld hebben om toch nog enigszins het gevoel te krijgen hoe baanbrekend die game destijds wel niet was. Zo af en toe pak ik hem weer uit de kast en speel ik toch weer zo'n twee uurtjes. Afgezien van de pixelige textures, zien de animaties en de wereld er nog steeds goed uit al zeg ik het zelf.

    Maar de game, wauw... wat is die wreed! Inmiddels bijna bij het einde van de eerste disc aanbeland. De grauwe wereld, de 'menselijke' vijanden, de spanning, de eindbazen, het verhaal... het lijkt alsof alles aan deze game klopt. De game is een stukje toegankelijker dan de voorgaande RE's, voornamelijk door de savepoints. Helaas was dit onderwerp één van de struikelblokken bij de eerste RE's waardoor ik die delen nooit echt heb willen spelen.

    Daarnaast ben ik sinds kort ook flink aan de slag gegaan met Super Mario Bros voor de SNES. Wat blijft dat ook een verdomd geniaal en lastig spelletje!
     
  13. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Voor mij is en blijft Resident Evil 2 toch de beste uit de serie. Het jagen overdag wat overdag was.. Haalde voor mij veel fun weg. Om de 1 of andere reden kon mij dat totaal niet bekoren. Maar met wat je zegt wbt de savepoints klopt wel. Soms was het té irritant maar dat wende aan mijn kant wel snel. Ik vond hetzelf juist subliem, het maakte het des te meer spannender.
     
  14. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    RE 4 was idd vet! Maar wel tergend langzaam toch?
    Ik kan me ngo goed herinneren dat ik me echt kapot schrok door zo'n hond die ff door mijn raam sprong!

    Ik heb van het weekend deze gehaald! OHYEAHHH!!!

    [​IMG]
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Een van de beste SNES spellen :cool:

    Wacht, 55 euro? 8)
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2014
  16. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Voor secret of Mana betaalde ik ook €60.00.

    Voor classics leg ik dat bedrag zo neer. De replay waarde betaald zich met gemak terug _O_
     
  17. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ja die dingen zijn knetterduur! Maar ik heb mijn LOST dvd's ingeleverd, dat scheelde :)

    Een vriend van mij heeft nu zijn SNES et 24 boxed games op marktplaats gezet, hoogste bod is 625 euro! _O_
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    shenmue II xbox versie
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Oy oy oy... Super Metroid :D. Die moet ik ook nog ooit in mijn collectie weten te krijgen! Heb je het spel inclusief hoesje?

    Ik vind RE4 juist geniaal qua tempo. Het werkt een stukje sneller dan de voorgaande RE's en je kan gelukkig door middel van één druk op de knop eventjes 180 graden draaien. Maar het klopt wel dat het spel niet al te snel is, maar dat hoort bij RE vind ik.

    @Brocade: de voorgaande RE's zijn daardoor inderdaad spannender. Opzich heeft het gebrek aan savepoints ook wat idd.
     
  20. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ik heb vroeger in mijn jeugd veel spellen op de NES gespeeld maar een aardig gedeelte heb ik nooit voltooid. De NES era was de echte Hell difficulty. Dus ik heb besloten om weer opnieuw te beginnen en de entire franchise (Mega Man 1-10 + de X series en eventueel nog een paar anderen) te voltooien.

    Ben nog niet heel lang bezig, maar heb 1 en 2 al uitgespeeld. 1 was een zeer moeilijk spel (vooral de Yellow Devil, die heeft me 5x vermoord) maar ik heb het weten te overwinnen. 2 heb ik vroeger wel weten uit te spelen (De metal blades waren zeer overpowered dus dat was niet een enorm wonder) maar dat was op normal difficulty, dus nu doen we uiteraard de moeilijke difficulty. Ben nu bezig met 3 en gelukkig is die wat lastiger dan 2, dus bereid ik me weer voor op een uitdaging.
     

Deel Deze Pagina