1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gamecube] Is deze console nog de moeite waard?

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Kevf, 22 apr 2008.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De game steekt nog steeds met kop en schouders boven de rest van de platformers uit, dus ja. :)
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En is Harvest Moon AWL een aanrader? Ik hou best wel van een wat trager en onderhoudend spel :)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Jazeker, echt een zwaar verslavende game. Prachtige tijden mee gehad, na Super Smash Brothers mijn favoriet op de GC.
     
  4. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een donkey kong bongo's te koop staan.Met 2 spellen erbij.
    Mocht er iemand interesse in hebben?
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Welke spellen?
     
  6. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    @op

    Absoluut nog de moeite waard om te kopen!

    Al is het alleen maar voor 'The Legend of Zelda: The Wind Waker'

    (edit: lees nu pas dat ik reageer op een 2 jaar oud topic. Nou ja, zelfs 2 jaar later is ie nog steeds de moeite waard om te kopen :))
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2010
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gamecube? Nee, die is de moeite en het geld niet meer waard IMO, kun je beter een Wii kopen die speelt ook GC spellen af.

    Enige GC spel wat ik nu nog heb is Metal Gear Solid: Twin Snakes. Nog steeds een topper! :thumbs:

    (MGS is zo'n serie die ik dus nooit zal verkopen)
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Echt wel, dat ding blijft geniaal :D
    En het is IMO de mooiste console om te zien...
     
  9. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Jungle Beat en Donkey Konga.Heb ze allemaal helemaal compleet.
    Bongo's zitten in de originele doos nog.Als je interesse hebt kan ik je
    wel een foto sturen?
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik vraag me af of er een Gamecube controller bestaat die meer lijkt op de Xbox (360) controller. Kan echt niet overweg met dat ding, en dat vind ik echt vervelend.

    Alvast bedankt, jullie zouden me er echt enorm mee helpen! :D
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kick! :)

    Nog steeds wanhopig op zoek, het zal waarschijnlijk wel niet bestaan en dat is uiterst zeur. Maar als er wel iets is dat al enigszins in de buurt komt, laat het me aub weten :)
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Enige wat ik kan bedenken.... en dat kost dan iets is Wii kopen die backwardscompatible kan en dan een Classic Controller Pro erbij.
    Met spellen als Mario, Zelda, Metroid en Boom Blox e.d is het het wel waard.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat werkt dus niet. ;)
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Is het de moeite waard om een 2e handse Gamecube te kopen alleen om Resident Evil Zero en Resident Evil Remake te spelen ?

    Heb RE1 al op de Playstation gespeeld. Maar de GameCube versie is qua graphics echt superior vergeleken met de oude Playstation versie. Resident Evil Zero heb ik nog nooit gespeeld. En wil ik toch ook even meepakken.

    Ben helemaal in de Resident Evil sfeer na die nieuwe trailer van RE6. :p En ben van plan om alle Resident Evil delen (sowieso RE1, RE2, RE3, Code Veronica en RE4) weer te gaan spelen voor RE6 uitkomt.

    RE1, RE2, RE3, RE4 heb ik al op mijn PS3. Nu wil ik dus beginnen met Resident Evil Zero. Alleen vind ik het altijd zo vervelend om een console te kopen alleen voor 1 of 2 games. Ik wou ook de 3DS halen alleen voor RE Revelations, uiteindelijk toch maar gewoon de Vita gehaald.

    Daarom twijfel ik een beetje. Zijn die 2 RE games echt de moeite waard ?
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
  15. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen wel, hele mooie remakes en de cube heeft verder coole games hoor!
     
  16. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Volgens mij heb ik jou ook al op een ander forum verteld dat je gelijk Eternal Darkness erbij moet halen.. ;)
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Klopt helemaal ja. :D

    Had al met iemand een deal voor RE Remake + een GameCube Console voor slechts €35. Maar het is toch niet door gegaan.

    Zit nu een beetje op Marktplaats rond te kijken...

    Het eerste wat me opvalt is dat ze nog best veel vragen voor GameCube games. Vooral die Mario en Zelda games.

    Eternal Darkness ziet er leuk uit. Reviewcijfers zijn ook goed (9.2 op metacritic), ga het spel misschien wel halen. Maar eerst Resident Evil natuurlijk.. \o/
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Voor 35/50 euro zou ik het zeker doen als je helemaal RE fan bent. Dan kun je je er geen bult aan vallen.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Vergeleken met deze versie is het origineel kinderspel. De nieuwe graphics en vooral muziek en geluiden maken de game echt vele malen enger. Toevallig wil ik nu door een toffe stream op Twitch ook de Resident Evil serie spelen. Ik heb sommige van de games vroeger echt hooguit een uur gespeeld, maar ik wil nu gewoon beginnen met Zero. :)
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

    Deel 1, 2, 3 en Code Veronica had ik vroeger in mijn collectie. Maar heb de spelletje destijds nooit helemaal uitgespeeld. Omdat ik ook nog vrij jong was. En mijn Engels was toen ook nog niet echt vaardig genoeg om er goed mee uit de voeten te kunnen.

    Heb van alle Resident Evil titels ook alleen maar deel3, deel 4 en deel 5 uitgespeeld. Dus een RE fan ben ik wel, maar een échte die-hard fan kan ik mezelf niet noemen. Die Resident Evil games hebben me gewoon altijd aangetrokken. Hoop dat bij Deel 6 dat dat beklemmende gevoel terug komt. Want dat vond ik altijd zo leuk aan RE.

    Ik ga het het volgende bestellen (bij mariocube.nl)

    Resident Evil 0 (€17,45)
    Resident Evil 1 (€12,45)
    Complete GameCube Pearl in doos met memorycard (€35,90)

    Wel wat duurder dan ik had gehoopt. Maar ik vind het toch wel de moeite waard. Daarnaast kan ik het ook gaan ophalen. Die gast die mariocube runt woont hier vlakbij zie ik net (10 min met de auto).

    De goedkoopste GameCube die ik op Marktplaats heb gezien kost €15, maar daarnaast moet je nog €7 verzendkosten betalen en een Memorycard kopen. Kom je ongeveer op hetzelfde uit. Resident Evil 0 en 1 kosten ook +- €10 op Marktplaats. Dan betaal ik toch liever ietsje meer zodat ik alles in 1x kan kopen en gewoon kan ophalen.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2012

Deel Deze Pagina