1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Centraal] Ik zoek een Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 30 mei 2007.

  1. TuD lil PWNY

    TuD lil PWNY Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee Looney, alleen xbox ;)
     
  2. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Vroeg dat omdat er een guilde/clan is op de server waar ik ook op speel :)
    Had gekunt!
     
  3. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Hallo,

    Ik speel op de PS3 vooral MW3, ik ben prestige 19 en heb een k/d van 3,90

    Mijn gamertag op ps3 is Da_Graveyard , ik zou graag een goede Nederlandse clan willen joinen. Ik zit nu bij InClanKillas, een zeer sterke Britse clan. Ik speel eigenlijk alle gamemodes wel.
     
  4. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Geen goede Nederlandse COD clans hier??
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wazaaaa,

    Dus, Ik ben Dagger, 23 jaartjes jong en al wel een hele tijd competief speler, vanaf mijn 14de ongeveer. Heb nu sinds 3 dagen toch maar MW3 gekocht. Heb ongeveer 1 jaar niet competief meer gespeeld maar dat wil ik weer rustig aan gaan op pakken.

    Op MW3 kan ik nog niet echt zeggen wat mijn K/D etc etc is, boeid eigenlijk ook niet maar op black ops was het 2.44.

    Headset etc is er uiteraard. Mocht iemand interesse hebben:

    CnC Dagger <--- gamertag

    ik hoor het wel! ltrz.
     
  6. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Dagger voeg me toe!

    xPhysiXz

    Heb vaker met je gespeeld op blackops toen Oneshot er ook nog was bij CnC.

    Ben van plan team te maken heb application lopen bij Cobern-gaming
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Voeg mij maar ff toe als je wilt;) ben nog de hele dag op t werk namelijk. CnC Dagger.
     
  8. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeoke, ik moet werken van 4 tot half 8 vanavond. Wie weet daarna ff paar potjes spelen?
     
  9. BeatHunterzz X

    BeatHunterzz X Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    beste Sky hawk,

    ik zag je post staan omdat je vooral tactical games speelt onze clan speel voor op mw3 tactische gamemodes zoals: CTF, DOMINATION, S&D zulke gamemodes. Als je Mw3 hebt kun je misschien de clan joinen. kijk anders even op de site (http://clan.iclanwebsites.com/dutcheliteteam) of add me op xbox
    GT= BeatHunterzz X


    groeten,

    Beathunterzz
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2012
  10. cpt.dave

    cpt.dave Crew Lid

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    geef je GT en ik zal wel wat met je door spreken als je nog interesse hebt in Versus Gaming;)
     
  11. BeatHunterzz X

    BeatHunterzz X Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    miss is onze clan iets voor jou? we spelen vooral tactische gamemodes met call outs enz. Zal je vanavond nog wel even een message sturen


    groeten
     
  12. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al enige tijd opzoek naar mensen die op zowel de PS3 en Xbox 's avonds wat uurtjes GTA of BF3 willen spelen.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ben ik weer.... Ik zoek een clan. Dit keer een clan die wel de spellen speelt die ze zeggen te spelen. Ik was DET gejoined, de clan van Deadfocus en beathunterzz voor MW3 echter spelen die mannen alleen BF3 en Minecraft.

    Natuurlijk moeten ze dit zelf weten alleen ben ik daarvoor niet gejoined, en met die reden ben ik er ook weer uitgegaan. Er was totaal geen samen gaming en geen mensen die mee speelde.

    Dus even wat over mezelf:

    Ik ben Dennis, 23 jaartjes jong en een gamer, obviously. Ik speel vanaf CoD1 eigenlijk vrijwel alle CoD games. Met hier en daar een stop ertussen.

    Sinds mijn 13de ongeveer begonnen met echt competief gaming op de PC uitgegroeid naar de Xbox 360. Ik heb een tijd voor Team Reflex gespeeld in CoD BO en heb hier een hele fijne en goede tijd gehad en veel gescrimt en decerto matches gespeeld. Echter brak het team op en sinds dien is Team Reflex niet meer actief ( helaas ) in de CoD games.

    Ik speel geregeld MW3 met daartussenin Fifa 12 voor de fun. Ik zoek een clan die zich voornamelijk bezig houd met MW3, veel scrimt, samenspeelt etc.

    Ik ben niet bereid te joinen met een team wat je de laatste tijd steeds meer hoort, ik zoek een clan die 1 geheel is en niet opgesplits in 20 verschillende teams die nooit samenspelen en zich dan een community noemen. ( mensen die dit hebben weten wie ik bedoel ).

    Ik ben vrijwel elke avond vanaf 8 uur ongeveer on line naar het trainen.

    Ben je geinterreseerd? mag je me toevoegen, mijn gamertag is Roidz NL
    Ook mag je me een PM sturen of hier reageren.

    Ik beschik uiteraard over een headset, Turtle beach X11.
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    flink wat animo voor mij da zie ik wel:p
     
  15. MDesign

    MDesign graphics

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hele team/clan gebeuren hier op xboxworld is toch een grote grap.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    In het begin niet eigenlijk. Toen waren er goede / standvastige clans die hier ook recruite. Maar momenteel is het een flop inderdaad maar ik merk dit overal. Veel goede clans zijn zich ook op andere games gaan focussen omdat MW3 gewoon echt een flop is. Ik hoop dat het weer aansterkt met de nieuwe black ops...
     
  17. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat het mij maar weten als je iets fatsoenlijks tegenkomt Dagger :p
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    haha is goed :p ben nu toch ook weer beetje op de PC prototype 2 aan het doen, ben echt aan het wachten op BO2 want MW3 kan ik niet 4 uur achter elkaar spelen zonder het beu te worden haha.
     
  19. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Dagger ik ben weer back van vacation! Morgen ben ik online vandaag vriendin jarig weer ff samen spelen dannnn?
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    yoyo had je net een PM gestuurd man. Maar is cool! vanavond ben ik zelf ook niet on line dus komt goed uit ;)
     

Deel Deze Pagina