1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky X-Bazar ideeënbus: Voor alle tips, toevoegingen en opmerkingen m.b.t. de bazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Valentiney, 9 aug 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat heeft dit met de Bazaar te maken? ;)
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ook al een dag van? Samenleving wordt steeds kanslozer :F:
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    :F:
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    :F::F:
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Inmiddels opgelost!
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
  7. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Is het geen idee om kicken van je eigen threads te limiteren tot eens per 3 dagen of per week ofzo, in plaats van 1x per dag? Het is eigenlijk knap irritant dat je dag in dag uit exact dezelfde threads van dezelfde personen, vol met 20 pagina's met louter topickicks, bovenaan ziet staan en dat je echt moet zoeken naar nieuwe threads.. Denk dat als je maar 1x per week mag kicken dat het veel makkelijker wordt om gericht te zoeken.. Of als er helemaal niet meer gekickt mag worden.

    Just a thought! Ik mag graag ruilen en kopen/verkopen, en ik denk dat het zoeken er stukken makkelijker op wordt!
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Een sorteerfuctie lijkt me een beter idee.
     
  9. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    agreed ;)
     
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dan kijk je toch gewoon naar het aantal posts in een thread? :)
     
  11. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97

    Zou kunnen, doe ik nu ook, maar dat hele gekick is totaal nutteloos.. Als niemand dat meer doet kun je veel makkelijker kijken en zoeken.
     
  12. Xboxownes

    Xboxownes Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom van ps3only.nl naar hier. Wat ze daar hadden was een feedbacksysteem. Je moest na een deal naar diegene zijn profiel gaan en daar kon je een feedback achterlaten, positief of negatief. Na elke positieve ontvangen feedback kreeg je onder je username een getal met het aantal goede deals waaraan anderen konden zien hoe betrouwbaar je bent. Doe dat en het probleem is opgelost! Werkt perfect daarzo.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is dat niet fraudegevoelig?
     
  14. Xboxownes

    Xboxownes Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat?
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Op een forum waar ik op zit, is dat systeem er ook, alleen moet dan een mod de feedback accepteren.
     
  16. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt reuze mee, je kunt zien wie er een rating aan de desbetreffende user heeft gegeven + hoe de deal verlopen is.

    Uiteraard kan er in principe mee geklooid worden, maar mede omdat je kunt zien wie de rating gegeven heeft, kun je zelf bepalen of de rater wél betrouwbaar is. Dus stel dat ik 4 ratings heb en 3 daarvan zijn van actieve betrouwbare users, dan kun jij zien dat ik ook betrouwbaar ben.
    Mocht ik 4 ratings van members hebben die vorige week een nieuw account aangemaakt hebben, dan kan je eraan twijfelen ja.
     
  17. Xboxownes

    Xboxownes Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, zo erg kan er niet mee gekloot worden. je kan moeilijk een paar accounts zelf aanmaken en dan onderling goede feedbacks geven, dat zien ze wel aan het ip-adres. en de moderators hoeven het niet goed te keuren nee, maar ze controleren het wel. ik stem voor!
     
  18. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    even een ander vraagje mbt prijsvragen. zag hier namelijk vragen over op het forum. Als ik mij goed kan herrineren zijn er prijsvragen geweest voor de game of thrones en operation raccoon city. echter zijn de winnaars van de prijsvragen nooit bekend gemaakt. Is dit een foutje ofzo, of worden er prijsvragen gehouden zonder dat er een prijs is?

    was gewoon benieuwd omdat deze vraag bij meerdere personen speelt
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Prijsvragen worden altijd wel afgehandeld, alleen wordt hiervan niet altijd de uitslag direct gepost. Maar dit zal ongetwijfeld snel gebeuren, gewoon Willem even een trap onder zijn kont geven :cool:

    Ik zie alleen niet de link met de Bazar bij deze vraag...
     
  20. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    oh ok. bedankt in ieder geval voor het ophelder. vroeg het mij gewoon af.

    Hoe bedoel je 'de link met de bazar'?
     

Deel Deze Pagina