1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Suits

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 17 aug 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Suits

    [​IMG]


    [gb]Wat is Suits?[/gb]

    Mike Ross (Patrick J. Adams) is een luie maar briljante schoolverlater die zonder een diploma bij een sollicitatiegesprek terecht komt met een van de beste advocaten in New York: Harvey Specter (Gabriel Macht).
    Harvey heeft het eigenlijk wel gehad met de standaard afgestudeerde rechtenstudenten en neemt een gok door Mike aan te nemen na het zien van zijn talenten en zijn fotografisch geheugen.

    "‘Suits’ is een advocaten serie met pit en snelheid, de combinatie van de doorgewinterde mannetjesputter Harvey Specter en de jonge hond Mike Ross werkt erg goed"

    [gb]Wanneer komt Suits?[/gb]

    Suits komt iedere Donderdag op USA Network. Dus Vrijdag te zien voor ons Nederlanders. Over uitzendingen in Nederland is nog niks bekend. :)

    [gb]Filmpjes van Suits[/gb]







    [gb]Mening[/gb]

    Hou je van een snelle serie die spannend is maar ook op veel momenten grappig is dan is Suits wat voor jou. Zit een heerlijk tempo in en de 42 minuten zijn zo voorbij.


     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2014
  2. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Wanneer komt Chuck? ;)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    My bad.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja was te lui om 'em te maken maar deze serie verdient echt een eigen thread.:thumbs:
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    In seizoen 2 lijkt de nadruk veel meer op het kantoor zelf te liggen dan in 1. Daar was het toch vooral Mike & Harvey die zaken oplossen etc. Vind dit ook wel interessant. Die flashback van ep.8 vond ik ook goed, alleen Mikes deel was te cheesy voor woorden. 'Ik ga Curious George niet citeren, m'n moeder las me dat altijd voor dus ga ik het niet gebruiken om een meisje in bed te krijgen.' :lol: *Harvey komt toevallig langslopen* 'Haha kijk die gast, ik wil nooit zoals hem zijn'. :F:

    Episode 9 was ook weer sterk.
    Benieuwd hoe Mike met de dood van z'n oma omgaat. Lijkt ook weer wat op te bloeien tussen hem en Rachel. Rachel eindelijk de LSATs gehaald, kan ook een interessante ontwikkeling zijn, Rachel als advocate. Go Rachel! En goed om te zien dat de serie telkens dieper ingaat op de personages. Nu wordt Louis Litts geschiedenis en zijn beweegredenen weer goed belicht, ben dan ook benieuwd wat ie gaat doen in de volgende aflevering. Aantal sterke dialogen ook tussen hem, Harvey en Jessica.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mis soms wel magic Mike dit seizoen die echt alles wist etc. Dit seizoen komt dat wel voor maar is wel minder nadrukkelijk aanwezig.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Het is nu meer een machtsstrijd binnen het kantoor, waar Mike een kleinere rol bij heeft. In ep 9 had je nog wel even dat gedoe met die profhonkbalspeler, maar dat speelde alleen op de achtergrond.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Eindelijk een topic!
    Prachtserie.
    Ben zelf nog maar bij Season2 ep6. Vind de cases zelf die in elke aflevering voorkomen af en toe wel lastig te volgen, maar die humor is echt heerlijk.



    :lol:
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2012
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Net S02E09 gezien.....Donna _O_
     
  10. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist de pilot gekeken, alleen is er voor mij nog iets niet helemaal duidelijk.
    Op een geven moment is er een scene in de rechtszaal waarbij ze proberen om bepaalde files te krijgen van dat bedrijf in die pro-bono zaak. Alleen snap ik de manier waarom ze die files nou krijgen niet, kan iemand dit verduidelijken voor mij?
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Inderdaad echt imo het leukste stuk in de serie.
     
  12. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Wat een heerlijke serie is het toch! Ik vond S02E08 toch wel een van de betere, leuk om even in het verleden van Harvey te kijken.
    Ik ben ook erg benieuwd nu hoe het verder gaat met Pearson Hardman.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gelukkig gaat het in Januari alweer verder. :)
    Straks maar weer de laatste kijken.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Awesome aflevering. Het had echt alles. :D

    Beetje jammer van Mike en Rachel op het einde. Toen die in bed lag met Tess wist je al dat Rachel dan toevallig langs ging komen.

    Btw freaking can opener. Nu weten we het nog steeds niet. hehe.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2012
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ohja shit! Nieuwe suits! :D

    Edit: _O_
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2012
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat een aflevering!

    Harvey en Mike stoned! _O_
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat een heerlijk einde! Nu wachten tot januari!? :mad:
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beter dan wachten op Juni. :p
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Echt met stip m'n favoriete serie. Héérlijk! Hopen dat ze deze lijn door kunnen trekken.
    Harvey is awesome!
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2012
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Epic scene met stoned Harvey en Mike _O_ Mike's magic was ook weer even terug daar bij de hoorzitting van Harveys ontslag met die affidavit. 'I know I'm not a partner but.. ' 'Yeah, go ahead!' *steekt hand op* Dat einde was wel echt weer te gay. Plusje voor de GoT-verwijzing.

    Is dit seizoen nu afgelopen of wat?
     

Deel Deze Pagina