1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pop up reclames op het forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door FinalBob, 28 sep 2012.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Beste redactie,

    Tot op heden heb ik het prima gevonden dat er zo nu en dan een reclame popup verschijnt op het scherm, het is nu met de LOI reclame wel erg overdreven.

    Letterlijk bij elke nieuwe pagina komt de popup opnieuw. Ik weet niet of dit op de één of andere manier bij mij alleen is, maar het is zo niet werkbaar. Ook bij het wisselen van bijvoorbeeld pagina 19 naar 20 in een gamesthread komt hij weer voorbij. Ik merk dat mijn irritatie enorm toeneemt hieromtrent wat ervoor zorgt dat ik het forum dan niet meer zal bezoeken. Dat zou ik jammer vinden en het lijkt mij ook onnodig.

    Daarnaast stoor ik me wel aan het karakter van de reclames. Maar dat is wellicht iets persoonlijks. Lijkt me geen overbodige luxe om de reclames meer af te stemmen op de bezoekers.

    Gr,
    Bob
     
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Hmm nu is het voorbij, 20 minuten later is de frequentie weer gedaald. Zo is het weer meer werkbaar :) Wellicht was het een storing oid.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Opvallend! Goed punt dat die frequentie een kritisch punt is. Naar mijn gevoel is het echter nog niet storend. Ik ervaar ook geen 'bugs' o.i.d. waarbij de frequentie toeneemt.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    AdBlock :cool:
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Op XBW toch niet? Mirik zal er niet rijk van worden, maar ik wil op zijn minst het gevoel hebben dat ik mijn steentje bijdraag aan het in de lucht houden van XBW. :+
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Donate knop maken :+
     
  7. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ja daar ben ik het mee eens Dulle. Het initiatief en sich vind ik meer dan prima!

    Het was alleen even heel vreemd dat eerder vandaag bij elke muisklik de popup van LOI opnieuw kwam. Nu zie ik hem nauwelijks meer en is het weer op orde :)
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Donaties werken slechts eenmaal en waarschijnlijk in een zeer selecte groep. Ik denk niet dat mensen maandelijks zullen doneren. De kosten blijven echter wel maandelijks. Reclames zullen dus uiteindelijk meer inkomsten genereren dan donaties. Daarnaast heeft Mirik aangegeven dit niet te willen doen.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Op mijn mobiel heb ik geen AdBlock :+, compenseert weer :9
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Tapatalk blokt het wel. :+
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Normaal gezien komt de ad maar 1x per 'sessie' geloof ik. Moet ik je alleen de definitie van sessie schuldig blijven, maar volgens mij is het zolang je je browser open houdt.
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ligt het aan mij, of zijn het aantal pop-ups NOG weer meer geworden? :{
    Begint wel erg irritant te worden nu...

    Zou het na het crowdfunding gebeuren niet wat minder worden??
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het zou weg moeten zijn. Maar een aantal mensen hebben er op een of andere manier nog steeds last van.
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ah ok. Lucky me ;)
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Althans, ik heb er geeb last van, en heb ook geen adblock.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb volgens mij al weken geen popup meer gezien, welk device en welke browser zie je ze nog dan?
     
  17. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij zie ik ze nog bij Google Chrome.
    Op PC.
    Steeds van Film 1.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2013
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Op me telefoon is het echt een gekut met die pop ups. Heel vervelend want ik klik naast de pop up maar dan verdwijnd die niet altijd :mad:
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ook ik vind het irritant! Natuurlijk mag je reclame maken, en ben niet beroerd om af en toe op een kruisje te drukken. Omdat ik zelf vergroting gebruik (google chrome staat op 140% ) moet ik eerst uitzoomen en dan het kruisje klikken en dan weer inzoomen! Dat is irritant! ook blijft de onderste reclame dan gewoon irritant staan!
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Tapatalk? En voor op je pc ad block?
     

Deel Deze Pagina