1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De eerste races leveren niet zo veel op. Maar met alle bonusen erbij loopt het alsnog snel op.

    Ik heb nu 3 uur gespeeld ongeveer en rij nu ik een dikke Audi. Heb al meer auto's kunnen kopen en niks verkocht. Alleen geld verdiend aan races.
     
  2. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Jij speelt de volledige game al neem ik aan?
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Leuk om gewoon 35mph achter traffic aan te rijden en rond te kijken. Dan ff terugschakelen en er voorbij ;)
     
  4. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je nou steeds de demo weer opnieuw spelen?
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    hij heeft inderdaad het volledige spel (promo versie).

    Demo's worden nooit opgeslagen (op multiplayer zoals BF3 na), dus je moet inderdaad weer opnieuw beginnen.
     
  6. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Vond het grafisch er erg goed uitzien, de handling was inderdaad wat meer arcade , maar met alle opties uit en sturen op realisitsch merk je inderdaad dat het spel je stuurbewegingen niet limiteerd als je hard rijdt. Als je je stuur (CSR) dan op 600+ sensivity hebt staan is dat wel weer realistisch.

    Tijdens het cruisen wilde ik linksaf op een kruising en was onbewust op zoek naar mij richtingaanwijzer op mijn CSR....:)

    Ik miste overigens wel een echt schade model, buiten dan de schade die cosmetisch mogelijk is, hopelijk is dat wel geintegreerd in het echte spel en ik miste een replay mogelijkheid.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb een promo. Je kan ook de Achievements checken op m'n profiel.

    Heb ook al een Xboxworld club opgericht, tag XBW.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Video, video, video! :)
     
  9. Patje65

    Patje65 Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook blij verrast.. was bang dat t teveel arcade zou worden. maar dat valt gelukkig reuze mee.
    lijkt inderdaad beetje op tdu 2 maar dan 10x beter.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb geen capture card, moet je bij Lars/Dulle/Fardo zijn. :p
     
  11. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    De demo zag er veel belovend uit.
    Natuurlijk iets minder realisme maar dat is niet heel erg in deze spin-off.
    De ai zag er ook beter uit dan in Forza 4. Daar reed je met 2 vingers in je neus nog weg.

    Dan hoop ik dat deze club wel actief blijft en geen zooitje wordt!
    XBW is een mooie tag en gelukkig is hier geen i-tje voor geplakt...

    Heb je de mogelijkheid om auto's in een club-garage te zetten?
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Veranderd het geluid als je een andere uitlaat installeerd?
     
  13. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je in Horizon niet racen net de club uit FM4? Zoals je bijvoorbeeld bij Rockstar games kan doen met de crews.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hoe is het off-road rijden Willem? Kun je bijvoorbeeld door de bossen rijden? :+ In Test Drive Unlimited 2 kon je mooi off-road, helaas had die game nogal wat gebreken :+
     
  15. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Okee, dan heb je tenminste nog iets van progressie waar je om moet racen. Niet dat je van je 2002 Golfje direct in een RS4 stapt bij wijze van.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan wel van de weg af, maar er staan veel hekken en bomen/bossen waar je niet door heen kan.
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik vind hem tegenvallen. Dit heb ik al eens eerder gedaan in need for speed en test drive unlimited.

    De soundtrack van de demo is wel erg lekker moet ik zeggen. Vind ook het graffitti look sfeertje totaal niet mooi.

    Nee deze game laat ik mooi voorbij racen.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nog niet getest.

    Viel me wel op dat piepende banden bij elk voertuig hetzelfde klinkt. Geen idee of dat realistisch is.
     
  19. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom er net achter hoe je de radio uitzet. Je kan met de D-pad natuurlijk switchen tussen de stations, als je naar links en rechts drukt achter elkaar gaat de radio uit.
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Vanmiddag ook de demo geprobeerd en het is weinig nieuws, maar het is wel heel vermakelijk. Rijdt lekker weg, het maakt mij niet uit of het realistisch is of niet, dus ik vind het heel fijn rijden. Sfeer is tof, de muziek heeft mij echt verbaasd. Porter Robinson er in, ik ben verkocht. Verder vond ik het er echt prachtig uitzien, de bergen, de omgeving en de auto's. Schitterend. De races gingen ook niet allemaal gemakkelijk, normaal in Forza ( 3 ) rijd ik ze er helemaal uit of word ik helemaal weg gereden. Nu leuke gevechten kunnen hebben met de AI.

    Het rival-idee vond ik ook verrassend leuk, bijvoorbeeld Fiasco's tijd er uit gereden. Of de traject-controles waarbij je met je vrienden kunt checken vond ik leuk!

    Verder niet op de kleine dingen gelet, maar de mooie wereld en het offroad rijden maakt het voor mij echt een toffe game. Als de full game ook nog is levendig is, ben ik tevreden!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina