1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Precies, maar dat is ook nooit de bedoeling geweest naar mijn mening. Horizon doet niets vernieuwend, maar doet juist de dingen goed die andere racegames met freeroam juist weer fout deden.
     
  2. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Aan de andere kant moet je je ook afvragen in hoeverre het racegenre nog vernieuwend kan wezen. Zeker met de huidige hardware.
     
  3. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat verwacht je dan nog meer, opzich is het sinds Forza 1 niet meer verandert hoor
     
  4. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb het nu een paar keer gespeeld en vind het toch matig......

    Niet enkel de besturing, maar met name dat het slecht te zien is welke hekken je wel door kan en welke niet. Heb in de Demo iig twee plekken waar je vol doorheen kan, maar het haalt niks uit, want je kan niet doorsteken naar ergens anders. Je rijd dan gewoon een vierkant veld op, snap de lol daar niet van. had juist het idee dat je dan gewoon door zou kunnen rijden naar een andere weg.

    Wat me ook tegen valt zijn de andere auto's. Ze rijden vaak enorm in de weg door domme inhaalacties als je er net aan komt. Dus letterlijk 10m voor je halen ze hun tegenligger in omdat die net voor hun is.
    Daarnaast als ze je aanrijden dan doen ze dat rustig nog 5x achter elkaar op nagenoeg dezelfde keer.

    De besturing valt me toch ook wel tegen. Merk weinig verschil tussen de verschillende off-road gedeeltes (steen en zand). Daarbij is het gewoon een stuk minder.

    Heb iig de limited besteld en die blijft staan, want vermoed dat ik er toch wel lol aan ga beleven.
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Is het dan niet beter om zo'n game dan een keer 2e hands te halen of uit de budgetbak? Wat ik hier van jou lees zijn best essentiele zaken voor een free roam game. AI van andere auto's op de weg moet gewoon goed zijn, is het dan bijvoorbeeld vergelijkbaar met TDU2? Want daar vind ik persoonlijk de graphics, geluiden en besturing echt om te janken. Zelfs deel 1 vond ik nog beter. Helemaal als je de game met een stuurtje wilt spelen, tijdens de openingscene waarbij je ook moet rondlopen is dat bijna onmogelijk.

    Maar goed, dat was TDU en dit is Forza. :)
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Gewoon lekker Horizon kopen, ga je geen spijt van krijgen ;) Die AI valt best wel mee. Dat bijna stilstaan is vooral bij kruispunten en afslagen, gewoon beetje afstand houden wanneer zo'n kruising nadert of links/rechts rijden. De rijervaring die je gaat hebben met Horizon is top :b:

    Het geluid en de besturing zijn helemaal geweldig!
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wil je het eens voor me proberen als je een race uitlaat monteert of het geluid anders klinkt? :thumbs:
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Prima.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Koop sowieso liever nieuw, heb je ook geen gedoe met mogelijke krassen,..etc. Ergens heb je natuurlijk wel gelijk.

    Moet zeggen dat ik TDU niet ken,... en het enkel vergelijk met FM4. Dus vermoed dat als ik het met TDU zou vergelijken ik wellicht heel positief zou zijn. Kortom wellicht ben ik gewoon een verwend nest. ;)








    Dat bijna stilstaan irriteer ik me niet aan, maar meer die andere "snellere rijders", die lukraak inhalen. Dus net voor je neus en verder gewoon op een "spoor" lijken te rijden.


    Enfin, ondanks dat ga ik me toch wel vermaken.
     
  11. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Vooral als ze met z'n 2en achter elkaar rijden valt dit heel erg op idd.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik koop hem niet, het is helemaal niet realistisch joh...






    Wacht wel tot februari dan komt deze sim er aan.
    [yt]nqwfGqwJlGo[/yt]
     
  13. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan niet snel genoeg komen! Eindelijk weer eens een Carmageddon.
     
  14. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Leuk voor die 9, maar geven wel dit aan:

    Zonde.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar die paragraaf word dan wel gevolgd door

    Al met al wel eeen hele positieve review. De schaal en opties zijn blijkbaar minder dan bijv TDU2 maar ik krijg de indruk uit de Eurogamer review dat het qua handling en physics gewoon een volwaardige Forza is.

    Wat het imho meteen in een andere league plaatst dan (weer ) bijv TDu. Want op dat vlak is Forza natuurlijk nog steeds meester

    Forza werd na twee delen een beetje te droog voor mij. Ik ben niet zo auto gek dat ik echt volledig voor de sim aspecten ga, maar misschien is Horizon dan voor mij wel weer een mooie middenweg.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2012
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Klopt helemaal wat IGN schrijft.

    Ik vind het alleen gek dat de review nu al online staat. Op de formulieren die ik heb staat dat 't embargo tot vanmiddag 3 uur is.

    Één ander minpunt aan Horizon vind ik de omgevingen. Veel van hetzelfde en gewoon vrij saai. Geen toffe gebouwen of echt zieke grindpaden door bergen. Ook geen mooie zonsondergang bijvoorbeeld. Dat vond ik in FUEL erg gaaf, en de tropische omgeving uit TDU1 werkt ook veel beter dan het de herfstbossen uit Colorado.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Fuel was ook ziekelijk groot en gevarieerd. Flink wat rond lopen scheuren, maar op den duur was ik daar ook wel klaar mee, en had ik de helft van de map nog niet unlocked.
    Ben ergens ook wel bang dat het een beetje dof is, zo een eentonige omgeving.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    FUEL was zonder twijfel de saaiste racegame die ik deze generatie gespeeld heb
     
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    eentonige omgeving? je hebt in Colorado Woestijn, bossen en Bergen dus zo eentonig is het niet. voortaan beetje verder verdiepen in de geografie aub je oordeelt nu op 1 demo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina