1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Zou kunnen idd.

     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De kans begint wel steeds groter te worden dat het met GTA V te maken heeft. Aangezien 2K games bij Take Two zit en Rockstar ook. Twee megaknallers van games (waarvan de een groter dan de ander) in dezelfde maand...dat wordt hem niet. Blijf het wel erg kut vinden want ik kijk gigantisch uit naar Infinite,maar als GTA V daar voor in de plaats komt...dan ben ik daar wel voor. Maar of dat ook echt het geval is, blijft afwachten. Het zou echt een Rockstar jaar zijn dan met Max Payne 3 en GTA V, en om een of andere reden zie ik dat niet gebeuren. Zijn er ooit in één jaar tijd twee Rockstar games uitgekomen?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    2008, Bully Scholarship Edition, Midnight Club Los Angeles en Grand Theft Auto IV. Binnen vier maanden drie titels.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2012
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh ok dan, dus daar zijn ze aardig bekend mee. Nou ja, we wachten af. Ik hoop het echt, oktober zou gruwelijk wezen.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal grappig zijn als dan GTA 5 ook 4 maanden delay krijgt zoals bij 4. :D
     
  6. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Dat is erg jammer.
    Heb helemaal niks met Gta dus hoopte het eind van het jaar te vullen met Bioshock.
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Bioshock Infinite staat nog steeds hoog in mijn lijstje, word voor mij denk ik één van de grootste games van deze console generatie :).. Kan dan in het rijtje van: Alan Wake, Gears of War 1 etc
     
  8. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze moeten lekker de tijd nemen voor deze game.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt geen cool nieuws en hopelijk betekent het niet nog meer problemen voor de game.

    Two top Bioshock Infinite team members leave Irrational Exclusive

    Key members of the development team on Bioshock Infinite have left Irrational Games, raising questions about the state of the highly anticipated title, sources tell Gamasutra.

    Tim Gerritsen, director of product development, and art director Nate Wells have both announced their departure. Wells was a 13 year veteran of the studio, whose distinctive style was heralded in the original Bioshock.

    Wells confirmed his departure via his Twitter feed, changing his bio to "New Job … Details to follow" earlier today. (He has since changed it again after members of the NeoGAF forums began speculating about the circumstances of his career shift.)

    His LinkedIn page briefly listed Naughty Dog among his employers in 2012, leading to speculation he had joined the Uncharted developer. He has since removed that – and updated the page to reflect his departure from Irrational.

    Gerritsen lists his employment at Irrational as having ended this month on his LinkedIn page. While at the company, he oversaw directly managed the content creators for Bioshock Infinite and listed his duties as "interfacing with our corporate home base and publishing partners, strategic level partners and vendors, conducting contract negotiation, strategic level planning, hiring and recruitment, and supervising our day to day development."

    Before his tenure at Irrational, Gerritsen was chairman and business director at Human Head Studios.

    Gamasutra was unsuccessful in efforts to reach Gerritsen and Wells. An inquiry to Irrational president Ken Levine was not returned.

    [UPDATE: Levine did acknowledge Wells' departure via Twitter, though, telling followers "Scott Sinclair, art director of Bio1, back in the art director's chair for Infinite to bring it home. Can't wait to show you what's cooking."]

    First announced in 2010, Bioshock Infinite is one of Take-Two's most important games this fiscal year. Previously set for an Oct. 16 launch, Irrational announced a delay in the weeks before E3 with studio head Ken Levine announcing the game would ship instead on Feb. 26, 2013.

    "I won’t kid you: Bioshock Infinite is a very big game, and we’re doing things that no one has ever done in a first-person shooter," Levine wrote. "We had a similar experience with the original Bioshock, which was delayed several months as our original ship date drew near. Why? Because the Big Daddies weren’t the Big Daddies you’ve since come to know and love. Because Andrew Ryan’s golf club didn’t have exactly the right swing. Because Rapture needed one more coat of grimy Art Deco. The same principle now applies to Bioshock Infinite."

    The game was not shown at E3 and will not be on display at Germany's GamesCom show.

    "The next time you see our game, it will be essentially the product we intend to put in the box," Levine said.

    The delay and Irrational's decision to sequester itself led to concerns among fans that development on the game had run into troubles. Those concerns have not abated in the subsequent months.

    While there have been no indications by the company of any shift in the game's release date, the departures of key team members raises questions. And some industry analysts are skeptical whether Bioshock Infinite will arrive on time.

    "We suspect both GTA V and Bioshock Infinite could realistically slip into a fiscal ‘14 release period," says Mike Hickey of Janco Partners.


    -Gamasutra
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Gelukkig, het begon er al vervelend uit te zien voor deze game... Zoveel stilte is nooit goed. Ze hebben 'm gewoon véél te vroeg aangekondigd, we weten nu al iets van 2,5 jaar van deze game af?

    Maar goed nieuws dus :D
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    `Ultimate Songbird Edition´
    [​IMG]
    Dat beeldje +
    De Premium editie is al het bovenstaande, maar dan zonder het beeldje.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2012
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Of die vleugels zijn opvouwbaar of die statue is niet zo heel erg groot (afgaand op de doos die er bij staat) :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Toch echt wel goed nieuws dan wanneer ze met zulke dingen komen. Ondanks dat drie belangrijke mensen uit het team zijn gestapt en naar MS gegaan zijn.
     
  16. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Wauw. Zal wel weer enorm duur worden en ik ben niet echt iemand die die zooi gaat uitstallen maar wel een mooie editie. Kan niet wachten op de game. Lees net wel dat er twee developers bij het project zijn weggegaan..?
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Songbird Edition staat voor 130 euro op Bol.com. Gaat mij een beetje ver, ik hou het bij de gewone, heel misschien de Premium editie :)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    En dat is PC, voor de console gewoon een tientje erbovenop nog. Gewoon de normale editie. Door de jaren heen ben ik er voor mezelf allang achter gekomen dat al die extra prullaria even leuk is en daarna niet meer.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nice, begin is vuurtoren uit BioShock lijkt mij. :eek:
     

Deel Deze Pagina