1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Effe opnieuw callibreren (knopje zit in het batterije vakje als ik me niet vergis).....
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-27-nintendo-wii-mini-leaked-by-retailer

    UPDATE:

    The Wii Mini Looks Glorious, Lacks Internet and GameCube Games [Update: Canada Exclusive]

    Earlier tonight, a teeny-tiny image of the Wii Mini's box appeared online. Here's a better look at the console itself. And hot damn, it's lovely looking.

    Smaller than the regular console, the Wii Mini has a red casing and a rough, matte finish with a Wii logo dead in the middle. It appears to be a top-loading console, because there are two buttons (one is a power button) in the corners.

    However, the Wii Mini does not support WiFi or GameCube games.

    Priced at US$99.99 and out December 7, the Wii Mini also comes with a red Wii Remote Plus and a Nunchuk.

    [​IMG]

    [​IMG]

    http://kotaku.com/5963547/the-wii-m...cks-internet-and-gamecube-games?post=54618213
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Niet alleen de Wifi is verwijderd, je kan er uberhaupt niet mee online omdat de USB ethernet adapter er ook niet op werkt

    dus geen updates, store of DLC of wat dan ook..

    Iemand in de comments op Eurogamer maakte wel een goed punt. Misschien is deze console wel helemaal niet voor ons bedoeld. Maar voor markten in bijv zuid-amerika, waar consoles erg duur zijn, breedband internet nog niet standaard is, lang niet iedereen een HDTV heeft etc etc

    Zou ik op zich niet vreemd vinden om daar een robuuste barebones versie van de Wii voor te maken

    maar release hem dan niet in Canada,.. en kondig hem dan niet zo groot aan
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Heb je op die twee games met internetmogelijkheden dan uberhaupt netwerkmogelijkheden nodig op de Wii? :+
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nou nee, online functionaliteit had t ding toch al niet echt

    maar je kan dus ook geen wiiware games downloaden en nog belangrijker, games/firmware kunnen niet gepatched worden

    en dat is gewoon raar
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Games werden nooit gepatcht op de Wii. :p
    Af en toe had een disc een patch voor het systeem, maar daar hield het ook op.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Huh? Ik dacht dat Skyward sword op een gegeven moment gepatched moest worden vanwege akelige crashes op de eerste Wii's ?
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Die is idd gepatched, volgens mij voor 1 bug waardoor je als je iets niet goed deed, je niet meer verder kon komen :+
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
  12. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien een suffe vraag, maar ik stel 'm toch:):

    Ik heb een Wii en 2 controllers en nun-chucks (geen motion plus). Nu heb ik het idee om zowel Mario Kart, als 2 stuurtjes aan te schaffen.

    Heb ik nu per se van die Motion Plus controllers nodig om Mario Kart te kunnen spelen (om het maximale qua beleving uit die game te kunnen halen)?
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee.

    Mario Kart support Plus niet eens volgens mij...

    Heb ook altijd Mario Kart zonder de Plus controller gespeelt, en het speelt prima.:thumbs:
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Mario Kart is toch kut met Motion controls. Lekker de Pro Controller of de Gamecube controller gebruiken. ;)
     
  15. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Dank allebei, daar heb ik wat aan!

    Ik staar me blind op zo'n term als 'Motion Plus' terwijl ik gewoon zowel een classic controller, als een Gamecube controller heb liggen...:F:
     
  16. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu Muramasa: The Demon Blade, wel weer een plaatje van Vanillaware zeg en hij is ook erg leuk om te spelen :)
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Wii mini, voor mij een raadsel waarom ze dat uitbrengen in de VS e in Europa..
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebbedingetje waarschijnlijk, net zoals de GBA Micro destijds.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Maar de Game Boy Micro had tenminste nog nut. :+
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Qua uiterlijk vind ik het nog wel wat hebben. Maar gezien de hoeveelheden functionaliteiten die ze eruit hebben gesloopt is het inderdaad een nutteloos ding. Je moet eigenlijk met een oude tv spelen, gezien er alleen een SCART aansluiting opzit. Op een HDTV is dat geen gezicht.
     

Deel Deze Pagina