1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Van mij mogen ze eens iets aan die geluiden gaan doen in Forza anders laat ik deze game lekker liggen. Echt ieder motorgeluid is veel te veel aangedikt. Neem nou een Golf R, veel te ruw en hard klinkt het. En al helemaal wanneer je een andere uitlaat monteerd, alles klinkt alleen nog maar harder.

    Wat dat betreft zit GT5 veel realistischer in elkaar, mensen die zeggen dat het stofzuigers zijn...Beluister maar eens een echte auto. Het geluid van de motor produceert een totaal ander geluid dan wat de uitlaat doet. En laat nou net het uitlaat geluid zijn wat je enkel hoort in Forza. In GT5 wordt er tenminste onderscheid gemaakt tussen motorgeluid en uitlaatgeluid.
     
  2. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Eerste gameplaybeelden Forza5?


    :+
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat doet ie heel erg netjes, ongelofelijk! _0_
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Da fuq zeg! _O_
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien is dat zo, maar ik lig al te slapen op mijn bank na een eerste lap in GT en in Forza zit ik gewoon nog lekker te racen. :thumbs:
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Oh maar heb ook zeker plezier met fm hoor. Maar fm en gt zijn eerlijk gezegd 2 totaal andere van elkaar. En ze hebben allebei hun pluspunten.
     
  7. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet jongens, ik heb veel plezier gehad aan FM2 (en in mindere mate deel 3 ) maar deel 4 was gewoon zo erg gecasualiseerd dat het niet meer leuk was. Tuurlijk kon je assists nog uitzetten maar het had totaal geen feeling meer dat het een hardcore racer was. Het hele menu, die social dingen, het was allemaal zo 'meh'..
     
  8. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    ROFL ik riep hardop HOLY SHIT ! daarna besefte ik dat het real life was :'-(
     
  9. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet:+ Maar eigenlijk heb ik weinig redenen om per se een Xbox One te kopen.

    True, de enige auto waarvan ik even snel weet dat er nog wel een geluidje uit komt is de SLS. Die komt aardig in de buurt maar is het nog steeds niet. Voor de handling en vooral met stuur vind ik GT5 altijd +1.
    Sta je nou serieus te beweren dat bijna elke auto in GT5 zo klinkt als in het echt :{
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2013
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    De Mazda 787b mag er ook wezen :b:
    [yt]uD-SiSStgcw[/yt]
    [yt]fcQyX7yyRVc[/yt]
     
  11. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over GT5 en zijn misfalen:+
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb liever gewoon in-game shots, maar tja...ze doen dit altijd voor racegames toch? Theater en replay shots...ach...what's another two weeks? :)


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zou het niet raar vinden als dit gewoon ingame is hoor.

    En die mooie koplamp hint gewoon naar nachtracuuuus
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee same here hoor en dat is ERG nice dan. En deze shot ook..eerst had ik zoiets van yeah right...

    [​IMG]

    Maar als je dan naar die gebouwen kijkt, het doet me echt aan BF3 denken, maar dan haarscherp. Kan maar zo in-game zijn.
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ziet er echt gruwelijk mooi uit! Als dit een ingame plaatje is dan is de X1 erg sterk console, maar dit had ik wel verwacht!
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Over de lange eindes van de Nurburging bij nacht. Probeer dat maar eens te doen zoals in dat filmpje van Tyspolir! :+
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Challenge accepted! :cool:

    Spreek je over een half jaar. :+
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Okay, nou ben ik niet meer zo'n console gamer en speel ik games tegenwoordig af en toe, maar deze Forza ziet er wel heel fraai uit zo, doet inderdaad aan PGR denken. De eerste 2 Forza's vond ik qua racebeleving de beste, de delen daarna vond ik niet meer dan update achtig, de makers hebben naar mijn mening een misstap genomen de nachtraces eruit te laten wat de eerste op de X Box wel had, beetje vreemd eigenlijk. Maar ben toch wel benieuwd, Forza is en blijft wel de autogame dat het meest persoonlijk is geworden.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ze zijn wel lekker bezig met geluidjes opnemen:

    [yt]s7fstY4gZWo[/yt]


    Ik begin trouwens steeds meer te denken dat die trailer gewoon 100% in game is. Kijk naar de boom aan de rechter kant @ 0:11. Die takken/bladeren zijn gewoon platte sprites. Een simpele en efficiƫnte manier om bomen te visualiseren in games. En in een aantal close-up shots net na het midden kan ik duidelijk polygonen zien. In plaats van een ronde boog zie ik net de hoekjes van de polygonen zitten. Als het Pre rendered zou zijn zouden ze wel een extra mesh smooth erover hen gooien.

    Maar dat is wat ik denk, we zien het snel genoeg. :)
     
  20. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou die ook voor de PS4 uitkomen:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina