1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar vergis je niet hoe dat met al die racers is he. De replays zijn altijd mooier dan tijdens gameplay. Er zijn genoeg replay of theater shots van Forza 4, maar in-game ziet het er echt niet zo uit dan. Als die screenshots wel echt zijn, dan geloof ik alleen niet dat het echt ook zo clean eruit zal zien. Ze hebben daar echt gestoorde anti-aliasing toegepast.
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja klopt. Alles is wat scherper in de replay en fotomode, maar qua belichting en shaders is er niet extreem veel verschil. :)
     
  3. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Dat zie je ook alleen als je bij een bedrijf werkt/stage loopt die race simulatoren ontwikkeld. :+
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja best kut soms. Ik begin onderhand steeds meer kleine slordige foutjes te ontdekken in games. :+
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Forza absoluut. Maar ik heb wel het idee dat een paar DriveClub shots in-game zijn en Forza is nog even afwachten. Die cockpit view lijkt echt in-game te zijn bijvoorbeeld.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet nog niet echt wat Driveclub is eigenlijk. Wat we zagen tijdens de presentatie had ik meer het gevoel dat het een tech demo was dan een complete race game.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voelen een beetje aan als een Playboy fotoshoot. :+
     
  10. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Al dat jargon hier=(
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Oeh nog meer geluid opnamens. Geluiden zijn stiekem best wel zwaar voor een pc/console heb ik geleerd op stage. Met al die nieuwe power op de Xbox One krijgen we weer een lekkere sound boost. :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hopelijk is het geluid nu eindelijk onderverdeeld in het geluid onder de motorkap en het geluid wat de uitlaat produceert. En in de cockpit view moet je natuurlijk de combinatie horen mits de uitlaat veel geluid geeft en niet enkel het uitlaatgeluid alleen.

    En ik was ook helemaal niet te spreken over de geluidsverandering in FM4 waar ze zo over opschepte. Die boost die een uitlaat in FM2 gaf is nooit meer terug geweest.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk lijkt de game qua handling een beetje op Forza Horizon. Ik heb de game onlangs gehaald en had er na een kwartiertje al meer plezier in dan alle andere Forza games. Die zijn gewoon echt niet voor mij. Maar Horizon is FUN. Hopelijk heeft Turn 10 een beetje naar Horizon gekeken.
     
  14. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Hopelijk voor jou ja. Er zijn genoeg mensen die realistische speelervaring boven 'fun' zetten, onder ander ikzelf.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Precies, hoop dat ze bij hun roots blijven. Er zijn genoeg arcade racers op de Xbox, dus laat Forza Motorsport dan please de meest realistische voor op de Xbox blijven.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Motorsport blijft gelukkig gewoon realistisch hoor. :) Ze hebben met de release van Horizon gezegt dat er om het jaar een game zal komen. Het ene jaar Horizon en het andere jaar de simulatie kant. Volgend jaar komt Horizon 2 weer, nu dus gewoon weer realisme.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh dat is ook prima dan. Ik moet zeggen dat ik FM5 er wel heel gaaf uit vind zien, het lijkt op het eerste gezicht minder simulatie en meer arcade dan de voorgaande games. Dat idee gaf de trailer mij in elk geval wel, een groot PGR gevoel ook. Maar goed...dat heb ik al gezegd ;)...we gaan het gauw genoeg zien nu.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Mag hopen dat het inderdaad een "normale" FM wordt. Die gekke Horizon ook niet gespeeld.
    Voldoende arcade racers op de 360 om FM met rust te laten.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gekke Horizon? Nou ik kan je echt aanraden de game een kans te geven. Het is bij lange na niet zo arcade als een NFS of Midnight Club LA, want de handling lijkt op FM4, maar dan net wat soepeler en het heeft een uitstekende variatie aan verschillende races. Ik zou de demo zeker eens uitproberen.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Stel je voor dat dit ingame is.

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina