1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het nieuwe Xboxworld: De toekomst

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 11 feb 2013.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jaar abbo bedoelt hij, zodat je dus een jaar van die ads af bent.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Microtransaties, 0,89 voor vrij van adds... 2,99 voor een bepaalde XBW status, etcetc :cool: Habbo-hotel alles.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op een andere site waar ik mod ben geweest. Hadden we altijd Premium nu nog steeds volgens mij. Geen ads, aparte paddock club voor alleen Premium members, extra ondertitel, wat extra features als je en livestream keek, reserved slots voor online races etc. En het was ook niet zo dat normale members ineens niks hadden. Veel premium betalers deden het ook niet alleen om de extra features denk dat 70% gewoon iets wilde teruggeven aan de site. :)
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hahah gewoon je VIP status inkopen! :+


    Maar goed, dat soort dingen worden af en toe wel besproken intern, maar nu ligt de focus op de Frontpage.

    Eind van het jaar krijgen we dan een nieuwe Xbox met nieuwe XBW Frontpage en een nieuw Forum. Dan kunnen we weer knallen! :)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha. Maar ja het helpt een site wel veel. :)
    Maar eerst het forum en de frontpage idd. Kijk ernaar uit. :)

    "Xboxworld the One and only Xbox community" :+
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    _O_ heerlijk fout, maar wel erg toepasselijk!

    Grootste probleem momenteel is vooral funding dus :)

    Overigens heeft het omzetten van de FP ook alles te maken met het omzetten van de DB, je wil niet weten hoeveel games in onze DB staan.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is mijn hoop ook. Ik vertoef het grootste gedeelte van mijn surftijd op XBW. Ik heb daar met alle liefde een paar centen voor over :)
     
  8. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je dat handmatig gaat doen ben je inderdaad wel even bezig :+
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ben benieuwd hoeveel geld er binnen gehaald kan worden. Wat iemand net zei, van je betaald zoveel per maand of jaar voor een ad free jaar xbw, dat zou een mooi plan zijn. Maar dat is iets waar Mirik naar zou moeten kijken. Wat mij betreft zou het zo ingevoerd mogen worden, kan ik op mn tablet en phone ook gewoon ad free op xbw :)
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat zijn ongeveer de kosten voor de frontpage + forum per jaar dan? En hoeveel echt actieve leden heeft XBW die geld zouden willen doneren; 100, 200?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha ja dat soort dingen verzin ik iedere dag voor me werk. Soms is fout de beste keuze. ;)
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Proud to be stout, tsja in sommige gevallen is het erg toepasselijk.

    Als we toch een nieuwe slogan moeten O-) zit het met die wel goed.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Probleem is alleen het is een Nederlandstalig forum. :)
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Net of dat wat uitmaakt 8)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk. :)
    Een naam kan nog wel. Maar een slogan wat altijd meer tekst is en een statement. Is het beter om in de taal te doen van de site zelf. Zeker als het een forum heeft.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2013
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Beter dan Proud to be stout ja, we zijn Heleen van Rooyen niet :)
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat ik me afvraag: gaat Xboxworld dood als de Xbox One uit komt? Je ziet het al aan de frontpage, blijkbaar is zelfs de redactie van Xboxworld niet meer geïnteresseerd in de Xbox, of in gamen überhaupt. Het grootste game event van het jaar is ongezien aan de frontpage voorbij gegaan. Waar je het nog beter aan ziet is de poll in het Xbox One vs PS4 topic. Ca. 23% van de stemmers gaat een Xbox One kopen, ca. 38% van de stemmers gaat een PS4 kopen en ca. 21% van de stemmers twijfelt nog. De PS4 loopt nu dus al duidelijk voor op Xbox, wat ook al terug te zien is in het Grote Pats Topic. Met al deze verschuivingen in de fan base, gaat Xboxworld niet dood als het Xboxworld blijft?
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ach, voor mij is XBW eigenlijk 95% het forum, de frontpage kom ik zelden op. Dus zolang XBW open blijft staan voor PS topics in haar forum in de toekomst zie ik het niet snel verdwijnen. Ik denk dat XBOne een moeilijke start krijgt, maar het daarna beter gaat doen.
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wil nog niet veel zeggen want, Xbox One gaat in het begin moeizaam verkopen, maar later krabbelt de Xbox One omhoog en haalt de PS4 in. (Fanboy talk) \o/
    En de helft van de leden komen nog in de (Green mile ) Uithang plek op het internet voor vele hier. Mocht Xbox One niet lekker gaan lopen.:+
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  20. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Sowieso is een heel groot deel wat actief is in de GM niet meer actief in het games gedeelte. Merk dat ik zelf ook steeds meer na het openen van Xbw meteen naar onder scroll en alleen nog maar de GM bekijk ipv eerst even langs het Xbox 360 games deel te gaan. :eek:
     

Deel Deze Pagina