1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop juist dat we veel meer van dit soort dingen gaan zien. Nog veel meer interieuren dan voorheen. Er waren echt genoeg gebouwen in GTA IV waar je echt naar binnen kon kijken, maar je kon er verdikke niet naar binnen gaan. Ik wil echt dingen uit VC terug zien. Stop er dingen in die zo'n stad nog geloofwaardiger maken. Dus een overdekt winkelcentrum zoals in VC en laat merendeels uit toegankelijke winkels bestaan. In LA Noire had je zo'n museum waar je volledig naar binnen kon en volgens mij was het niet eens voor een missie. Ik wil meer van dat soort dingen zien.

    Ik heb begrepen dat je liquor stores kunt overvallen en ook mensen bij pinautomaten, nou stop dan flink wat winkels in die game, zodat we lekker robberies kunnen plegen ;)
     
  2. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Mogelijk nieuwe info (neem met korreltje zout)
    Bron: Gamespot.com forum

    - You no longer gather ammo just by passing over it. Now you have to press a button.
    - KWKR is the first confirmed radio. Described as a mixture of Vladivostok and TBoGT's Electroshoc, playing electronic music ranging from k-pop to American trance. (NOTE: I think the guy mistaken Electroshoc with Vladivostok, which was replaced by an all new radio)
    - A HEALTH remix of a The xx song was played in said station.
    - Crews can schedule their missions though Rockstar Social Club. That way you can be warned in-game that your partners are going for a heist and such.
    - Week days return and will affect gameplay (i.e.: Sunday most things will be closed and streets will be loaded at Friday night).
    - Each radio will comment on the aftermath of the missions, like SA and VCS.
    - You can place a bike in the Bobcat. It's implied you can do the same with jetskis using larger pick-up trucks.
    - It's impossible to shoot friends (like RDR).
    - Line of sight system works as perfectly as a stealth game.
    - Some of the complaining were about more taxi cabs than normal vehicles in the streets
     
  3. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Dat zou wel heel sweet zijn ja, klinkt erg cool. Maar ik kruip mn cave weer in wat gram betreft. Wil zo min mogelijk weten eigenlijk.:+
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Hebt gij een linkje? Klinkt wel tof zeg bepaalde dingen.
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zo stel je voor... met je pickup naar de bossen rijden, parkeren en dan stukje bmxen. Daarna fiets er weer in en naar huis.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt fucking cool inderdaad. Of dus een jetski meenemen naar zo'n natuurgebied met allemaal water en daar kunnen gebruiken. Hopelijk is dit allemaal echt waar. Daarom wil ik ook graag de bron zien, want ik kan het niet vinden op Gamespot's forum. Maar er wordt zoveel gezwetst, dat een link geen overbodige luxe is.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  7. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Idd, de graphics boeien niet zo ontzettend veel bij GTA.
     
  8. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooit gehoord van het echte leven, waarin je dag en nacht met je fiets de natuur in kunt en ook nog eens een ijsje kunt kopen bij de ijsboer:emo:
     
  10. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Naar buiten gaan. :emo:
     
  11. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen geld verdienen:emo:
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mensen die erover vallen hoe iemand een game speelt :emo: ga lekker naar buiten Woods en laat mensen gewoon in hun waarde ;) daaaggg
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat een kansloze opmerking 8)
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik zie weer hetzelfde patroon als GTA3 en GTA San Andreas :+ Groter en heel-veel meer stuff om te doen.


    Heerlijk :)

    [EDIT]
    Kan de link niet meer vinden ... maar iemand heeft gemeld dat Rockstar wel iets wil laten zien / aankondigen m.b.t GTA 5 op E3?
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat ik als eerste ga doen is wat ik ook veel in GTA IV deed. Nonchalant over straat lopen en dan opééns een nietsvermoedende voorbijganger vol in het gezicht slaan met een stalen honkbalknuppel. Of, nonchalant over straat lopen en dan opééns een nietsvermoedende voorbijganger vol in het gezicht slaan met m'n vuist, waardoor diegene op de grond valt, dan helemaal kapot shanken met een mes en vervolgens nog 1 gericht schot door het hoofd en dan gewoon weglopen like a boss.

    Psycho much? :+

    En daarnaast natuurlijk gewoon wat iedereen doet: een paar intro missies spelen, wat met de car customization spelen en de map exploren.

    Daar zit zeker interessante info tussen.

    4. Dit lijkt me zeker leuk. We moeten ook echt met XBW een crew beginnen en dan lekker heists gaan doen en zo.
    5. Dit vind ik héél interessant. Dit maakt het geheel zoveel realistischer. Echt gaaf dat op vrijdagavond de straten heel druk zijn. Ben benieuwd wat er allemaal te doen is.
    7. Dit is idd wel leuk. Dit zal ook wel in missies voor komen.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2013
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wat doe je op XBW? Moet je niet buiten "geld" verdienen? :+
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Enige wat ik hoop is dat de multiplayer nu wel fatsoenlijk werkt.:+ Ik kon in de "free roaming lobby" komen in GTA IV, maar niet in de free roaming speltype.

    En het is idioot dat je geen mensen kon slaan omdat je geen pedestrians kon targeten.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Fuck laatste posts van de pagina!
    Wat ik als eerste ga doen is wat ik ook veel in GTA IV deed. Nonchalant over straat lopen en dan opééns een nietsvermoedende voorbijganger vol in het gezicht slaan met een stalen honkbalknuppel. Of, nonchalant over straat lopen en dan opééns een nietsvermoedende voorbijganger vol in het gezicht slaan met m'n vuist, waardoor diegene op de grond valt, dan helemaal kapot shanken met een mes en vervolgens nog 1 gericht schot door het hoofd en dan gewoon weglopen like a boss.

    Psycho much? :+

    En daarnaast natuurlijk gewoon wat iedereen doet: een paar intro missies spelen, wat met de car customization spelen en de map exploren.

    Daar zit zeker interessante info tussen.

    4. Dit lijkt me zeker leuk. We moeten ook echt met XBW een crew beginnen en dan lekker heists gaan doen en zo.
    5. Dit vind ik héél interessant. Dit maakt het geheel zoveel realistischer. Echt gaaf dat op vrijdagavond de straten heel druk zijn. Ben benieuwd wat er allemaal te doen is.
    7. Dit is idd wel leuk. Dit zal ook wel in missies voor komen.
     
  19. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik al ruimschoots mee bezig, misschien is het je ook opgevallen dat ik echt relatief bar weinig reageer en het niet echt kan bijhouden vooral in de GM..
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zozo, jij verdient een pluim! Die vakken moeten toch gevuld worden daar bij de AH.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina