1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Problemen met je Xbox 360? Defect en bekraste DVD's? [deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 17 jan 2011.

  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    nee hoor, hij wordt gewoon gerepareerd
     
  2. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Of je krijgt een Xbox die al 1 of meerdere keren gerepareerd is. Mijn Xbox is al zeker 8x bij MS op vakantie geweest maar ik heb nog nooit mijn eigen Xbox gerepareerd terug ontvangen, altijd een andere. Met als hoogtepunt na 6 weken wachten een Xbox die na 2 uur alweer defect was. Ik schreef altijd het serienummer op en controleerde die nadat ik weer een Xbox teruggestuurd kreeg.

    Een nieuwe krijg je vrijwel nooit, daar heb ik na de zoveelste keer ook wel eens om gevraagd. Echter was er in hun systemen niks bekend dat mijn Xbox daar inmiddels al meerdere keren was geweest voor reparatie en dan is het volgens hun ook niet waar wat je zegt.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2013
  3. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met het volgende probleem.

    Als ik Assasins creed 3 wil spelen start de xbox het spel gewoon op tot aan het startscherm. Bij het scherm waar je de startknop moet indrukken om verder te kunnen gaan gaat het beeld op zwart en staat op het scherm van de HDMI aansluiting Niet ondersteund.

    Ik heb ook het spel Sniper Elite V2 geprobeerd en die speelt die wel gewoon goed af met de HDMI kabel.

    Mijn vraag is, weet iemand misschien waar het aan kan liggen dat het spel AC3 niet meer goed afgespeeld wordt. De xbox zelfs is volgens mij gewoon in orde, die start normaal op en kan ook gewoon op xboxlive komen.

    Alvast bedankt.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wilde net een DVD gaan kijken, gaat m'n disc drive niet meer open. Nog wat aan te doen?
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Thnx. Kreeg hem met de paperclip stappen niet naar buiten en zelf niet los, maar toen ik hem weer aanzette, ging ie weer open en dicht, gelukkig. :)
     
  7. Stoeipoesss

    Stoeipoesss Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag tegen een probleem aangelopen.

    Ik zat in een wedstrijd van fifa 13, plots stond het scherm stil, maakte mijn xbxox een apart geluid en kreeg ik een melding in beeld dat de disc ''unreadable'' is. Er stond bij, even schoonmaken en xbox opnieuw opstarten. Na dat gedan te hebben deed fifa 13 het weer totdat ik een wedstrijd speel.

    Er zit op 1,5 cm van de van een kras met een lengte van 3cm. Wat kan ik hier aan doen?
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Probeer de disc eens op de HDD te zetten? Als dat niet lukt moet je even naar een Gamemania (of andere winkel) die de DVD polijst, dan zou die het weer moeten doen.
     
  9. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Hallo,
    Ik heb fout E66.
    Nu zegt Jorrit Misschien orginal firmware erop doen.
    Maar hoe moet dat?
    Heeft iemand filmpje?
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Wilde mn reserve Xbox, die ik niet meer gebruikte omdat hij loeit als n straaljager, beneden gebruiken in de huiskamer, maar na n paar minuten 2 rode lampen links.
    Hij geeft overhittingsmelding.

    Ik ga s kijken of ik andere fans erin kan zetten, hoewel ze wel draaien.
    Ze loeien zelfs meteen als je m aanzet.

    S kijken waar ik zo'n fan kan kopen
     
  11. Burnedgamer

    Burnedgamer Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet m'n Xbox 360 naar Microsoft gaan sturen voor reparatie, maar heeft iemand enig idee of het mij extra zal kosten als ik het pakketje hier laat ophalen of dat Microsoft dat betaald?
    Aangezien het dichtstbijzijnde UPS ophaalcentrum hier 80 km vandaan is.
    Ik heb wel een label en volgens mij zijn de verzendkosten dus ook al betaald maar ik weet niet of dat ook geldt als ze hem hier thuis moeten komen ophalen.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Als het onder garantie valt betaalt MS de verzendkosten
     
  13. Burnedgamer

    Burnedgamer Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké dankjewel, dan laat ik de xbox gewoon hier afhalen.
    Oja en weet iemand of het een probleem is dat de datum van vandaag op dat label staat, aangezien ik hem niet vandaag verstuur?
     
  14. Plantje

    Plantje New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    0102 fout

    Zo, ik ben hier nieuw, dus ik hoop dit op de juiste plaats te posten.

    Gisteren een Xbox360 gekregen. Ik wist hiervan, dat deze een RROD had, maar het nog wel eens af en toe gedaan heeft. Inderdaad, bij mij thuis bleek ook al snel dat dit het geval was. Ik heb nog nooit een Xbox gehad, dus het is allemaal vrij nieuw voor me!

    Ik zag dat er op xdoos.nl voor € 6,- ringetjes te bestellen zijn waarmee ik na plaatsing daarvan en het vervolgens bewust over verhitten van het apparaat het probleem wellicht kan verhelpen. Werkt dit echt zo? Of zijn er betere manieren? Ik zag in het begin van dit topic iemand met dezelfde melding die ook dergelijke ringetjes besteld had, maar daarna geen post meer van die persoon....

    Ik ben benieuwd! Tips en truuks zijn welkom!
     
  15. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Om één of andere stomme rede kan ik niemand hun xbox live parties joinen en zij de mijne niet.
    Ik heb wel verbinding met xbox live want ik kan wel gewoon een film of serie op netflix kijken (in HD).
    Iemand enig idee hoe dit kan en hoe dit te verhelpen is?
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Sowieso DMZ aangooien en je poorten forwarden, als je dat nog niet gedaan hebt.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vaak is UPNP de boosdoener. Van DMZ ben ik zelf geen fan, maar goed...
     
  18. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Niet in DMZ gooien! En daarnaast gewoon poort 3074 forwarden naar je xbox.
     
  19. Plantje

    Plantje New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Maareuhm... geen reacties op mijn RROD vragen?

    Ik heb de zoekfunctie gebruikt en vind echt ontzettend veel topics die lang niet allemaal te maken hebben met een RROD. Als ik meer informatie moet geven alvorens ik reactie kan krijgen hoor ik ook graag wat ik dan aan informatie moet geven.
    Als ik me eerst ergens netjes voor had moeten stellen voordat ik vragen ga stellen had ik het ook graag gehoord.

    Nogmaals: Xbox is een geheel nieuwe wereld voor me :)
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Aanstellers met DMZ, zo eng is dat ook weer niet ;)
     

Deel Deze Pagina