1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Waar kijk je naar uit? Wat ga je kopen?

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 15 aug 2013.

?

Waar kijk je naar uit voor PS4?

  1. Assassin's Creed IV: Black Flag

    1,4%
  2. Battlefield 4

    19,7%
  3. Call of Duty: Ghosts

    2,8%
  4. Contrast

    0 stem(men)
    0,0%
  5. The Crew

    0 stem(men)
    0,0%
  6. Daylight

    0 stem(men)
    0,0%
  7. Destiny

    11,3%
  8. Dragon Age: Inquisition

    1,4%
  9. Driveclub

    1,4%
  10. FIFA 14

    1,4%
  11. Infamous: Second Son

    8,5%
  12. Killzone: Shadow Fall

    11,3%
  13. Kingdom Hearts III

    4,2%
  14. Knack

    2,8%
  15. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

    2,8%
  16. The Order: 1886

    8,5%
  17. Thief

    1,4%
  18. Tom Clancy's The Division

    5,6%
  19. Watch Dogs

    1,4%
  20. ALLES!

    8,5%
  21. Anders...

    5,6%
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Over welke Most Wanted heb je het dan? Want 2005 vond ik oersaai en 2012 awesome. :p
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Rivals is vet hoor! Vooral als je 500 punten hebt gespaard en een politie tegen komt en arresteert je dan ben je alle punten kwijt wat je hebt opgespaard. Het blijft een uitdaging om je punten te houden, anders kan je niks kopen. Verhaal is ook wel leuk gedaan.
    AI is trouwens niet dom en dit is imo wel een plus punt.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verhaal? Nooo, er is een verhaal? Waarom zei niemand dat voor ik de game bestelde? :+
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en je speelt ook default tegen andere real life spelers toch?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    2005. Schande dat de game uit 2012 Most Wanted heet. :mad:

    En ik wil een goede NFS met toffe politie achtervolgingen, niet dit soort overdreven zooi. Geef me een NFS-game waar je achtervolgingen hebt zoals in Bourne-films.



    Spannende achtervolgingen dus, maar op een normale manier. Hoeft niet eens NFS te zijn, maar laat ze het eens uitproberen! :mad:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Waar ga je nu voor? NFS Rivals en BF4?
     
  8. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    En Knack toch? :+
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    NFS Rivals en Mystery game X. :+
    Ik heb langzaam de indruk gekregen van jullie dat ik die game niet moet bestellen. :+
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, ben er niet echt veel tegen gekomen.
     
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    haha eindelijk hij heeft het door 8)
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zou hem gewoon kopen. Ben je wel de enige, een collectors item.
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Is Knack echt geen aanrader? Vind het wel eens leuk om een platformer te spelen. Nooit gedaan op Xbox :+

    - Knack (?)
    - FIFA 14
    - Battlefield 4
    - CoD Ghosts

    - BF Premium
    - Playstation Plus
    - Extra controller
    - Oplaadstation

    En Playstation camera... hmm.. weet niet of ik die ooit ga gebruiken.. Leuk voor in het begin, daarna denk ik staat die toch wat stof te happen..
     
  14. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Nee! Schijnt echt verschrikkelijk lineair, simplistisch, saai en (op een moeilijker niveau) frustrerend te zijn...

    Even over NFS: Rivals
    Ik sprak gister iemand over NFS: Rivals (PS3 versie) en dat heeft me ervan overtuigd om die niet te kopen terwijl dat eigenlijk een zekerheidje was. Waarom niet? Hij zei dat het achtervolgingsgedoe vreselijk irritant is omdat:
    1. Je verzamelt XP en die moet je dan naar je garage brengen om te levelen. Echter komen er telkens politieachtervolgingen en als je gepakt wordt verlies je je XP. Je snapt dat dit regelmatig gebeurt en je hebt niet de hele tijd zin om terug te rijden naar je garage.
    2. Je kan geen heats kiezen, daar moet je naartoe rijden, soms is zo'n heat/race helemaal aan de andere kant van de map en om daar te komen moet je eerst 3 achtervolgingen overleven. Dat is zowat niet te doen.

    Deze dingen zorgden echt voor zoveel frustratie, vooral omdat het schijnt dat je dit niet uit kan zetten zodat je op je gemak een spelletje kan spelen. Ik hou helemaaaaaal niet van dat interupt gedoe dus ik weet dat deze game mij echt zal gaan irriteren, een absolute no go voor mij dus.

    Daarnaast was ie grafisch niet om aan te gluren maar daar heb je met de PS4 geen last van.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Punt 2 was in Most Wanted ook al zo, dat je naar een race toe moet rijden. Het eerste kan irritant zijn, maar het zal wel meevallen want Kevf heeft me verteld dat iedereen heel positief was over Rivals. :+ Die persoon zal wel een slechte coureur zijn geweest :cool: (moet je me nou weer laten twijfelen over de enige game die ik al besteld heb 8))
    Grafisch vind ik trouwens apart. Het is door vrijwel hetzelfde team als Most Wanted gemaakt, en die vond ik mooi. Had ie die ook gespeeld? Is het lelijker dan die?

    En Knack...tsja... reviews zijn matig (59 op Metacritic). Maar afgaande op reacties van mensen die het spelen zou het eerder een 7.nogiets moeten zijn.
    Betere keuze is denk ik toch Skylanders.
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Slecht is Knack niet... maar het is wel erg repetitief.

    Als je twijfelt zou ik gewoon LEGO Marvel Super Heroes halen !
     
  17. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Het waren eigenlijk 2 vrienden met deze mening... 1 daarvan was wel een redelijke NFS fan. Sorry Dulle, maar ik wilde dit JUIST met jou delen. Een slechte coureur, over t algemeen is hij beter in racegames dan ik. Misschien ben ik wel heeeeel belabberd omdat ik meer van (nog meer) Arcade racers hou. Of misschien waren degene die die politie bestuurden gewoon erg goed... I dunno

    Ik begreep het ook niet echt omdat ie overal wel redelijke cijfers kreeg... Ik wilde deze game ook ECHT halen maar nu wil ik het eerst zelf zien dus ga em wss een keertje bij hem spelen.

    (Sorry he :p)


    Hmmm, Lego games vind ik over t algemeen ook mega repetitief. Heb er 2 gespeeld, Harry Potter enn.... Ehhm, dunno anymore...
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2013
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pffft :+
    Nou ja, het is al besteld en betaald. Maar 1 manier om erachter te komen of het wat is.

    Misschien is gewoon iedere game wat ik wil gedoemd om te falen! :p Eerst Knack, toen BF4 met al zijn technische crap, Contrast wat tegenviel en nu NFS weer. Hoe kan ik ooit keuzes maken op deze manier? :lol:
     
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Kijk! En daarom koop ik sowieso Ghosts! Dan weet je iig wat je krijgt hehe +)
    Ik hoop voor je dat die vrienden gewoon ongeduldige n00bs zijn die uit hun speknek kletsen.

    Ik deel je mening wel hoor, het lijkt eigenlijk allemaal een beetje mwuahh tot nu toe...
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wat de een als irritant ervaart ziet de ander als spannend. Veel reviewers geven ook aan dat het om een overweging gaat. Hoe langer je bij je safe house vandaan blijft, hoe meer punten je pakt door hogere multipliers. Maar langer wegblijven betekent dus ook meer politie achter je aan. Als je het minder tof vind om zelf achterna gezeten te worden, kun je er ook voor kiezen meer als cop te spelen. Dan kun je een ander zijn zuur verdiende punten stelen. Persoonlijk vind ik het wel een geniaal systeem. Zo nu en dan zul je wel enorm boos worden als ze je punten weer afhandig maken, maar hoe tof is het als je net op tijd je safehouse haalt. Dikke rush en euforie.
     

Deel Deze Pagina