1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    [​IMG]

    Men vindt het voor de release van een console altijd leuk ende vermakelijk om te discussieren over van alles en nog wat. Behalve de games.
    Nu is de PS4 dan uit. We hebben de games in handen. En specs zullen langzaam maar zeker minder interessant worden. Hoe spelen die games nou eigenlijk? Het schijnt dat dat het doel is van een spelcomputer; spellekes op spelen.
    Ja, ik schrok er ook van.

    In dit topic kun je gezellig alles bespreken over alle games op de PS4... Behalve als de betreffende game een eigen topic heeft, dan kun je je verhaal misschien beter daar doen!

    Dan is bij deze het algemene topic voor... hardware en OS dingen.


    [​IMG]

    Een kleine greep uit games voor de PS4. Huidige releases en toekomstige.

    IN WILLEKEURIGE VOLGORDE.
    En dit is niet alles. Dat zweer ik!


    [​IMG]



    [​IMG]



    [​IMG]



    [​IMG]



    [​IMG]



    [​IMG]



    [​IMG]



    [​IMG]



    [​IMG]


    En natuurlijk niet de awesome multiplatform games vergeten! Need for Speed Rivals, NBA 2K14 (OMG), ... laat maar, jullie snappen het wel. Er zijn iig veel games die je kunt spelen. Ook een met een hond. En piraten. En vallende gebouwen. En 1 met mannen in een korte broek die een haat/ liefde verhouding hebben met ballen.

    Praat er op los!

    [​IMG]

    Maar welke games hebben al topics? Hoe weet je of je hier moet posten of in het game specifieke topic?
    Vreest niet mijn beste man en/of dame! Want ik zal u uit de brand helpen!

    Deze games hebben op het moment van schrijven een eigen topic.

    En in het volgende topic kun je je reviewtje achter laten voor de games die je hebt gespeeld! [PS4] XBW Reviews
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2013
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Resogun _O_
     
  3. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Octodad :lol:
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heujh eindelijk een algemeen topic! Maar wat doet Knack eigenlijk in de lijst?:+ Daar wilt niemand over praten
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice, hier kan ik dus ook over FIFA en Battlefield praten? Want het is raar om daarover te praten in de xbox-sectie.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ow ja, andere is eigenlijk alleen voor de hardware.:9
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarom? Nieuwe indeling toch niet handig?

    edit: wederom een mooie thread Dulle!
     
  8. ShadowSaiyan

    ShadowSaiyan Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik gebruik de xbox draadjes gewoon om te praten over multiplatform games. Misschien handiger om een multiplatform sectie te maken, maar zo kan het opzich ook wel.
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi topic !
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Altijd irritant hoe pre-order DLC vaak beter is dan de content die je eigenlijk hoort te hebben op dat punt.
    Dan komt de twijfel; speel je hoe het hoort, met de crappy dingen. Of neem je de betere, want je hebt het toch tot je beschikking, en... het is beter!
     
  11. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Goeie openingspost weer! Netjes! Het wachten op de PS4 is voorbij, het wachten op Infamous en The Order is begonnen!
     
  12. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Een game die er interessant uit ziet en zeker niet mag ontbreken is Transistor. Muziek, setting, tactiek en puzzels. Maakt veel gebruik van de lightbar en de speaker in de DS4.


     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Man, nu kreeg ik zelfs een trophy wat je pas veel later hoorde te krijgen. :lol: Dit is ronduit cheaten. Ik ga me in proberen te houden en de crappy auto's gebruiken.

    Eventjes algemene mening over NFS Rivals: Het is geen Most Wanted.
    Zo. :+
    Het zijn soms de kleine dingen zoals geen duidelijk zichtbare billboards incl leaderboards + avatar en deels de grote dingen zoals het onderaan de ladder beginnen met crappy auto's. Ik vond dat een verademing in Most Wanted, dat iedere auto al vanaf het begin gewoon top was. Dat zorgde voor ongecompliceerde fun, ipv beslissingen nemen of je nu die ene nieuwe upgrade wilt of toch een nieuwe auto kopen. Nu is dat natuurlijk niet persé slecht (had je ook in Underground en die game was geniaal), maar... ik heb dus liever Most Wanted. Ook dat zoeken naar die plekken waar auto's verstopt stonden was leuk. Leuker dan sparen voor auto's
    Ook de wereld is... leger? OK, ik ben nog niet overal geweest! Maar ik hoop dat er ook nog een stad gebied is?

    Klinkt negatief...Negatiever dan mijn bedoeling is, want het is wel een leuke game. Ik heb gewoon een heel hoge pet op van Most Wanted. Is uiteindelijk een van mijn favoriete racers van de afgelopen generatie geworden.

    Wat bijbehorende gameplay. :+ Ik doe niks interessants of uberhaupt iets fatsoenlijks, maar ach. Omdat het kan. :p
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ziet er wel heerlijk smooth uit, zelfs in een youtube filmpje
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Dat die bomen nog niet leeg zijn van al die vliegende blaadjes. 8)
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Stad is inderdaad erg leeg en dat is overal zo.
    Dat stuk waar je rijd in de bossen vind ik echt prachtig.

    Jammer dat gran turismo 6 voor de ps3 uitkomt en dat je geen ps3 games op de 4 kan spelen.
    Wordt morgen dus mijn ps3 maar weer eens aansluiten.
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    @ Dulle

    Je kan ook driften he, dit zie ik bijna niet in je gameplay filmpje. :+ En bah dat je in het Nederlands hebt staan ( Schok golf ) :D
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind het driften nogal lastig in Rivals. Geen flauw idee waarom. Had er in MW totaal geen moeite mee.

    Qua setting lijkt de game meer op HP wat ik een dikke pré vind aangezien ik die leuker vind dan MW. Sparen voor auto's gaat overigens bizar snel en zat ook min of meer in MW via het verslaan van de MW-cars.

    Het meest gave aan Rivals is toch wel hoe ze mp hebben geïntegreerd.
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb Rivals vrijdag ontvangen en maandag op de bus gedaan. Ik kreeg in 3 dagen tijd slechts twee keer zin om de game op te pakken en te spelen. Begrijp me niet verkeerd, de game ziet er fantastisch uit en speelt ook lekker, maar voor mij persoonlijk was het een complete miskoop. Dit is niet iets wat ik op release van een next gen console wil spelen, maar voor 15 euro een keer, wanneer ik niks anders heb liggen.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bah, Gran Turismo :p Ik ben meer van de arcade racers.
    Jammer dat de wereld leeg is, maar gelukkig is het wel een mooie lege wereld. :+ En met een beetje onweer... _O_ Helaas is dat altijd veel te snel voorbij.
    Oh nee?!
    [​IMG]
    :cool: (zie rechtsonder, en dit is bij het eerste random moment waar ik terecht kwam in het filmpje :p)

    Ik krijg de auto wat minder gemakkelijk in een mooie, soepele drift dan in MW maar driften doe ik zeker! :+

    Tsja, ik haat het NL net zo erg als jij. Maar ik ben zo geniaal geweest om bij het instel proces van de PS4 aan te geven dat ik in NL woon, dus nu zit ik met de gebakken bitterballen. :mad:
    Qua setting hadden ze een combo moeten doen tussen HP en MW. De natuurgebieden zijn hartstikke mooi maar zo nu en dan een stadje, een fabriekje etc zouden het allemaal wat...breken.
    Op zoek gaan naar billboards,jumps en gates ga ik echt missen. Soms zat ik gewoon een uur met 10km rond te rijden, niet op de weg, maar op fabrieksterrein. Zoekend naar die geheime dingen. Eventjes geen chases, geen races. Gewoon lekker rondcruisen.

    Van de MP heb ik nog niet veel meegekregen. Op het eind van het filmpje zie je een naam staan. That's it. Meer dan dat heb ik nog niet gezien.

    Ik vind het overigens ook altijd zo moeilijk om te kiezen of ik een auto zou upgraden of gewoon een nieuwe zou kopen. Kan ik deze oudere bak met genoeg upgrades even goed krijgen als de beste die er is in de game? Zo nee, dan is het geld verspilling.
    Maar daar kom je pas achter als het te laat is.
     

Deel Deze Pagina