1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld Games of the Generation

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 11 nov 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moet een game altijd vernieuwend zijn om goed te zijn?
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind GTA V ook geen kutgame hoor, technisch gezien misschien idd het beste. Maar ten eerste is het makkelijker om iets te herhalen dan te vernieuwen, dus het is een mindere prestatie dat GTA alles vlekkeloos weet uit te voeren. En ten tweede is de beleving toch groter als je een game speelt die met iets totaal nieuws komt. En die beleving speelt toch ook een rol als je iets 'de beste game van de generatie' vindt.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben nu bezig met Borderlands 2, dat is echt een geweldige game. En ik houd niet eens van first person shooters. Die had dus ook wel in de top 30 gemogen.
     
  4. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Hmm, wel een beetje gehypte game in de top staan zeg. Ik zeg niet dat het slechte games zijn, maar onafhankelijk gezien zijn er kwalitatief, artistiek en creatief betere games.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    hahaha
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zoals? :+
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Dark Souls natuurlijk.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hipsters
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Skyrim en Oblivion in de top 10, I'm happy :) GTA V op 1 was wel te verwachten.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    \[+]/
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Praise The Sun!
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Strength in numbers, Arisen!
    Wacht..
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Inmiddels heb ik er na een paar weken ook zo'n 50 uur Borderlands opzitten. Met mijn level 37 heb ik gevoel dat ik op nog minder dan de helft van de game zit! Vreemd om te zien dat Borderlands niet terug te vinden is in deze lijst, zowel deel 1 als 2.
     
    Sneltje vindt dit leuk.
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat dat meer iets zegt over de gemiddelde kwaliteit van deze/afgelopen generatie dan over het gebrek aan kwaliteit/smaak van Borderlands/XBW-ers.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet :+! Borderlands had het echt wel verdiend om in de lijst te komen hoor :)
    Ik denk dat gewoon te weinig mensen de game hebben gespeeld. Eerst leek het mij ook niets, maar toen het een keer in de aanbieding was gekocht. Geen enkel moment spijt van gehad, wel erg veel tijd opgegaan door die game :p

    Enige minpunt van de game is dat je voor het levelen de game keer op keer moet uitspelen. Na een tijdje kon je die verhaallijn dromen en kwam ik amper aan de DLC toe.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het is een leuke game en vooral coop maar het doet voor mij niks speciaals, er zit geen verhaal in.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Er zit zeker wel verhaal in. Oke, niet veel maargoed :p

    Maar ik heb wat coop-games waarbij je kan grinden en farmen als een gek voor wapens :+ Eigenlijk niet goed om daar fan van te zijn, want het vreet meer tijd dan elk ander soort spel. Dungeon Defenders was ik ook helemaal verslaafd aan. Laatst weer opgestart en blijf het leuk vinden :)
     
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Blijft het ook topgames vinden, deel 1 en 2. Ze hadden sowieso een plek in de top 30 verdiend. Al is het alleen maar omdat ze een zeer goed uitgewerkte coöp gameplay hebben. Bij mij persoonlijk in de top 10!
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zit nu weer Call of Duty 2 te spelen, blijft toch echt een bazengame!! :cool: :D
     
    Sneltje vindt dit leuk.
  20. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind dat je wel dient te kijken naar de genre want uit al dit is het eerlijk gezegd onmogelijk een te kiezen.
    Ik verdeel ze onder FPS , 3PS. Shooter, RPG, Action Platform, Adventure games (telltale), Sandbox.
    Anders kan ik het echt niet ik heb het geprobeerd maar ik moet ze verdelen onder genre’s.

    - FPS = Mirro’s Edge (ok wel dan niet geheel een shooter maar wel super First person).
    - 3PS = Gears of War 3 (als afsluiter van het verhaal, en omdat Gears of War er zelf niet tussen staat).
    - RPG = Mass Effect (Skyrim , en Olbivion en dergelijke allemaal mooi maar Mass Effect reeks begon bij deel 1 en was voor mij echt een nieuwe eye-opener, grijs gespeeld). - Action Platform = Batman Arkham Asylum (Eindelijk weer een super goed uitgewerkt platform action adventure game en ook nog met Batman niet te vergeten veel stemmen gebruikt van de mid jaren ‘ 90 batman tekenfilm serrie).
    - Adventure Games = L.A. Noire (G-E-W-E-L-D-I-G).
    - Sandbox = Red Dead Redemption (even eens een geweldige game gewoon het begin van een nieuwstandaard voor sandbox games).

    In de lijst staan zoveel goede games maar ik ben van een keuze uitgegaan welke was er eerder en waarom die game en niet een andere. En boden ze iets nieuws aan wat nog niet eerder aangeboden was op console gebied. Dit was geen makkelijk besluit, ik had eventueel ook nog sub genres kunnen maken maar dan hebben we straks alle games in als nog in de lijst staan.

    Om nu te zeggen kies er maar 1 game uit dan hou ik het bij Mass Effect (deeltje 1) gewoon omdat die game me bij de laatste generatie console echt heeft mee gesleept. En meer als 300 uur in heb zitten alles maar dan ook alles door genomen en tig save games gemaakt laat staan tig karakters gemaakt deze ook alle maal tot en met deel3 gespeeld eigenlijk best ziek lol.
    Ja Mass effect (ondanks hun uitgever) voor mij de last gen game of games.

    Chop!!
     

Deel Deze Pagina