1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Sherlock

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 4 jan 2014.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]
    [​IMG]


     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben nu bij episode 2 van seizoen 2. Vind het een toffe serie en Cumberbatch is een baas :cool:
     
  3. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Genoten van de eerste twee seizoenen, maar wat was de eerste aflevering van het nieuwe seizoen toch tenenkrommend slecht. Ik snap ook werkelijk niet waar alle positieve reacties die ik er over hoor en lees op slaan.

    Sherlock als ober en het stukje met zijn ouders waren de enige twee leuke dingen. Voor de rest heb ik me echt alleen maar kapot zitten ergeren aan alle onzin die voorbij kwam. Van de rare shots en effecten, een undercover Mycroft - serieus?, de verschillende en vaak totaal niet grappige verklaringen over zijn in scene gezette dood, de V for Vendetta metro 'aanslag' ripoff onzin. En waar sloeg in vredesnaam het gedoe op met Watson in die vuurstapel? Moet ik echt geloven dat toen de mensen die er bij stonden door hadden dat er iemand in vast zat dat ook gewoon niemand iets doet of dat ze zelfs geen brandblussers bij de hand hebben wanneer ze zo iets dergelijks organiseren. Kom op zeg.

    Twee jaar wachten en maar drie afleveringen per seizoen en dan verkwanselen ze gewoon een hele aflevering met deze ongein. Bij consoles hebben ze het over de third console curse, maar ik vraag me onderhand af of dit ook niet opgaat voor Britse tv-series. Zo was Luther S3 uiteindelijk ook een teleurstelling en bij Misfits was het 't begin van het einde, om er maar even twee te noemen.

    Hopelijk weet de serie zich vanavond te revancheren van deze mislukte start.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zat er ook wel aan te komen toch, laatste ep van seizoen 2 was zo goed maar had nog zoveel uitleg nodig dat dat gewoon de hele ep 1 dan seizoen 3 kost

    ik verwacht er vanavond ook meer van idd
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heldenserie, heerlijke cast ook.

    Cumberbatch is toch wel dé upcoming actor. Die gaan we in heel veel topfilms zien de komende jaren.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Gay joke in laatste episode was weer mooi. :lol:
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ep 2 valt eerlijk gezegd ook tegen. Het is meer soap dan detective dit seizoen

    En villains van niks
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom maar drie afleveringen per seizoen???!!! :'-(
     
  9. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Een megahype rondom deze serie, die het niet kan waar maken.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Was al een beetje te vrezen, seizoen 2 was ook wel zo'n beetje de top van wat er uit deze serie te halen is.

    En Sherlock is net als Batman, hij is maar zo boeiend als de villain die er tegenover staat. Sherlock vs Moriarty = Batman vs Joker en de rest is altijd minder
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb dit nog nooit gezien eigenlijk. Haal Sherlock en Doctor Who ook altijd door elkaar. :+
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    ep 2 was meer comedy, ben benieuwd wat episode 3 gaat worden :)
    Idd erg jammer dat het er maar 3 afleveringen zijn per seizoen, straks kunnen we weer 2 jaar wachten op een nieuw seizoen (als deze er nog komt)..
    De manier van filmen in deze series zijn ook wel echt baas. Vooral in episode 2 vond ik zeker dat ze zich de moeite hebben genomen om er goedlopend beeldmateriaal van uit te persen.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vanochtend seizoen 2 afgekeken, heel tof. Ga 3 uiteraard kijken maar wel eerst even m'n verwachtingen bijstellen :+
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom zijn er maar 3 episodes per seizoen?
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Tsjah...

     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja idd. Wel jammer.
    Haal seizoen 1 ook wel even binnen. Heb ik wat te kijken voordat al de series weer beginnen de komende weken.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Tja, het zijn wel 3 EP's van 90 minuten. S01 was okay, Benedict is een baas maar rest was gewoon okay. S02 was alleen geniaal door Moriarty. Heerlijke rol van Andrew Scott. Vermakelijk, maar al die 9's zijn echt weird.

    From the iFii 9000
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Net de eerste episode gezien van seizoen 1 en ik vind het nu al awesome. :D
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2014
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    S03e02 was een beetje een vreemde, niet spannende aflevering.

    Toch vond ik 'm erg leuk, paar keer hard op moeten lachen (Sherlock en Watson dronken :D)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Seizoen 1 gekeken. Sherlock maakt de show natuurlijk.
    Maar Moriarty gaat ook awesome worden denk ik in seizoen 2.
     

Deel Deze Pagina