1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 3 [Deel6]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 9 dec 2012.

  1. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Nee daarom juist. Je moet het in een bepaalde richting van je af duwen, maar het lukt me gewoon niet. Vind het echt heel raar hoor. Normaal krijg ik zulke dingen er met gemak af, maar hier zit ik vol kracht dat ding te duwen en nog komt die er niet af:emo:

    Zit er haast aan te denken om hem maar retour te sturen, en dan een slim te nemen. Daar gaat het volgens mij nog makkelijker om een HDD te verwisselen.

    Kijk zoveel games speel ik ook weer niet op de PS3. Het zijn alleen de exclusives, maar om nou telkens weer een game te verwijderen en te installeren. Dat duurt gewoon te lang heb ik al ondervonden.

    Zat ook al voor een externe schijf te kijken, maar dat werkt alleen voor je save games etc. Anders had ik dat wel gedaan.
     
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Maar het moet gewoon kunnen haha. Dus omruilen voor een slim lijkt me nog te overhaastig :+ Bel anders Sony klantenservice, leg het probleem uit en misschien zit er wel een trucje achter waardoor het lukt.
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Jesus eindelijk gelukt8)

    Even voorzichtig met een schaar het middenstuk iets omhoog gedaan en toen liet die makkelijk los.
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Kan het zijn dat bij 1 game de foutcode 80010006 getoond wordt, en een andere game wel gewoon speelt? Mn neefje heeft die code namelijk alleen bij Fifa14 op de ps3

    Tips zijn welkom.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik krijg de ps3 morgen van hem binnen. Hij zei dat er geen fifa14 savegame opstaat. Hij kreeg de melding al bij de eerste keer afspelen van de disc. Zelfde verhaal op de ps3 van zijn broertje. Kan het aan de game liggen? Lijkt mij dus van niet....
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nu met Ni No Kuni in de sale, moet ik die echt downloaden. Ik heb echter maar 21 van de 37GB vrij. Ik heb elke game en demo eraf gegooid en eigenlijk zijn er alleen maar savefiles over...neem die al die space in dan ofzo? Problematisch in elk geval,want Ni No Kuni is 21GB. En volgens mij moet je toch het dubbele vrij hebben om het uberhaupt te kunnen installeren toch? 21GB om te downloaden en daarnaast toch installeren?

    Kortom....wat voor mogelijkheden zijn er om goedkoop extra GB's te krijgen voor mijn PS3? Heb nog nooit een grotere HDD gekocht of erin gebouwd of wat dan ook.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gewoon een 320 GB erin man; kost niks tegenwoordig.
    Heb ik in het begin ingepropt; is echt peanuts, staan genoeg filmpjes op Youtube hoe het moet.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat voor een zou ik moeten hebben dan? Wat voor type en dingen moet ik op letten?

    En wat is niks?:D...over wat voor bedragen hebben we het dan? Ik doe al zo vreselijk weinig met de PS3 en ga echt alleen Ni No Kuni spelen..en tja...misschien voor die 4 a 5 euro haal ik Crysis 3 ook wel. Dan hooguit misschien nog dit jaar Beyond...maar dat is het ook wel.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Al een aantal uurtjes met Heavy Rain bezig. Ja het is een aparte game zal ik maar zeggen. Zulke games heb ik nog nooit gespeeld, maar het is een mooie game. Je merkt trouwens wel meteen dat het een deprigame is. Niet dat ik een vrolijk verhaal verwacht had maar toch.

    Was net bij dat stukje waar je die baby moet helpen. Wel mooi gedaan :'-(

    Waar ik me soms wel al aan erger is die besturing en die QTE. Je moet vaak zo snel reageren dat ik alweer de verkeerde knop indrukte.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als dat alles is, dan kun je beter wat ruimte vrijmaken op je HDD, dat moet toch wel lukken dan?

    Maar waarom koop je Ni No niet fysiek? Zo duur is die volgens mij niet meer...

    Mocht je toch interesse hebben in een grotere HDD, laat maar weten, dan kijk ik even welke ik erin heb zitten (doosje heb ik nog:9).
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar dat is het probleem juist. Alle geinstalleerde games, demos, files heb ik verwijderd en nog mis ik 12GB. Het zal wel aan het OS liggen. Ni No Kuni is nog geen 10 euro nu bij de PSN sale...en op Budgetgaming zit hij tegen de 22 euro. Dat is een erg leuk verschil :)

    Ook Crysis 3 is ziek goedkoop, dus ik denk dat ik toch maar over moet gaan op een grotere HDD. Als je zou willen kijken, zou top zijn. :thumbs:
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    U heeft PB meneer.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, wil binnenkort aan Persona 4 Arena beginnen, dus de PS3 alvast aan geslingerd voor de updates....en gaat eigenlijk een stuk sneller dan ik verwacht had.:9
    Zou de PS3 ook een download-update gehad hebben, zodat het niet meer zo tergend langzaam gaat?
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Een vraagje voor de kenners; ik heb nog een oude PS3 (eerste model). Nu ben ik op zoek naar een nieuwe PS3 en wil ik graag de Slimline versie halen (de Super Slim vindt ik maar een lelijk ding).
    Nu heb ik al lopen zoeken, maar kan hem nog niet zo snel ergens vinden. Heeft iemand een idee of ik die console nog kan kopen en zo ja, waar? Of zijn ze bij Sony gestopt met de productie van de Slimline versie?
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zijn nog wel paar zaken die "oude" voorraad hebben. De slimline wordt idd niet meer gemaakt. Maar zijn nog wel wat winkels die em nog hebben.

    Check hier anders maar even: http://www.budgetgaming.nl/consoles/1/console-ps3.html
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Daar heb ik bij gekeken. Er is maar 1 webshop die hem volgens die lijst heeft, maar als ik dan naar de site ga staat hij er niet meer op.
    Alle andere consoles zijn de Super Slim versies.

    Heb je nog een tip voor mij waar ik eventueel succes kan hebben?
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Check kleine winkels in kleine dorpjes. Die hebben soms nog oude voorraad liggen, omdat de voorraad daar langzamer uit de deur gaat. Dat is je beste kans. En anders wordt het al snel marktplaats, maar zit je meteen al tweedehands.
     
  19. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Dat maar eens proberen dan. 2e hands is geen optie, hij moet nieuw zijn.
    Bedankt voor je hulp/tips!
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Intertoys winkels in dorpjes is de beste tip die ik je kan geven. Recent nog een slimline gezien in een kleine intertoys. Moet je vast nog wel ergens 1 kunnen vinden :thumbs:
     

Deel Deze Pagina