1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3/PS4] Persona 5

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 24 nov 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    [​IMG]


    Platforms
    PS3 | PS4
    ~
    Uitgever
    Atlus
    ~
    Developer
    P Studios
    ~
    Genre
    JRPG
    ~
    Release datum
    2015


    [​IMG]

    [​IMG]
    The story of Persona 5 will discuss the hardships of modern-day society and feature characters that are restrained by the rules set by this society. As a result, players will be confronted with trials and chains that they will have to overcome. Much like the previous installments of the series the game is set in a high school - however, the mood and tone will be different. Hashino explains that Persona 5 is about a kind of freedom that is different from the other games in the series. This freedom is meant to liberate those who "are bored and discontent with their lives". Despite this, Atlus expects and wants players of Persona 3 and Persona 4 to feel at home with this game. Persona 5 is meant to be an emotional experience that stirs up its audience and finally lets them go with a strong message of catharsis after everything is said and done.

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]



    [​IMG]
    [​IMG]

    Het gaat lang duren ze allemaal te halen, dat kan ik je wel al zeggen!
    [​IMG]
    [​IMG]

    Een blu-ray doosje. Met een disc game erin. Misschien een handleiding, maar dat is tegenwoordig allerminst zeker. Spannend, is het niet?

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Het lijkt er dan toch op dat dit geen vervolg op Persona 4 is, maar een geheel nieuwe game. Ook awesome!
    In het P4G topic heb ik het al vaker gezegd, maar ik wil graag meer de toon van P4 (vrolijk en effectief afgewisseld met serieus) dan P3 (wat meer depri/emo/constant serieus)
    En qua grappige personages graag meer Yosuke dan Junpei.

    Het is misschien nog wat vroeg voor een eigen topic, maar dan kan eventueel P5 gespeculeer gescheiden blijven van P4. Vooral fijn voor mensen die P4 nu nog aan het spelen zijn.

    Overigens hoop ik dat Gaikai werkt tegen de tijd dat deze uitkomt. Kan ik het alsnog op de PS4 (en dus de Vita) spelen. :cool:

    En ik ben erachter gekomen dat ik de Japanse stemmen echt niet kan uitstaan. Wat was Teddie irritant. :+
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2015
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wel tof, maar onbegrijpelijk dat dit voor de PS3 is. Hoe vet zou het geweest zijn als dit gewoon op de PS4 kwam. Nu moet je in 2015 ineens je PS3 aansluiten.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik kan het wel begrijpen; tis al niet zo'n best selling genre, met de PS3 heb je dan nog de meeste kans op een beetje verkoop.

    Bovendien zijn ze al een aantal jaar (Dulle, weet jij hier een nummer aan te geven??) bezig met deze game, waarschijnlijk al voordat ze wisten wanneer de PS4 er zou komen.

    Hoeveel ik ook van de P4G characters houd, ik begin steeds meer overtuigd te worden dat het beter is met een nieuwe, verse cast Persona 5 te doen.

    Maar damn, hoe cool zou het zijn geweest om die aankomende 3DS game op de PS3 te krijgen, met normale art.:'-(
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ach ja, eigenlijk vind ik het wel best. Als de reviews goed zijn, haal ik met alle liefde mijn PS3 weer uit de kast.
     
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=722992
     
  6. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Gimme gimme gimme.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Who cares. Dan importeren we em toch gewoon?
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    niet als het spel alleen in het Japans is. Geen optie voor Engels niks. Net zoals het geval is met Tales of Xillia 2
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die in USA lijkt me niet in het Japans he. Hij is nu ook aangekondigd in het Westen namelijk
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    haha las verkeerd
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk! Net als met Persona 4 Arena!

    wacht...

    edit: Niet dat ik zeg dat deze ook een regio lock krijgt, maar na dat P4A gedoe wil ik er niet te vroeg van uit gaan dat een import kan. :+
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2014
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat voor gezeur was er dan met P4A? Want naar mijn idee kan je PS3 Games gewoon importeren, net zoals Vita games, e.d.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    P4A was regio locked. Zo een beetje de enige game ooit op de PS3.
    Vraag je dit af: is Persona 4 ooit naar de PS3 gekomen? :+

    Misschien dat het tegen de tijd dat ie hier uitkomt te spelen is op Playstation Now?
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oja. Helemaal vergeten
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik houd hoop :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ietsjespietje info
    Zo langzaamaan zullen er toch beelden naar buiten moeten gaan komen? Als ie dit jaar nog moet komen.
    Hm, E3 misschien, al duurt dat me te lang en Atlus/Persona op een E3 klinkt verkeerd. :+ Dit is een TGS game.
    Al is TGS veel te laat voor de eerste beelden...
     
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb stiekem best wel veel zin in die dansgame op de Vita :+
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ook wel, want Persona is awesome en rythm games zijn awesome. Mijn probleem is alleen dat het zo 'out of character' is. Alleen Rise past in de game, maar een Kanji, Chie, Yosuke of de main gozer.... niet echt 8)
     

Deel Deze Pagina