1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forum indeling

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Gakkie, 13 feb 2014.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bovendien is het makkelijker om te vragen of het probleem console specifiek is of dat het bijvoorbeeld ligt aan de PS4 :)
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Daar kom je dus sneller achter als er een apart PS4 topic is voor de game.;)
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nee, waarom? Als de PS bezitters al posten in dat topic zit er geen verschil in. Was trouwens ook een slecht voorbeeld :+

    Maar je gaat nu maar gedeeltelijk in wat ik heb gezegd.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Volgens mij lopen hier twee belangen door elkaar.

    1) Je wilt een centrale thread hebben waar eigenschappen van de game worden besproken: - Waar kan ik op die map een tank vinden - Welke class kan ik het beste vinden etc
    2) Je wilt een consolespecifieke thread hebben om je gameplay van gisteren te bespreken, te overleggen met andere mensen die ook op die console spelen, game-afspraken te maken en eventuele consolespecifieke patches ed
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat zou op zich ook wel in een centraal topic kunnen, doe ik ook met BF4 (jaja, veelgebruikt voorbeeld :+) en volgens mij heeft niemand daar last van. Zoals ik al zei, als het spel hetzelfde is het overbodig om daarvoor aparte topics te hebben. Om bijvoorbeeld een tijdstip af te spreken wanneer een groep voor een specifieke console online komt is een apart topic wel handig.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet het niet. Vind dat alles prima in een thread kan. Werkt nu ook prima met veel mensen.
    Het is ook geen Neogaf hier waar je 4 pagina's verder bent binnen een minuut.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Daarom; weet je sneller of het aan jouw verbinding ligt of aan je PS4, omdat iedereen die er reageert een PS4 heeft, ipv dat je eerst een rits Xbone reacties krijgt en daar doorheen moet zeven.

    Ik ben er eerder met Hybrid al genoeg op in gegaan.
    Effe copy-paste uit ander topic;
    Voordeel van per console een topic, is dat je meteen de juiste personen spreekt die het aangaan, of dat nou om vragen gaat ('kan niet joinen, meer mensen last van??) of bv updates die van de game geplaatst wordt ('uhm, voor welke console is dat? PC? Heb ik niks aan') welke knop voor die actie (wordt leuk met de X:+).....etc.

    EDIT: wat Kevf zegt.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2014
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Niet mee eens, in het BF4 topic wordt het prima gedaan. Hybrid post regelmatig updates voor elke console en als het duidelijk wordt vermeld is er niks aan de hand.

    Nu hebben we het over BF4, stel dat er een game is die niet heel veel wordt gespeeld, dan bloedt dat topic binnen de kortste keren uit of wordt het een slowchat topic en dat is ook niet de bedoeling lijkt mij.

    Ik zie werkelijk waar geen enkel probleem met een gezamenlijk topic maar als je wilt dat er in 3 verschillende topics weinig wordt gepost moet je het vooral doen.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar jij bekijkt het vooral vanuit PC-ogen, dat hier idd niet echt leeft.;)
    Er zitten hier echter veel personen met een PS4 ondertussen dus ik denk dat dat doodbloeden niet zal gebeuren deze keer.

    Ik kom zelden in het BF4 topic omdat ik dan door een hoop posts moet lezeb die me niet aangaan omdat ik geen Xbone heb.....
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2014
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    BF4 topic gaat helemaal niet alleen over de Xbox hoor. Juist niet.
    Gaat gewoon algemeen over BF4.
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Maak een PSworld.nl problem solved? Prima, zo moet niet nog gekker worden. :+
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Weet ik; maar alle platforms dus.

    Gast serieus, pleur op.
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Als iemand het over de PS4 of Xone versie hebben, dan staat dit er wel meestal bij igg.
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Gap hap gap. :mad:
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    9/10 keer gaat het gewoon over algemeen BF4. Wat voor iedereen geldt. Maakt niet uit welk platform.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is wel duidelijk dat MAD niet kijkt in die topics want anders had hij wel geweten dat het niet zo is. Ik kijk soms ook in een topic van bijvoorbeeld de green mile waar ik wat gepost heb en iemand anders volgens ergens anders op reageert. Je kijkt even, denkt "oke, hier heb ik niks mee" en klikt weer weg. Je heb denk ik een verkeerd beeld, want je bent afgezien van een topic als toen met de console reveals echt niet 4-5 pagina's verder als je een vraag stelt en een minuut later terugkomt :+

    Ik hoop echt op een multi-plat gedeelte :)
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik kom er wel eens hoor. ;)
    En misschien heb ik inderdaad een heel verkeerd beeld ervan, en gaat het perfect.
    Maar 1 manier om erachter te komen.:+

    Als dit het alternatief is, dan me too.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik ben inderdaad in de minderheid met mijn PC maar met PS4 en X1 gaat het bijna gelijk op in dat topic, heb ook geen enkel probleem gezien daar. Maar nu hou ik er over op want we vallen in herhaling :+
     

Deel Deze Pagina