1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Edge: Sony toont VR op GDC

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    [​IMG]

    Komende week is de GDC en volgens Edge gaat Sony daar zijn VR set laten zien

    Meer op:
    http://www.edge-online.com/news/son...esents-virtual-reality-gamings-greatest-hope/

    Ik ben benieuw waar Sony mee gaat komen. Zo te lezen is de tech iig op orde (al vraag ik mij wel af hoe dat kan op een PS4) maar is er van echt support nog geen spraken.
     
  2. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ben ook benieuwd hoe ze het gaan doen. Zeker omdat de consoles voor de Oculus Rift te gelimiteerd waren. Hopelijk wordt de support ook van 3rd party developers groot, anders zit je met een gevalletje Kinect.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Klopt, hier ben ik ook wel bang voor. Hopelijk pakken indies dit iig op.
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Tja echte AAA VR games kunnen we voorlopig denk ik wel vergeten maar wie weet werkt Naughty Dog al een tijdje aan titels ervoor. Ze hadden wat geheime projecten lopen :)

    Ik ga er alvast vanuit dat je de bril ook kunt gebruiken als normaal scherm en ze je de games gewoon in een vierkant op je zichtveld voor je afspelen, hoef ik iig geen nieuwe TV te kopen :+ Beetje wishfull thinking, zeker omdat Sony ook TVs en de "personal 3D viewer" verkoopt.
    Ben ook vooral benieuwd naar de prijs, zit zelf rond de 300 maar zal wel veel duurder worden, dat 3D ding is al 800 :emo:

    Overigens denk ik dat de PS4 het tot op zekere hoogte wel aankan, er zal alleen ergens flink moeten worden ingeleverd...
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2014
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, dat is juist het grote probleem. :+ De PS2 zal het nog aankunnen, maar wat blijft er nog over qua grafische pracht na al dat inleveren. Daar ben ik wat bang voor.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wie zijn die developers die zeggen dat het 'Occulus Rift beating' tech is?

    dat vind ik nog al een uitspraak
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Laat maar komen, ik ben erg benieuwd.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Release: Zo snel mogelijk.
    Prijs: Zo laag mogelijk.

    Zal wel niks meer voor dit jaar worden.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Awesome!
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Als de SDK nog niet de deur uit is zal het nog wel een jaartje of twee duren voordat we echte VR content gaan zien ipv een paar stukjes van een Thief level :+

    Maaaaaar zeker heel vet _O_ _O_ _O_ kan niet meer wachten! Hopelijk word dat ding een beetje betaalbaar 8)
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ziet er slick uit. Is de PS4 snel genoeg om dit goed aan te kunnen? Neem aan van wel maar heb daar niet zo'n zicht op en het ding moet wel full games kunnen ondersteunen. Veredelde techdemo's (denk kinect/move) gaat het geen succes maken. Daarnaast valt of staat dit natuurlijk met third party support. Als er geen games voor worden gemaakt ben je snel klaar. Niettemin kan ik niet wachten op echt goed uitgewerkte VR :D
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina