1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rustige Frontpage

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tsux, 28 mrt 2014.

  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag mensen,

    Ik wilde toch even melden dat ik het aantal nieuwsberichten de afgelopen tijd erg matig / beperkt vind. De afgelopen 3 weken (21 dagen) zijn er 15 berichten geplaatst, waarvan 6 reviews.

    Hoewel ik reviews toejuich, betekent dit dat er in totaal maar 9 berichten zijn geplaatst over alles wat er in de wereld met de Xbox te maken heeft. Dat vind ik voor een nieuwswebsite een bijzonder laag aantal en dan begint het ook langzaam zijn functie te verliezen.

    Geen idee of het gewoon komkommertijd is nu of dat het druk is i.v.m. het nieuwe ontwerp, maar probeer wat meer nieuws te krijgen hier! Hoe onbenullig dat nieuws misschien ook mag zijn. Maar dat is wel waar je website om draait (en het forum natuurlijk ook).

    Dat wilde ik even melden!
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2014
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Zodra de nieuwe (Homepage van XBW ) Lanceert, zal daar verandering in gaan komen, daar ben ik overtuigd van.
     
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    We richten nu inderdaad het grootste deel van onze aandacht op de nieuwe website. Op de nieuwe site zal nieuws posten ook een stuk makkelijker gaan dan op de huidige, dus dan zullen 'kleine' nieuwtjes ook sneller op de frontpage verschijnen.

    Bedankt voor het melden iig, fijn om te horen dat er nog mensen zijn die zich bezig houden met de fp :thumbs:
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat mensen op de fp komen, verbaast mij eerlijk gezegd juist. Nieuws vind je hier vaak heel snel, maar dan wel op het forum zelf.
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hehe zit al bijna 10 jaar op de site en ben misschien 1x op de FP geweest :+
    Geef mij maar een mooie forum update ;)
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Gewoon allebei natuurlijk! :D
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is prima, maar ik vind dat het nieuws ook wel meerwaarde moet hebben. Ik weet niet hoeveel mensen er nu op XBW nieuwsredacteur zijn, maar je mag hier dan best een aantal voor hebben wil je alles bij kunnen houden.
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Tsux, je hebt gelijk. Helaas is het verloop aan redactieleden het afgelopen jaar enorm groot geweest. We hadden veel nieuwe mensen binnengehaald, maar helaas zitten we nu al weer met een tekort. Vooral op het nieuwsfront is er een probleem, er is nog maar 1 echte nieuwsredacteur over.

    Als er mensen zijn die willen bijdragen, dan graag. Zodra de nieuwe site er is volgt een nieuwe algemene werving. Maar wie al wil meedoen, stuur gerust een berichtje!
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zal als ik jou was pas crew leden gaan zoeken als daadwerkelijk de nieuwe homepage de lucht in gaat.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2014
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hoezo? Dat maakt toch geen enkel verschil?
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wanneer lanceert de nieuwe site dan? Het draait allemaal wel vanwege de community op het forum, maar de site heeft denk een veel grotere aantrekkingskracht met een nieuwe moderne look. Ik kom hier sinds 2004, maar er is echt niets veranderd.
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    We verwachten in April te kunnen gaan beta testen. :)
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat zeg ik toch ook? Maar goed, als er zich nu al mensen aandienen (vooral voor nieuws) dan is dat zeker welkom.
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eigenlijk ook amper op de homepagina en zit meestal gewoon op het forum.
    Allebij een update mag wel !
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Komt dat even goed uit :+
     
  16. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de uitleg allen! Het was ook niet zozeer een verwijt, ik kom hier immers ook altijd nog. Vanuit het oogpunt van mogelijke nieuwe bezoekers lijkt het mij alleen wenselijk om de frontpage up to date en interessant te houden. Dan blijf je ook nieuwe mensen aantrekken.

    Maar ik snap het! Ik wacht met smart op de nieuwe omgeving! Hopelijk melden zich ook een aantal goede kandidaten aan als nieuwsredacteur.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Frontpage? Hebben we die dan? :+ echt 1 keer opgeweest volgensmij.
     

Deel Deze Pagina