1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation 4 update 1.7: Sharefactory en pre-loaden

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kevf, 17 apr 2014.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Sony heeft aangegeven dat we binnenkort update 1.7 mogen verwachten. Het grootste thema van deze update is een nieuwe tool genaamd 'Sharefactory'. Sharefactory is een video-editing tool voor de PS4 die de Dulle's van deze wereld erg gelukkige eenhoorns gaat maken :cool:



    Andere grote feature is het preloaden van games. Vanaf 1.7 wordt het straks mogelijk om enkele dagen voor de release van een game het spel alvast te downloaden. Voor Steamgebruikers een bekende feature.

    Releasedatum: 'soon'

    Meer info op:

    http://blog.us.playstation.com/2014/04/16/ps4-update-1-70-coming-soon-introducing-sharefactory/
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    2 hele mooie features! In Sony we trust :D die sharefactory zocht ik al een paar dagen terug. Nu nog weten hoe ik precies een filmpje maak :p
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    filmpjes editten is nooit mijn sterkste punt geweest, maar dit kan zeker leuk worden. :D

    En
    MP3 support?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Super!
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Top update!:thumbs:


    Hopelijk is custom backgrounds er ook 1 van...heb het blauw wel gezien nu.:x
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En hopelijk werkt mn headset weer
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    En dus eindelijk via USB sharen ipv dat knullig facebook, kunnen ze mooi aan die andere gigantisch berg features beginnen :+
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe neem je trouwens een game filmpje op? Ben mij rot aan het zoeken.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Al eens gedrukt op de Share knop? :+
    Er wordt constant het laatste kwartier opgenomen (nou ja, dat is de bedoeling, bij sommige games werkt dit nog wat buggy), maar je kunt ook handmatig een opname beginnen door te 'dubbelklikken' op de Share knop.

    Of, ehm. Dat is hoe het bij mij werkt, maar ik gebruik niet de standaardinstellingen. Ik zal even kijken hoe het standaard is.

    edit: Ok, Double Press is ook de standaard.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2014
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Share knop heb ik ingedrukt, maar dan neemt ie niet bij mij op hoor? Wat doe ik fout haha? :+
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dus je moet nu eerst je video's opslaan op USB. Dan op je computer zetten en uploaden naar YouTube. Hoe omslachtig. :+
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hier posten om rechtvaardiging te zoeken voor je console keus ipv gewoon tevreden te zijn met je Xbonert is ook omslachtig.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je op de Share knop drukt kom je in het menu waar je kunt kiezen of je een video clip wilt uploaden, screenshot uploaden, of broadcasten. Toch? Dat gaat wel nog goed?

    Bij Upload Video clip (of de NL variant) staan al je opgenomen clips dan. Waaronder het laatste kwartier (tenzij een bug tegenwerkt, dan staat er misschien een clip van een uur geleden :+)

    Zoals ik zei, als je handmatig wilt opnemen moet je 2 keer op de Share knop drukken, dan komt rechtsboven in beeld een melding dat de opname is gestart.

    Je kunt al je screens en clips ook checken door in de bovenste rij naar je Profile te gaan en dan naar Captures (dat foldertje onder je profielfoto)

    Volgens mij is het wel zo dat als je niet handmatig opneemt je capture (laatste kwartier) verwijderd wordt zodra je uit de game gaat. Maar dat weet ik niet 100% zeker, dus dat zou iemand anders even moeten bevestigen. :p
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    :lol: Oja, daar ben ik ook als eerste mee hier op het forum.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nope, genoeg Xbox eigenaren die dat doen ;)

    Het is ook nog omslachtig, maar wel stuk beter dan Facebook.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat net nog even omslachtig is maar het is wel beter voor de kwaliteit van het filmpje als je hem gelijk op je USB kan zetten. Ipv eerst Facebook waar je kwaliteit verliest en daarna naar Youtube waar je weer wat verliest.
     

Deel Deze Pagina