1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het grote "Upload Studio" topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hybrid, 27 nov 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Tof en tevens respect! Kloten bonus levels om te halen.
     
  2. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    het was idd een behoorlijke uitdaging. Maar het geeft wel flink wat voldoening als je het uiteindelijk haalt.
     
  3. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
  4. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Nieuw filmpje voor de moeilijkste chievo in de game. Is me nu al paar keer gelukt op deze manier.


    Waar blijven de Watch Dogs en Wolfenstein filmpjes?\o/
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zat vanmiddag nog even je broadcast te kijken hehe. Zag er goed uit. :)
     
  6. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Dank u, dank u. Ging opzich wel lekker inderdaad. Paar inkakmomentjes, maar had niks te klagen. Leuk dat je even kwam kijken. Doe ik het iig niet voor jan met de korte achternaam
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    verkeerde thread :x
     
  8. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Na een tijdje weer battlefield en forza uit de kast getrokken. Wederom 2 filmpjes geschoten



     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Check mijn awesome comeback :cool:


    Ja, het is op een laag niveau. Maar dat niveau past bij me want ik zuig gigantisch. :+
     
  10. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Ziet er cool uit man! Tipje: probeer enders te gebruiken (leer je in dojo)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had net ook mijn eerste online match gedaan :p
    http://xboxclips.com/video.php?uid=...leNL&vid=c80a872b-1fec-4ccb-92db-3f8e198abd6c

    Ik weet wel dat ik wat hulp van de CPU krijg, maar ja. Die announcer maakt alles zo awesome. Zelfs als crappy speler denk je opeens dat je wat waard bent :+

    Welke les is dat? Ik zie er wel een om een match te eindigen met een Ultra, maar Enders zie ik zo direct niet staan.

    edit: Ik vind dat de game wel automatisch iedere Ultra van mij mag opnemen hoor! :p
    http://xboxclips.com/video.php?uid=...leNL&vid=3640199a-f785-4501-b0ca-ce62724acce8
    http://xboxclips.com/video.php?uid=...leNL&vid=428a9b6a-b722-4ec7-924c-32e25fdfb17e

    Laatste maar niet laten opnemen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2014
  12. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28

    Nice! Je hebt die gozer gebroken. Ik zag trouwens dat je idd nu wel enders gebruikte. Ik weet niet precies welke les dat is. Hier staat het allemaal redelijk duidelijk uitgelegd. http://www.primagames.com/games/killer-instinct/feature/killer-instinct-how-play-basics

    Voor de andere vragen kunnen we beter even doorgaan in het KI topic. ANders wordt het een beetje oftopic :p
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=170127&page=29
     
  13. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Was gisteren aan het testen met voice-over in Upload Studio. Op zich, allemaal lekker helder en duidelijk, game-sound dempt en komt terug op momenten dat je niets zegt. Een probleem waar ik op een gegeven moment tegenaan liep. Ik had even van headset gewisseld (bij de stereo headset hoor je alles beter), en weer terug (bij de standaard headset is je stem duidelijker), en toen werkte de gehele voice-over functie niet meer. Je kon 'm wel opdracht geven om op te nemen, maar hij pikt geen geluid meer op. En omdat je niet tussentijds kunt opslaan ben je dus genoodzaakt opnieuw te beginnen. Bespaar je dus de tijd die je in een halve review steekt, en wissel niet van headset. :F:
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft toch wel de mooiste game die ik tot nu toe gespeeld heb op de next gen. En het is nog open world ook.


    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoe kan je je screenshots bekijken op internet?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sharen naar je twitteraccount. Die linked dan je xbox account waar de screens staan. Alleen is er nog geen directe link naar die site toe. Zal wel met de volgende preview build komen.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maker van xboxclips.com

    "I'm working on a way at the moment, when it's ready it'll be over at www.xboxscreens.com

    at the moment I'm still waiting on some backend stuff to happen at Microsoft's end before it becomes available, notice that screenshots don't appear on smartglass or Xbox.comyet."
     
    B Tender vindt dit leuk.
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het lukt mij vooralsnog niet om screenshots naar onedrive te sharen (of uberhaupt te sharen).

    In m'n uploadapp zie ik mijn videos en mijn screenshots. Als ik een video selecteer en op die controllerknop met die drie horizontale streepjes druk (vergeet steeds de naam) dan komt er (oa) een share-optie in beeld. Bij m'n screenshots staat die optie er bij mij niet tussen.

    Dus niet zoals in deze video:'-(


    Meer mensen hier last van?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Doe het gelijk na je een screenshot gemaakt hebt? Want de optie komt altijd iets later omdat die hem even moet uploaden.
    Je kan ook kijken of de screen tussen de activity feed staat en vanuit daar kan je ook sharen.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat laatste heb ik nog niet geprobeerd (vanuit de activity feed) en ga ik zodadelijk eens proberen!
    Maar vanuit de upload app werkt het (nog steeds) niet voor screenshots die ik gisteren heb genomen...
     

Deel Deze Pagina