1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Live is global, markets zijn currency gebonden.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2014
  3. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    dus zou gewoon moeten werken op mijn xbox one?
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    X1 is al vanaf dag 1 regio vrij.
     
  5. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
  6. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    en wss ben je je dollars dan kwijt?

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  7. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    van dat saved games klopte niet tits. maar de dollars blijven staan.
     
  8. xDutch Terror

    xDutch Terror New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, ik wil met een vriend games gaan kopen en sharen via de my home xbox optie maar wij willen het natuurlijk goedkoop krijgen.
    We hebben onze xbone op USA staan omdat dat goedkoper is maar bij de Nederlandse online winkels wordt je afgezet, ik heb gekeken op de microsoft store omdat je daar met paypal kan betalen maar nu krijg ik de melding dat ik een creditcard moet koppelen, is dit omdat er nog geen geld op staat of moet dat zowieso?
    Ik heb geen creditcard dus dat gaat moeilijk, gegevens zijn wel goed, heb allemaal USA gegevens opgegeven.
     
  9. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    idd maar is al een tijdje uitverkocht, toch bedankt
     
  10. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    een vraagje waar halen jullie die kaartjes met MS geld voor een xbox one console die op UK staat! zou zo'n kaartje nodig hebben , want mijn PayPal werkt ineens niet meer!
     
  11. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6

    Prepaid cc?
     
  12. DqG Picture

    DqG Picture Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie info:thumbs:
    Ik heb ook een Xbox One gekocht en hij werkt perfect_O_
     
  13. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
  14. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Twijfelend om morgenmiddag naar mycom oid te gaan en de X1+kinect+Titanfall te halen voor €500 of bij amazon.de voor €460
    Of maandag binnen en 40 euro over voor een game of morgen al binnen met alleen TF

    Hoe ziet trouwens de marketplace van de One eruit? Redelijke prijzen of is het overpriced als op de 360?
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gewoon de goedkopere variant nemen ;) maar je wilt per se kinect?

    De marketplace vond ik sloom en onduidelijk tov de 360 store. Prijzen zullen nog wel hoog zijn, maar je kan nu gemakkelijk dingen kopen in de US store dus no biggie
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  17. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Shiiiiit, najaa kinect lijkt me chill met skype video & het streamen(als dat nou eindelijk komt) met live cam.
    Vinden jullie de kinect 2.0 nog steeds een gimmick? Heb de eerste kinect nooit gehad en speel eigenlijk alleen maar competitive/wedstrijd shooters als Halo & CoD

    Maar nu tussendoor speel ik ook wel eens dishonored die free is of gold aanbiedingen die ik dan download
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik gebruik m alleen voor kleine opdrachten. Record that, go to, dat soort dingen. De camera gebruik ik dus niet.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als je geen ruimte hebt voor de Kinect zo ik sowieso niet voor de versie met een Kinect gaan. Ik gebruik hem voornamelijk voor het afsluiten van m'n Xbox en het aanzetten en uitzetten van m'n tv en receiver (wat wel geniaal werkt).

    Als je alleen maar gamed (en niet de Kinect games) dan zou ik gewoon dat geld in een game investeren i.p.v. dé Kinect, daarnaast zijn er inmiddels genoeg updates geweest waardoor je de Kinect niet gaat missen. Je kunt wel streamen met live-cam via Kinect, maar of je nu echt daar € 100,- extra voor wil betalen, dat moet jezelf beslissen ;) (al is € 330,- wel een heerlijke prijs voor de X1)
     
  20. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ja ik stream al via m'n pc sloppy 480p zonder live cam, wil naar de 720p/1080p gaan met de one omdat mijn laptop bij 720 al overheat.
    Livecam is leuker voor de kijkers zoals meeste pro players dat doen, geeft een gezelligere sfeer

    Voor de rest zit de one op mijn kamer waar ik zo'n 4-5m van de tv zit, kinect zou op 8m afstand kunnen worden gezet, maarja games waarbij je alleen kinect gebruik zal ik niet kopen helaas, daarom zo ook mijn twijfel.
    Maar die aanbieding van redcoon is idd een heerlijk prijsje, nu ben ik toch geneigd om voor de redcoon versie te gaan en evt later bij de release van CoD:AW beslissen of ik een kinect erbij haal aangezien die al vol op marktplaats staan.


    Edit:
    En zoals nightbringer zegt lijkt me wel geniaal met de stem commando's, maar na paar dagen is de fun er wel af denk ik.
    Oh is er ook een mogelijkheid om iets op te nemen zonder kinect commando(record that)?
     

Deel Deze Pagina