1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voeg eenvoudig Xbox friends toe die dezelfde games spelen!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sloober, 27 sep 2013.

  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb een pagina gemaakt waar iedereen zijn gamertag toe kan voegen en snel kan zoeken naar mensen die dezelfde games spelen. De standaard lijsten voor een game met gamertags verouderen snel omdat mensen steeds nieuwe games spelen, dus kwam ik op het idee om een pagina te maken die steeds je laatst gespeelde games scanned. Hierdoor is de lijst altijd actueel.

    Ben je op zoek naar mensen van XBW die dezelfde games als jou spelen? Vul dan je gamertag in, en voeg hem toe. Hierna verschijnt hij in het overzicht. Je kunt nu via de zoek functie een game zoeken en gemakkelijk mensen toevoegen die dezelfde games als jou spelen en hun een friends request sturen. Uiteraard kun je ook zonder je gamertag toe te voegen een search doen en mensen toevoegen die dezelfde games als jou spelen.

    Voeg hier je gamertag toe of zoek naar een game die andere mensen ook spelen: http://sloeser.nl/projecten/xbwone/

    Zie je geen games bij het toevoegen van je gamertag? Zet dan je Gameoverzicht op 'iedereen' op de site van xbox.com: https://live.xbox.com/nl-NL/Account/Settings

    In principe geldt: hoe meer mensen hun gamertag invullen hoe nuttiger de lijst wordt. Dus wil ik iedereen vragen die zijn gamertag toevoegt om dat ook even in dit topic te vermelden en eventueel een reactie achter te laten, zodat meer mensen het zien.

    Dit is een beetje langdradige startpost, ik zal hem later aanpassen zodat het wat overzichtelijker wordt.

    Er zitten nog wat bugs in de pagina, kom je ze tegen, laat het me dan in dit topic weten, dit geld ook voor suggesties enzo!

    Todo:
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2015
  2. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk gedaan.

    GT is toegevoegd = Reflex Vato
     
  3. Bozo316

    Bozo316 Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    idd leuk...
     
  4. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    grappig :)

    suggestie: bij de zoekfunctie LIKE gebruiken want als ik borderlands typ krijg ik borderlands 2 niet
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2013
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Bedankt voor de suggestie, meteen ff aangepast :)
     
  6. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    :thumbs:
     
  7. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ga me zo ff toevoegen :)
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Gaaf gedaan man. Gamertag is toegevoegd. Zocht op Naruto storm 3. Ik ben de enige:p haha
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Toegevoegd.
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Thanks! Dat kan voorkomen ja :p Maar hoe meer mensen zich toevoegen hoe meer games je tegenkomt!
    Ben momenteel ziek dus weinig gedaan, maar binnekort wordt de lijst weer geupdate met alle recente games van mensen.
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    waar staat de bevestigings knop?
     
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb gister de interface iets aangepast, bedoel je met het toevoegen van je gamertag? Die staat onder de gamertag, [Voeg Toe]. Wanneer je op een game zoekt kun je gewoon wat intypen in het zoekgedeelte en enter drukken.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ok nu werkt hij dus wel.Ik zoek PES Spelers!
     
  14. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Minpunt hij vernieuwd niet automatisch,
    Bij mij staan de 5 laatst gespeelde games van toen ik mijn gamernaam opgaf,
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Yep klopt! Alle gegevens opslaan gaat een stuk makkelijker dan updaten ben ik achtergekomen :) Maar ik ben ermee bezig, vanaf morgenochtend wordt de lijst in ieder geval dagelijks geupdate!
     
  16. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Toegevoegd.

    Goed en leuk initiatief! :)
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Dank je :)

    Heb de laatste paar weken niet heel veel kunnen doen omdat ik eindelijk een baan heb (mede dankzij deze pagina, jeuj :) ) maar het toevoegen van je gamertag gebeurd nu in een popup zonder dat de hele pagina verschuift. Helaas mag ik van mn hosting provider geen auto updates uitvoeren, maar je kunt nu wel zelf een update uitvoeren, de gegevens worden dan realtime van de xbox website getrokken.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  18. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Zag de link in je onderschrift staan. Maar wat gaaf gedaan man. Jammer alleen dat er zo weinig mensen op staan (maar daar kan jij niets aan doen).
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Dank je! Nu met de Xbox one versie bezig, misschien dat in de toekomst beide pagina's samengevoegd kunnen worden dan ofzo. Maar wel leuk dat mensen dit nog gebruiken :)
     
  20. xDutch Terror

    xDutch Terror New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een xbox one feature?
    Lijkt me vet, heb me gamertag al ge-add maar ik heb geen 360 meer, daarom het idee.
     

Deel Deze Pagina