1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is er met PSN (PS4?) aan de hand? Traag, buggy, crap

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kevf, 3 okt 2014.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Sinds de release van Destiny lijkt het PSN te kraken en te zuchten. Ik dacht eerst dat ik de enige was maar op Neogaf is er een hele thread over. Messages komen later aan, de timestamps kloppen niet, parties maken duurt een eeuwigheid en ook via de app loopt het van geen meter. Hoe ervaren jullie het?
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik word heel af en toe uit een Fireteam geknikkerd, maar heb eerlijk gezegd niet zoveel last ervan.

    Bij de App krijg ik invités en dergelijke altijd sneller dan op de ps4 zelf.

    Qua parties maken, zal het misschien een paar seconden langer duren, maar ik beschouw het niet als hinderlijk.

    Misschien Heeft het te maken met die kleine aardbevingen in Groningen @Kevf ;-) ?
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Was het maar zo. Ook @Mikkel NL stuurde gisteren berichten die niet aankwamen en het was pas na het lezen van Neogaf dat ik besefte dat het probleem breder is.
     
  4. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Op gamer.nl was hier gister ook een artikel.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja store en friendslist zijn langzaam. En inderdaad. Valt me op dat het sinds destiny is
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nah, het is sinds Minecraft. Berichten laden gaat irritant langzaam. Store laadt even snel als dat het zou duren om een full game te downloaden. (Al kan ik die 1 keer per sessie razendsnel opstarten! :+)

    Online gaming, downloadsnelheden etc werken wel nog gewoon top.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Oh ik dacht dat het kwam omdat mijn PS4 tijdelijk via WiFi aanstaat. Vriendlijst zie ik niet als de PS4 aangaat, dus dan maar meteen gamen. :+
     
    Kevf vindt dit leuk.
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het is inderdaad al weken om te huilen, vind het met name vervelende met de berichten en de vriendenlijst die geladen moet worden.
    Het lijkt alleen maar slechter te gaan, vraag me af of Sony dit zelf wel door heeft?

    PSN is de laatste tijd sowieso erg treurig, kon dus gisteren niet eens Destiny spelen vanwege Sony met die achterlijke down van ze.
    Maar goed dat is een ander verhaal
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Daarom post ik het ook maar hier. Ik dacht nl ook steeds dat het aan mijn eigen verbinding lag.

    In Destiny zie ik ook zelden een lijst met mensen. In PSN na lange tijd wachten.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik heb geen last van bovenstaande problemen en ik heb ook mijn PS4 via WiFi met internet verbonden ;).
    Alleen de PS store laad bij mij zo goed als nooit, moet soms wel 10 keer proberen..
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dan heb je wel last lijkt me ? :confused:
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ja, daarvan wel :+.
    Maar niet van dat mijn friendlist niet laad en messages niet goed werken.
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben blijkbaar niet ingelogd op PSN. Fifa geeft aan geen connectie te kunnen maken met de servers, omdat ik niet ben ingelogd bij PSN.

    Wat kan ik hier aan doen? Ik zie wel gewoon mijn vrienden online etc.. Opnieuw inloggen werkt ook niet

    Het is denk ik FIFA? Ik kan BF wel gewoon online spelen
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2014
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb hetzelfde. Donderdag begon het bij mij.
     
  15. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    FIFA heeft idd connectie problemen, EA forums staan er vol mee. Ik speel het niet meer tot ze het fixen.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Het lijkt erger en erger te worden, best wel gaar. Kap ook lekker met plus als het voorbij is. Afgelopen jaar niet kunnen overtuigen, geen games die ik online ga spelen en bovendien waren de gratis games ook maar lachwekkend op de PS4. En mocht het beter gaan worden, dan zijn het vast launchgames de aankomende maanden. Dan nog geen interesse in, anders had ik ze wel gekocht. :+
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan er niet onderuit want wil MP kunnen spelen , maar qua games zie ik het voor mij ook niet snel beter worden. Want alles wat me leuk lijkt van vorig jaar heb ik al gehad :+
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    -foutje-
     
    DulleNL vindt dit leuk.
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Het is sinds gister weer heel vlot, alles is nu bijna instant. :thumbs:

    Whatever ze ook gedaan hebben het werk sneller als voorheen... Een berichtje dat ze onderhoud/updates aan het netwerk gingen doen had wel fijn geweest...
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je had niks moeten zeggen, you jinxed it. :+ Vandaag is het slechter dan ik in tijden heb ervaren. :lol: Ik zou geen PS+ hebben, store laadt niet (zogenaamd onderhoud) licenses kan ik niet restoren. etc

    Ah well. :p
     

Deel Deze Pagina