1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Versus Gaming zoekt leden!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Versus DeadLock, 2 dec 2011.

  1. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    In de eerste weken na de release van de Xbox One hebben we inmiddels 8 nieuwe leden mogen verwelkomen.

    Uiteraard zijn we opzoek naar nog meer leuke, gezellige en gemotiveerde clanleden. Heb jij interesse? Neem dan een kijkje op onze website. :)
     
  2. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren hebben wij bekend gemaakt dat er hard gewerkt wordt aan een nieuwe clan website.

    Onze nieuwe website zal een geheel nieuw design krijgen met verbeterde functies. Naast dat de nieuwe website gebruiksvriendelijker zal zijn focussen wij ons ook op de mobiele versie. We kregen steeds meer bezoekers via Smartphones (wat in deze tijd erg logisch is).

    Onze nieuwe clan website zal over een aantal weken online verschijnen. Op onze homepage plaatsen wij eens in de zoveel tijd een kleine preview om de leden op de hoogte te houden. Mocht je dus interesse hebben dan kan je onze website in de gaten houden. :)

    Ook zijn we nog opzoek naar nieuwe leden die onze clan groter maken. Heb je interesse dan is hier ons aanmeldforum. Vanaf volgende maand komen er twee nieuwe clan games bij:
    - Call of Duty Advanced Warfare
    - Grand Theft Auto V / Online

    Mocht je dus nog een actieve groep zoeken voor de bovenstaande games, dan is Versus Gaming het goede adres. :D
     
  3. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de release van Call of Duty Advanced Warfare (en over twee weken GTA Online) zoeken wij op de Xbox One leden die onze clan willen versterken op deze games. Wekelijkse events worden er gespeeld op deze games. Ook staan binnenkort uitdagende Challenges online voor deze games op onze nieuwe website! :)
     
  4. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    De nieuwe website van Versus Gaming staat inmiddels 3 weken online en er zijn weer een aantal aanpassingen doorgevoerd!

    Versus Gaming staat al zo'n 4 jaar bekend om de Versus Features. Een ruim aanbod aan extra mogelijkheden naast het ''gewoon'' online gamen. Met de lancering van de nieuwe website zijn een aantal onderdelen aangepast.

    VSXP Titles
    VSXP is ons beloningmiddel binnen de clan. Voor vele acties krijg je VSXP (zoals het bijwonen van events) om zo nieuwe levels te unlocken. Een extraatje zijn nu de VSXP Titles. Deze titels zijn zichtbaar naast je gebruikersnaam op de website. Om de 5 VSXP levels krijg je een nieuwe. Een aantal voorbeelden: Recruit, Novice, Warrior en Hunter.

    [​IMG]

    Awards
    De Awards zijn herzien. We hebben er voor gekozen om Awards nog alleen beschikbaar te maken tijdens onze clan events. Voor in-game prestaties krijg je een Award. Alle Awards die betrekking hadden tot clan activiteiten zijn samengevoegd met de Clan Challenges (hieronder staat meer info).

    Solo Challenges
    Met de lancering zijn er een flink aantal nieuwe Solo Challenges toegevoegd (39) voor de volgende games:
    - Call of Duty Advanced Warfare (12)
    - Grand Theft Auto Online (12)
    - Far Cry 4 (6)
    - Assassin's Creed Unity (3 )
    + meer Solo Clan Challenges

    Daarnaast hadden we al Solo Challenges op Minecraft, Destiny, FIFA 15 en Forza Motorsport 5.

    Wat ook nieuw is: Challenges Unlocks. Pas bij een bepaald VSXP Level worden Challenges pas beschikbaar. Je kunt dus VSXP verzamelen om nieuwe Challenges te unlocken!

    [​IMG]

    Clan Challenges
    Onze Clan Challenges zijn compleet herzien. Clan Challenges zijn challenges die je samen met meerdere leden over een langere periode kunt voltooien. Ze zijn nu opgebouwd in 3 opdrachten. Is de eerste opdracht volbracht, dan komt de tweede vrij te staan. Daarna volgt de derde opdracht en als die volbracht is dan is de Clan Challenge pas volbracht. De opdrachten van de bepaalde Challenge worden ook pas bekend wanneer de vorige Challenge volbracht is. Zo blijft alles nog geheim.

    We hebben voortaan ook Solo Clan Challenge ter vervanging van bepaalde Awards. Het is daarbij bijvoorbeeld de bedoeling dat je een x aantal VSXP behaald.

    Werkzaamheden website
    Uiteraard moet er nog het een en ander afgemaakt worden op onze nieuwe webiste (zoals het profiel e.d.). Dat zal z.s.m gebeuren en we zijn daarmee al goed op weg. Mochten er daardoor wat features ontbreken of pagina's er niet compleet uit zien: onze excuses daarvoor. De basis features (om onze activiteiten door te kunnen zetten) werken.

    Nieuwe leden
    Wij staan nog altijd open voor actieve en gemotiveerde clanleden. Zoek je een clan die dingen anders doen dan de meeste anderen clans? Dan is Versus Gaming iets voor jou!

    Onze website: www.versusgaming.nl
    Onze website wordt voortaan ook ondersteund op mobiel.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2014
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zou het prettig vinden als jullie geen berichten via Live sturen.
    Als ik iets van jullie wil, dan bezoek ik jullie website wel.
     
    Nightbringer vindt dit leuk.
  6. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze recruiters zijn gewoon opzoek naar nieuwe leden voor onze clan (Nederlandse gamers die ze tegenkomen op Live). We weten niet van te voren dat jij geen bericht wilt ontvangen van ons. Daarnaast, wat maakt 1 berichtje uit (kan je toch ook gewoon negeren en direct verwijderen als je geen interesse hebt? We verplichten niemand te reageren.:) )
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wil alleen zeggen: vet logo!
     
    Versus DeadLock vindt dit leuk.
  8. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! :D
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zie het al spam. En die heb ik liever niet.
     
  10. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Spam? De vraag of je interesse hebt om lid te worden van onze clan? Oké, als jij het als spam ziet zal je geen berichten meer ontvangen (dat is tevens niet onze bedoeling om je dood te spammen, 1 bericht en verder niks meer...) :thumbs:
     
  11. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist is onze hoofdpost van dit topic aangepast en wat verkleind. :)

    Ook zijn wij nog altijd opzoek naar actieve clanleden. Afgelopen week zijn er maar liefst 10 aanmeldingen binnengekomen. Ben jij de volgende? :)
     
  12. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Versus Gaming is nog altijd dringend opzoek naar nieuwe, actieve en gemotiveerde leden. Mocht er interesse zijn dan horen wij dat graag!

    Wij bieden onze leden nog altijd:
    - Een uniek level systeem binnen de clan, Awards en Tags om te behalen.
    - Wekelijkse evenementen op verschillende Xbox One games, ook heb je de mogelijkheid deze zelf te organiseren met onze Event Creator
    - Uitdagende Challenges die je op verschillende Xbox One games kunt voltooien (maandelijks hebben wij nieuwe Challenges)
    - En nog veel meer!

    :)
     
  13. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Versus Gaming bestaat op 27 juni precies 9 jaar. En om dat te vieren hebben wij van juni een ''feestmaand'' gemaakt.

    Programma:
    • Elke week is er Bonus VSXP van toepassing op de verschillende clan onderdelen (Challenges, Events, Versus Mode en de website)
    • Een VSXP Loterij met de kans om 1000 VSXP te winnen
    • Een GTA Online toernooi: De Versus Spelen (een variant op de Olympische Spelen)
    • Een unieke clan missie: gezamenlijk 50.000 VSXP verzamelen. Leden die een goede bijdrage leveren ontvangen een beloning
    Daarnaast zijn er deze week in het totaal 11 nieuwe Challenges online geplaatst voor Battlefield 4, Battlefield Hardline, GTA Online, FIFA 15, COD Advanced Warfare en Minecraft.

    Artikel: http://www.versusgaming.nl/item/70-juni-is-een-feestmaand

    Natuurlijk zijn we nog opzoek naar gamers die onze clan willen versterken. Ben jij opzoek naar een leuke en actieve clan die dingen anders aanpakt dan de meeste clans? Neem dan een kijkje bij Versus Gaming! :)
     
  14. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de komst van Call of Duty Black Ops 3 zijn we opzoek naar gemotiveerde leden die ons willen versterken! Heb jij interesse neem dan gerust een kijken op onze website. :)
     
  15. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Versus Gaming is nog altijd opzoek naar actieve gamers die ons willen versterken. We zijn op dit moment vooral actief op nieuwe games als Ark Survival en COD Black Ops 3! :)
     
  16. umbra

    umbra New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey versus ik wil jullie graag joinen. Ik ben een actieve bo3 speler. Ik heb de season pass een headset en natuurlijk xbox live, 19 jaar.
     
  17. umbra

    umbra New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey versus ik wil jullie graag joinen. Ik ben een actievebo3 speler. Ik heb de season pass een headset ennatuurlijk xbox live, 19 jaar.
     
  18. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Umbra,

    Leuk dat je lid wilt worden van onze clan. Om jezelf aan te melden voor de clan is het handig om je te registreren op onze website en vervolgens via het forum een aanmeldtopic te plaatsen. Daarna zal een recruiter z.s.m. contact met je opnemen. :)
     
  19. umbra

    umbra New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me aan ge
    Ik heb alles ingevuld en het staat bij de home page van jullie sitem. ik hoop dat het goed is want ik heb al eens wat gestudeerd maar daar geen reactie op gekregen. omdat ik het verkeerd had ingevuld volgens mij hopelijk heb ik dit wel goed ingevuld
     
  20. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al weer enkele maanden geleden dat we hier een berichtje geplaatst hebben.

    Maar Versus Gaming is nog altijd opzoek naar nieuwe leden. Met de komst van Battlefield 1 komt er weer een actieve periode aan. Wil jij ons versterken? Neem dan gerust een kijkje op onze website. :)
     

Deel Deze Pagina