1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Running] Project Cars - TIME ATTACK

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 16 mei 2015.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Huidige challenge:


    Formula Rookie @ Laguna Seca

    Archief
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]




    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2015
    perenpluk en Insane/Erret vinden dit leuk.
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    lekkere OP hoor. Is er nog een makkelijke manier om je screenshot van je X1 hier te krijgen?
     
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ja, via xboxclips kan je tegenwoordig ook screenshots zien! Op naam zoeken en dan kan je het rechtsboven selecteren :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  4. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Nice! Goed bezig Stijn. Ben benieuwd hoe die BMW rijdt
     
  5. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Nice, ik heb er zin in Tender.
     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Waarom zou dat ooit gebeuren? En waarom zou ik een foto maken van een rondetijd als ik nog niet eens weet wat de nieuwe time attack is?
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je al eens eerder met de auto hebt gereden en je geen tijd of zin hebt om er nog een keer mee te rijden na een aankondiging dan kan je naar de leaderboards gaan en een foto maken van je oude tijd.
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ah, op die fiets. Duidelijk. :)
     
  9. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Iemand moet beginnen. Het liefst zou ik nu zeggen: wat een toffe auto, als je nog niet mee hebt gedaan, NU DOEN! Alleen ik vind het echt een graf auto :+ Maar alsnog meedoen iedereen, kijken wie er het beste mee om kan gaan.

    [​IMG]
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    [​IMG]

    Ben nog wel sneller geweest buiten de timetrialmode maar die heeft hij niet opgeslagen en staat dus niet op de LB|:-
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Leuk... Ik hoop dat ik wat tijd kan vinden om ook tijden neer te zetten maar ik heb het de komende tijd erg druk met van alles en nog wat. Ik ga mijn best doen . :D
     
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik doe mee. BMW-Power:
    Het is wel een corner cutting festijn, vooral bij bocht 1. (zie ghost baloutje07)
    Nou vind ik zelf dat mijn ronde vrij clean is zonder afsnijden en met respect voor de tracklimits.
    zie ghost auto.
    Maar als ik corner cutting van de eerste bocht is toegestaan dan doe ik het ook.
    De leaderboard valideert gewoon deze dirty corner cutting tijd.
    @ Tender: Graag reactie.
    [​IMG]
    [​IMG]
    Grappig ik krijg 1/1000 kado van de raceleiding
    Tip: Ik moet wel mijn stuur settings bijstellen van GT-auto's naar de langzamere road-auto's
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2015
  13. Pyoonexk

    Pyoonexk Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    28
    @loyallronin: nette tijd!

    Gisteren ook ff gereden,wist mijn tijd ff niet meer maar zie op jou foto dat het een 1:42.938 is.
    Vind het een lastige track, en idd erg vreemd dat je zo ver naast de track mag in de eerste bocht en de ronde toch valid is.
    Ben wel van mening dat als het in de game valid is dat je er maar gebruik van moet maken, of iedereen moet van zijn lap een video maken als bewijs. (Maar dat mag Tender beslissen)
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jammer dat de game ons soms teveel vrijheid geeft..
    Maar ik vrees dat er niets anders op zit voor mij om het vrij te geven.. Als de ronde voor Project Cars 'valid' is, is hij dat voor mij ook...
    Er gaat voor mij teveel tijd erin zitten als ik elke twee weken alle ghosts (van mensen die de tijd via TIme Attack hebben gereden) moet terugkijken, en zelfs mét terugkijken blijven er altijd twijfelgevalletjes waarbij persoon a iets misschien 'clean' vindt, en persoon 'b' dirty (aan mij dan de dankbare taak dergelijke knopen door te hakken).
     
  15. Pyoonexk

    Pyoonexk Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    28
    [​IMG]

    Net nog ff gereden in Free Practice, dat ging al een stuk beter! Lijkt wel of hij wat beter op de weg ligt, misschien andere banden dan in Time Trial??
     
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    De regels zijn overigens lichtelijk tegenstrijdig om de volgende reden: je zegt dat in je foto duidelijk moet zijn dat je ronde gereden is op (in dit geval) Hockenheim National en niet een variant daarop. Maar de enige manier om dat echt te zien is op de leaderboards. Op de screenshot van bijvoorbeeld noriCeramic kan je niet zien of die gereden is op Hockenheim National of Hockenheim Short. (niet dat ik je niet geloof) Dus eigenlijk wordt je verplicht te rijden in Time Trial (omdat in andere modes niks gepost wordt op de leaderboards), maar dan heb je nog het probleem dat het kan gebeuren dat je met een andere auto in dezelfde klasse een snellere tijd heb gereden en dus die tijd op de leaderboards komt.

    En je kan overigens ook niet je auto parkeren op een stuk asfalt dat alleen voor de betreffende track geldt. Op veel locaties, of misschien wel allemaal, kan je gewoon op de alternatieve variant van een track rijden. Dus als ik Hockenheim National selecteer, kan ik ook op het asfalt van Hockenheim of Hockenheim Short. Gelukkig telt de rondetijd dan niet, maar het kan wel.
    EDIT: Oké, in het geval van Hockenheim kan het dus niet. Maar ik weet van een paar andere track waar het gewoon wel kan.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2015
  17. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    O.k dat wilde ik ff weten.
    Dat ik achteraf geen commentaar krijg dat ik heb afgesneden.
    Ik heb nu een cleane ghost die ik snel dirty ga maken:+:D
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hij moet dus wel clean blijven hea. Afsnijden mag zolang het clean wordt gerekend.
     
  19. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Durf m'n tijd niet eens te posten *kuch* 1.48.xxx *kuch* met erg veel moeite... Reden, zie PCars topic.
     
  20. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    De meest omslachtige manier is om een replay te uploaden :+ Dan weet je wel zeker wat iedereen doet.
     

Deel Deze Pagina