1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Android [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Distoration, 26 okt 2012.

  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik krijg het niet voor elkaar om de Popcorn Time APKs te downloaden. Als ik ze open werkt de installeer knop niet.
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Komt waarschijnlijk door een bepaalde app die geinstalleerd is.
    Heb je een app die een filter over je scherm heen gooit (dimmer, blauw licht filter) zoals Twiilight?
    Kan ook een andere app zijn, maar waarschijnlijk een app als Twilight.
    Er zit namelijk een beveiligingsfunctie in Android die er soms wel eens voor wil zorgen dat je apps die niet uit de Playstore komen niet kunt installeren met dit soort apps geactiveerd.
     
    Weggooi32 vindt dit leuk.
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat was het inderdaad. Had ik zelf nooit gevonden, tnx!
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Morgen stap ik over van mijn Galaxy S4 naar een LG G4. Hoe kan ik het makkelijkst mijn adresboek meenemen naar de LG? Mijn contacten staan niet op m'n simkaart.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als het goed is zijn ze gewoon gekoppeld zijn aan je Google account en dan importeert je nieuwe telefoon ze vanzelf
     
    AnubisNefer en Dyonko vinden dit leuk.
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Check nog even je sync settings en voor de zekerheid syncen van contacten nog 1x handmatig pushen.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nieuwe telefoon nu, maar hij heeft alleen mijn gmail contacten overgenomen. Wat doe ik fout?
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heb je ze wel opgeslagen met de Google optie? :+
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja..Ga het anders zo wel weer proberen. Nu staat m'n contactenlijst vol met verzonden vacature adressen.
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb van de week per ongeluk de smart lock feature gevonden in Lollipop, ik dacht dat HTC hem eruit gesloopt had o.i.d. met Sense. Heerlijk, nooit meer thuis mijn telefoon unlocken:thumbs:
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Net update voor S4 gehad.
    volgens mij doet de led t weer als je een berichtje krijgt als ie op stil staat
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ruil die S4 in man!
     
  13. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ik heb in mijn nieuwe auto een iphone charger zitten waar ik een iphone op kan klikken iphone 3/4 nu zit er zon adapter bij die ik erop kan klikken dat hij van iphone 3/4 naar iphone 5/6 gaat zodat je die ook kan aansluiten. Nu wil ik zelf er een android toestel op aansluiten maar die heeft micro usb.

    Nu kan ik wel adapters vinden van micro usb naar lightning (iphone 5/6) maar kan het het ook andersom? dat ik die er op kan klikken? Ik kan ze zelf namelijk nergens vinden.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Eindelijk gelukt om CyanogenMod te installeren op mijn Galaxy S4, want het wilde eerst niet lukken om een of andere gekke reden. Ik merk gelijk het verschil vergeleken met die gare nieuwste Android update. Die S4 vliegt eroverheen nu, heerlijk. Zodra ik de foon kantel tijdens tekstverwerking of Whatsapp, dan gaat dat gewoon snel zoals het hoort. Alles is lekker snel.

    Maar goed, CyanogenMod is dus echt nieuw voor mij, hell....mijn foon modden is algeheel nieuw. Wat zijn toffe dingen om uit te proberen/te installeren nu? :)

    Oh ja en ik neem aan dat er nu niet meer automatisch updates geinstalleerd gaan worden he?
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Natuurlijk niet meer de automatische updates van Samsung, ik krijg wel OTA meldingen van updates van mijn OPO.
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Hoe kan ik mijn verborgen foto's zien, ik zie alleen mn verborgen video's. Als ik op verborgen items weergeven klik
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Voor wat? Ding werkt prima. Werkt als een zonnetje hier.
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik gebruik Quickpic, fijne gallery app met video player, daar kan dat wel mee.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu Cyanogenmod 12 erop staan, maar ik heb even geen idee hoe ik nou apps kan installeren op mijn foon. Ik wilde laatst een flashlight app installeren en via Google kwam ik op Goolgle Store terecht, maar installeren van apps werkt gewoon niet. Er staat dan...it will install soon en vervolgens niets meer.

    Daarnaast zou ik graag een keyboard app willen installern ofzo, want het typen in whatsapp terwijl ik de S4 horizontaal houdt, verloopt heel raar, alsof er vertraging is.
     
  20. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Heeft iemand een idee waar ik het beste de MXIII Android Box kan kopen met Kodi erop? Hartelijk dank!
     

Deel Deze Pagina